Staiga iš kito kambario išėjo tėtis su... Tai tikrai nelygus kačiukui padaras.
DIEVE, TEN BUVO SUPISTAS BALTOJO TIGRO JAUNIKLIS!
Išižiojusi stebėjau tai.
-Bleta, čia Minagra.-Šyptelėjo tėvas. Mama kažką vis burbėjo kol nešė vazos likučius į šiukledėžę. Nauniklis pažvelgė į mane ir pradėjo bėgti. Aš vis dar stovėjau apšalusi nuo to vaizdo.
-ČIA TIPO KAČIUKAS?-Suklykiau kai tėvai keistai žiūrėjo į mane. Jie abu nusišypsojo.
-Žinai kaip tėvas nemėgsta to ką gali turėti kiekvienas. Ir štai jis nupirko tau tigrą.-Nusivaipė mama.
Tėvas turi nuosavą kontorą ir jie ten dirba kartu su mama.
Galiu drąsiai teigti jog tėvas yra tikrai išlepintas ir pasipūteliškas, bet still jis mano tėtis. Pritupiau prie Minagros ir paglosčiau jos galvyte. Ji tyliai sumurkė ir aš atsitraukiau. Pažvelgiau į tėvus ir pribėgusi juos apkabinau.-Ačiū.-Sumurmėjau prieš atsitraukdama. Jie linktelėjo ir nuoširdžiai nusišypsojo.
-Žinai kai išvyksi į koledžą, mes norėjome, kad turėtum tai kas primintų koks išpaikęs yra tavo tėvas ir kokia gailestinga mama, kad leido šitą padarą pargabenti į namus.-Su sarkazmo gaidele balse pasakė mama. Tėvas pavartė akis.
<...>
-Varot pas mane.-Pasakiau. Visos keturios šnekėjomes per Skype.
-Kažkas nutiko?-Sutriko Cecilia.
Papurčiau galvą ir užsitraukiau ant lovos Minagrą. Visos pradėjo cypti.-Mes atvažiuojam.-Sucypė visos ir padėjo ragelį. Nusijuokiau ir atsigulusi ant lovos glosčiau tigrės galvytę. Vis dar negalėjau atsipeikėti nuo tokios dovanos.
<...>
Vos merginos atvyko jos pačiupo mano "katiną" ir pradėjo su juo žaisti. Tada po kokios valandos mes nuvarėm į Starbucks.
-Vis dar negaliu patikėti, kad tau tėvai nupirko baltojo tigro jauniklį.-Tyliai suriko su šypsena Cecilia.
-Tai turbūt kainavo kalnus pinigų.-Prunkštelėjo Džeinė. Aišku aš buvau išlepinta turčių mergaitė, tačiau nusprendžiau pasikeisti. Linktelėjau ir toliau geriau savo gėrimą.
-Jūs tik pažvelkit kas ten.-Sumurmėjo Lotte ir tuo metu pro duris įžengė. O dieve... Liam, Harry, Zayn, Louis, Luke, Makenze, Džesika, bei Roneta. Aišku kaip gi Makenzė be savo pakalikių.
Tomlinsin piktai pažvelgė į mane. Matosi vis dar piktas. Makenzė man mirktelėjo ir jie visi atsisėdo kiek nuošaliau nuo mūsų. Pavarčiau akis ir stebėjau Luke, kuris irgi žvelgė į mane. Šyptelėjau kai jis man mirktelėjo ir nusisuko į savo draugus, ką padariau ir aš.
-Jus su Luke esat draugai?-Paklausė Cecilia.
-Iš tikro nežinau, bet manau taip.-Patrukčiojau pečiais. Susimokėjusios merginos patraukė namo, o aš į parką. Sudribau ant tuščio suoliuko ir užsimerkiau.
-Mums reikia pakalbėti.-Išgirdau tą ausis norinti nusipjauti balsą. Atsidusau ir pažvelgiau į Makenzę.
-Ko Tu nori?
-Pašnekėti apie Louis.-Susiraukiau ir atsidusau.-Mačiau kaip į jį žiūri ir visi tie plakatai yra tik pavydo priepuoliai.-Savo firminių fyfišku balsu pasakojo mergina. Aš pradėjau juoktis kaip isterikė, net ašarą nubraukiau.
