Ir vėl!

1.2K 82 9
                                    

-Visi iškeliat rankas ir ramiai atiduodat man Mesės kūną.-Pasigirdo Dereko balsas. Mitchel vis dar negalėdamas patikėti stebėjo mane.

-Derekai, tai Bleta! Mano mirusi sesuo!-Tyliai sušuko Brolis. Derekas man atrodo tik Dabar mane pastebėjo.

-Tu melavai.-Silpnu balsu tariau. Pro duris įžengė dar keli vyrai ir paėmė Mesės kūną. Bet pala... Ar Mitchel su jais?-Mitchel, tu su juo?-Paklausiau.

-O tu gyva? Kaip galėjai meluoti?-Suurzgė.-Ir dar su Tomlinson gauja.

-Tomlinson man yra viskas.-Suurzgiau ir pažvelgiau į piktą Louis.

-Mitchel, mes manėm esi su mumis.-Sumurmėjo Luke. Vaikinas pavartė akis.

-Nah, su Dereku valdom kitą gaują.-Prunkštelėjo. Louis pažvelgė į mane ir sunėrė mūsų pirštus.

-Pasiimkit Mesės kūną ir dinkit.-Pasakė mėlynakis vis dar stebėdamas mane. Derekas nusijuokė ir su pašaipia šypsena pažvelgė į mane.

-Ji eis su mumis.-Prabilo juodaolaukis.

-Niekur aš neesiu.-Suurzgiau ir suspaudžiau Louis Ranką.

-Jeigu ne, atsisveikink su savo draugais.-Jo vyrukai ištiesė ginklus į Niall Su Luke, bei Louis. Louis negalėjo panaudoti savo ginklo, nes jų buvo per daug.

-Nagi sesute, nesitrainiok su šiais nevykeliais.-Nusijuokė Mitchel. Pažvelgiau į susinervinusį Louis ir pasistiebusi suliečiau mūsų lūpas.

-Myliu tave.-Sušnabždėjau ir jam nespėjus sureguoti ištraukiau ranką, atsistojau šalia Dereko. Tomlinson su pykčiu ir baime pažvelgė į mane.

-Bleta, tuoj pat grįžk.-Suurzgė.

-Neleisiu jūsų nušauti.-Sumurmėjau ir užsimerkiau.

-Neškit Mesės kūną į mašiną, važiuojam.-Įsakė Derekas. Paskutinį kartą pažvelgiau į Louis ir nusišypsojau.

-Aš tave surasiu, grįšiu pas tave.-Sušuko Louis kai mes išėjome iš kambario.

Išėjome į lauką ir aš buvau įsodinta į tamsų mikroautobusiuką.

-Tu pasikeitei.-Sumurmėjo Brolis.
-Kaip Danielis? Girdėjau buvai jį sutikusi Los Angele.-Užimerkiau.

-Jis miręs, kaip ir Dilanas.-Tyliai pasakiau.

-O juos nužudė?-Pramerkiau akis ir pažvelgiau į Mitchel.

-Dilanas nužudė Danielį, o Aš nužudžiau Dilaną.-Be emocijų pasakiau. Brolio veide atsispindėjo sumišimas.

-Niekada nebūčiau pagalvojęs, kad mano mažoji sesutė galėtų kažką nužudyti.-Prunkštelėjo.

-Kam aš jums?-Suurzgiau.

-Kad būtum mano.-Iš autobusiuko priekio pasklido girdėtas balsas.

-Džeremi?-Išpučiau akis.

-----------------------------------------------------------

Kokia aš negera :)

Pagaliau penktadienis! ;)

Gal galėčiau gauti nuomonių apie istorija? :DD

Back to you/L.T LTU (Baigta)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora