(Žinau, ta daina netinka prie dalies temos, bet... K-POP IZ LAIF! Ir BTS yra jo dievai :* Paklausykit 👆❤)
Atsibudau nuo kažkokų verksmų. Pramerkiau akis ir kelis kartus sumirksėjau, kad vaizdas taptų ryškesnis. Prieš mane atsidūrė daug merginų, kurios verkė. Susiraukiau ir apsidairiau. Betono sienos, langai su grotomis, blausi šviesa.
-Ar žinai kur mes?-Tyliai paklausė kažkokia Raudonplaukė. Aš papurčiau galvą.-Aš Nają, o tu?
-Bleta.-Sumurmėjau.
-Girdėjau, kad jie šnekėjo apie kažkokį Tomlinson.-Burbtelėjo ir mano kraujas venose tiesiog sustingo.
Staiga šarvuotos kambario durys prasivėrė ir pro jas įžengė... Zayn? Naujaugi jis mane pagrobė ir čia įkišo? Merginos kaip nutrenktos elektros pasitraukė nuo jo. Nają pašoko ant kojų ir susiraukusi stebėjo vaikiną.-Kas dabar? ką šįkart nužudysi?-Sušnypštė. Nužudysi?
Malik piktai dėbtelėjo į ją.
-Mulkis.-Burbtelėjo ji, bet Zayn priejęs jai trenkė. Mergina neteko pusiausvyros ir nukrito ant žemės šalia manęs.
-Kaip tu?-Pritupiau šalia jos.
-Tu, baltaplauke, traukis.-Išgirdau jo balsą už savęs. Nusijuokiau ir atsistojau vis dar atstačiusi jam nugarą.
-Kur Tomlinson?-Paklausiau.
-Atsisuk.-Suurzgė. Atsisukau ir nusišypsojau.
-Malik, ką jūs darot su visomis šiomis merginomis?-Paklausiau. Vaikinas nieko nesakęs išėjo. Padėjau Nająi atsikelti.
-Jis tau netrenkė.-Sumurmėjo. Aš nervingai nusijuokiau.
-Jeigu trenktų...-Aš užsimerkiau nenorėdama pasakyti apie Louis. Tačiau ką jie padarys su visomis šiomis merginomis? Netrukus į patalpą Įžengė Niall. Kelios merginos pradėjo dar labiau žliumbti ir klykti.
-UŽTILKIT KALĖS!-Užriaumojo. Jo žvilgsnis sutiko manąjį.-Tu, į Boso kabinetą. Pasismaginsim.-Nusijuokė. Nają norėjo kažką sakyti, bet as jai sudraudžiau. Nieko nesakiusi ėjau paskui Niall, jis mene tiesiog įgrūdo į kažkokį kabinetą.
Ten stovėjo darbo stalas, knygų lentynos, nedidelė spinta ir foteliai. Prie stalo sėdėjęs žmogus pakėlė į mane akis.
-Tu?-Jis prasižiojo.
-Tu?-Pakartojau jo klausimą.
-Kaip čia patekai?
-Derekai, kaip tu su tuo susyjęs?-Suurzgiau. Vaikinas atsistojo ir priėjęs stipriai mane apkabino.
-Tau reikia nešdintis iš čia, kol bosas negrįžo.-Jis nurijo seilių gumulą.
-Koks bosas? Ar tai Louis?-Paklausiau.
-Mergyt, po tavo "Mirties" Louis nebeliko.-Šaltu balso tonu atsakė Niall.
-Po velnių! Zayn, Niall, Ateinat čia!-Pasigirdo skardus balsas iš koridoriaus. Niall išlekė iš kabineto, o Derekas paslėpe mane už savo nugaros.
-----------------------------------------------------------
Šiandien šeštadienis. Pagaliau! ;))
Nu ar čia yra merginų, kurioms patinka K-Pop? :))
Jap, i'm going crazy! :DD
-Dreamer0fLife ❤
YOU ARE READING
Back to you/L.T LTU (Baigta)
ספרות חובביםNaujokė Bleta padaro didžiausia savo klaidą. Aplieja mokyklos gražuoliuką ir pasipūtėlį žirniu sriuba. Nepykanta, skausmas, smūgiai ir pagaliau simpatija, bei meilė. Meilė kuri turėjo atlaikyti visokius smūgius ir meilė kuri nė akimirkai neišnyko jų...