-Louis? Man? Patinka?-Sukiekmenavau.-Dieve, apsaugok mane nuo šio rudaplaukio pasipūtelio.-Pavarčiau akis.-Beje Makenze, pisk lauk nuo manęs, tavo pigus kvepalai tiesiog žudo mano šnerves.-Sumurmėjau. Mergina įsižiojo ir nukulniavo savo su savo aukštakulniais.
-Šiaip čia tu pasipūtėlė, ne aš.-Kodėl tą adamsų porelę negali manęs palikti ramybėje?
-Jums iš Savęs pažinimo kuolas.-Nusijuokiau. Vaikinas pavartė akis.
-Bleta, kodėl ant manęs užpylei tą košę?-Louis atsisėdo šalia manęs.
-Netyčia, kažkoks idiotas nepatraukė savo kuprinės.-Patrukčiojau pečiais.
-Tu net neatsiprašei.-Sumurmėjo vaikinas. Pavarčiau akis.
-Pakartosiu tau dar kartą UPPPS.-Jo akys šiek tiek patamsėjo.
-Tiesiog ištark suknistą atsiprašau.-Suurzgė. Gerai jis šiek tiek baugus.
-U-p-p-p-s.-Suskiemenavau. Tikrai nežadu jo atsiprašynėti.
-Suknista kalė.-Gerai dabar jau aš supykau. Atsisukus dėjau jam antausį ir gan stiprų, nes jo galva palinko į kairę pusę. Louis susiemė už žando ir žudančiu žvilgsniu pažvelgė į mane.
-Paklausyk, žirnių sriubos berniuk, jeigu manai, kad esu dar viena kalė kaip Makenzė, tikrai klysti, nes kaip matai dar nebuvau tavo lovoje.-Sušnypščiau ir pakilusi nuo suoliuko ėjau link namų.
*Louis Pov*
Stebėjau merginą nueinant. Visų pirmą ji mane apliejo žirnių sriuba, antrą pakabino žeidžiančius plakatus, tada spyrė į tarpkojį ir dar trenkė! Bet vienas dalykas mane užkabino.
Dar nebuvau tavo lovoje.
Teisingai Bleta DAR. Naujas iššūkis man. Atsistojau nuo suoliuko ir surinkau Lottes numerį.
-Louis, ko reikia?
-Kadangi tėvų nebus darysim vakarėlį, pasirūpink kvietimais, o aš viskuo kitu.
-Ok broliuk.-Ji padėjo ragelį ir aš nusišypsojau sau. Greitai Bleta, aš sužinosiu kokia buvo prasmė apipilti mane ta suknista žirnių sriuba. Juk kai žmonės girti sako tiesą.
Visus dūžtančius daiktus saugiai paslėpiau, nupirkau gėrimų ir visą kitą. Lotte pasirūpino žmonėmis ir aišku pakvietė savo drauges tarp kurių buvo Bleta!
Galiu tikrai pasakyti, kad ji buvo daili. Tie balti plaukai ir rudos akys tiesiog prašėsi manęs. Tai skamba tikrai Keistai, bet koks skirtumas. Svarbiausia kuo greičiau sužinoti tiesą ir Atkeršyti Jai taip, kad ji net nenorėtų išeiti iš namų.Priejau prie baltaplaukės, kuri viena sėdėjo prie gėrimų stalelio ir žiūrėjo į gėrimus. Net
nepastebėdama mano būvimą ji pasiėmė mėlyną, vienkartinį puodelį ir sumaišė degtinę su pepsiu. Tai ji nusigers ir be manęs.-Sveika Bleta.-Mergina krūptelėjo.
--------------------------------------
Labai atsiprašau jeigu rasit klaidų rašiau skubėdama :///Dalis nėra labai "ypatinga", bet tiesiog aš neturiu labai daug laiko šiuo metu, todėl štai :))))
ESTÁS LEYENDO
Back to you/L.T LTU (Baigta)
FanficNaujokė Bleta padaro didžiausia savo klaidą. Aplieja mokyklos gražuoliuką ir pasipūtėlį žirniu sriuba. Nepykanta, skausmas, smūgiai ir pagaliau simpatija, bei meilė. Meilė kuri turėjo atlaikyti visokius smūgius ir meilė kuri nė akimirkai neišnyko jų...