*Bletos pov*
-Mes turime nuvažiuoti sutvarkyti kelių reikalų. Lieki čia ir užsirakini savo kambaryje. Jeigu išgirsi šūvius, slėpkis.-Sukomandavo Derekas.
-Palieku čia pusę vyrų, esi saugi.-Tai pasakęs jis išėjo kartu su Mitchel. Užrakinau duris ir nužvelgiau kelis ginkluotus vyrus.Nieko nesakiusi nukulniavau į savo kambarį ir pumptelėjau ant lovos.
Suradau juodas jogos kelnes ir juodą, laisvą megztinį. Susirišau plaukus į arklio uodegą ir grįžau atgal į lovą. Tiesiog gulėjau žiūrėdama į lubas ir bandydama suprasti kas po velnių įvyko per pastarasias dienas.Staiga pasigirdo šūksniai ir šūviai. Greitai pakilau iš lovos.
-Bleta, mes žinom, kad tu čia! Geriau išlysk pati!-Pasigirdo Zayn balsas. Nieko nelaukusi tyliai įsliukinau į spintą ir susigužiau joje. Turiu pripažinti ir vėl baimė kaustė mane, o to senokai nebuvo.
Pasigirdo dar vienas šūvis visai arti kambario durų. Garsus smūgis ir žingsniai, minutei buvau sulaikiusi kvėpavimą.
-Jos čia nėra.-Sumurmėjo Lyg tais Niall.
-Ji turi būti čia, juk dvidešimt vyrų nesaugotų tuščio namo.-Suurzgė Luke. Žingsniai buvo vis arčiau spintos. Staiga jos durys prasivėrė ir mane pasitiko pašaipus Liam Žvilgsnis.
-Žiūrėkit ką radau.-Nusijuokė Payne ir parodė į mane. Visi sužiūro ir išsišiepė.
-Louis bus patenkintas.-Pasakė Luke. Buvau ištempta iš spintos. Piktai nužvelgiau vaikinus ir sukaupusi jėgas spyriau Liam į pilvą. Luke jau norėjo man užlaušti rankas, bet aš išsisukau ir su kumščiu dėjau jam į nosį. Šis šiek tiek pasitraukė ir užkliuvo už Nugriuvusio Liam.
Niall su Zayn atsirado prie manęs ir liktelėje vienas kitam sugriebė mane už Rankų ir, jas užsuko man už nugaros. Suklupau ant kelių ir kenčiau skausmą.
-Terminatorius kurva.-(srr už tokį žodį :D) Luke pasitrynė kraujuojančią nosį. Liam irgi po biški stojosi.
-Manau ji man kažką sulaužė.-Prabilo Payne pasiremdamas į sieną. Užsimerkiau.
Negaliu pasiduoti. Negaliu vėl pakliuti pas Louis.
Buvau pakelta nuo žemės ir išvesta į lauką. Ten stovėjo daugokai ginkluotų vyrų. Jie visi su panieką žiūrėjo į mane. Mane jėga įsodino į mašiną, tačiau rankų nepaleido.
-Matau tu mūsų visai nepasiilgai.-Prabilo Niall. Nieko neatsakiau.
-Gal pagaliau paleisit rankas?-Suurzgiau po kiek laiko. Vaikinai pažvelgė į mane.
-Kad visus mus čia išskerstum? Na jau ne.-Nusijuokė Zayn. Pavarčiau akis.
Po kokios valandos mes sustojome ir aš buvau išlaipinta šalia prabangaus namo, tačiau atokioje vietoje. Įžengiau į vidų su vis dar užsuktom rankom.
-Pagaliau tu ir vėl čia.-Pasigirdo gerai pažįstamas balsas ir žingsniai nuo laiptų. Sustingusi stebėjau kaip nuo laiptų nusileidžia tos pačios mėlynos akys, kažkada liepsnojusios meile, o dabar pykčiu.
---------------------------------------------------------
Prsisiverčiau parašyti dalį :)) tik dėl jūsų :))
ESTÁS LEYENDO
Back to you/L.T LTU (Baigta)
FanficNaujokė Bleta padaro didžiausia savo klaidą. Aplieja mokyklos gražuoliuką ir pasipūtėlį žirniu sriuba. Nepykanta, skausmas, smūgiai ir pagaliau simpatija, bei meilė. Meilė kuri turėjo atlaikyti visokius smūgius ir meilė kuri nė akimirkai neišnyko jų...