Tai tik pradžia...

1.9K 123 5
                                    


Užėjom į jaukią kavinukę ir vos apsidairiusi norėjau skradžiai prasmekti.

Prie stalelio sėdėjo Luke, Harry, Louis, Liam, Zayn, Makenzė ir jos pakalikės, Lotte ir... Danielis.
Nurijau saules ir nusekiau Louis prie stalelio. Sudribau prie Lotte ir su baime pažvelgiau į Danielį. Jis trumpai dirstelėjo į mane ir tada nuleido galvą.

-Ką šita šliundra čia veikia?-Sucypė Makenzė. Pavarčiau akis.

-Gerai aš paklausiu. Makenze ką čia veiki?-Mergina susiraukė ir įsižiojo.

-Kaip tu drįsti?-Sucypė ir apsivijo Louis Kaklą piktai dėbtelėjo į jį. Keistas jausmas perverė man kūną. Lyg... Pavydo, bet aš juk negaliu pavydėti Louis.-Mažuti, ta kalė mane pavadino šliundra.-Susiraukė. Louis pavartė akis ir įsisiurbė jai į lūpas.

Tai buvo šlykštu, bet tuo pačiu ir skaudu... Kas man darosi?! Pažvelgiau į Danielį, kuris nenorėjo net pažvelgti į mane. Aišku bijojau jo ir bijojau labaaaai.

Jie visi kažką šnekėjo, aš net nesistengiau paklausti ką Danielis čia daro, nes ponas kuris mane čia atsivežė burkuoja su ta šliundra.
-Hey Bleta, tau viskas gerai?-Paklausė Lotte. Linktelėjau šypteldama.

-Aš trumpam atsiprašysiu.-Sumurmėjau ir patraukiau link tualeto. Tada suvibravo mano telefonas.

Nežinomas:

Bleta, aš čia, nes Louis mane papirko, kad suteikčiau tau skausmo... Aš tikrai gailiuosi kad sutikau! Pirmai buvau kvailas ir nesupratau, kad populiarumas nėra svarbiausias, be to tu man patikai iš tikro. Atleisk už viską ką aš padariau ir bandžiau padaryti. Daugiau nenoriu matyti tavo akyse baimės kai pažvelgi į mane. Louis tau vis dar keršyja už tą kažkokio sriubą ir visą kitą, jis nėra toks geras kaip vaidina. Jis mane pasamdė. Prašau nenudek nuo jo, nes aš sau Neatleisiu.
-Danielis..

Pakėliai ašarotas akis į veidrodį priešais save ir stipriai užsimerkiau suspausdama telefoną rankoje. Kodėl aš tokia kvaila? Kaip galėjau manyti, kad tas avigalvis viską taip ir paliks?

Nusivaliau drėgnas akis ir susiemusi su dirbtine šypsena išėjau iš tualeto. Pažvelgiau į Danielį, kuris netvirtu žvilgsniu pažvelgė į mane. Louis ir Makenzės jau nebebuvo, todėl jau numanau ką jie veikia.

-Danieli, ar gali mane parvežti namo?-Paklausiau. Vaikino akys nušvito ir jis atsistojęs nuo stalo palinksėjo.-Puiku. Iki.-Sumurmėjau ir nusekiau paskui Danielį į jo mašiną.

-Matei žinutę?-Paklausė po ilgos tylos jo mašinoje.

-Taip Ir tai tikra.... nemalonu.-Burbtelėjau.-Bet džiaugiuosi, kad viską pasakiai, nors per tave aną naktį žliumbiau, ir daug.-Jis atsiduso.

-Atleisk man. Aš labai atsiprašau už savo bandymus tave išprievartauti, už apgavystę santykiuose. Aš gailiuosi ir man tu tikrai patikai. Žinai kai supratau kokia tu nepasipūtus esi už mokyklos ribų, man pradėjai patikti, bet tada kai tau prisipažinau tu išvykai. Prašau nepasitikėk Louis jis kerštingas mulkis.-Tai pasakęs jis sustojo prie mano .-Aš tikrai atsiprašau.-Danielis pažvelgė į mane. Atsidusau.

-Tai sunku. Labai sunku.-Jaučiau kylančias ašaras.

-Žinau... Bet aš lauksiu.-Liūdnai šyptelėjo. Aš daugiau nieko nesakiau tik išlipusi iš automobilio patraukiau į savo kambarį. Griuvau į lovą ir pradėjau žliumbti į pagalvę. Pastaruoju metu per daug verkiu. Pagaliau apsiraminusi atsisėdau ant lovos krašto.
Turiu kažką daryti. Turiu tapti bejausmė prieš Tomlinson ir man pavyks. Aš nebūsiu gailestinga už Danielio gražinimą.

-Tegul senoji Bleta Rexha sugrįžta.-išsišiepiau ir atsidariusi savo spintą pažvelgiau į lagaminą. Jame buvo mano neiškrauti drabužiai kuriuos nešiodavau mokykloje kai dar buvau populiari. O taip aš buvau tikra kalė, bet nesityčiodavau iš kitų. Nusprendžiau pasikeisti dėl tėvų, kuriems mano kaprizai jau nusibodę.

***

Vos įžengusi į mokyklą visų žvilgsniai susmigo į mane. Buvau su juodomis, prigludusiomis, odinėmis kelnėmis, juoda prigludusia maikute su užrašu black is in my heart ir juodu, odiniu švarkeliu, bei juodais aukštakulniais. Mano balti plaukai buvo vienintelis šviesus dalykas, bet kažkada turėjau juodus plaukus, todėl būdavau visa juoda ir tai man patiko.
Cecilia, Džeinė ir Lotte žiūrėjo į mane išpūtusios akis.

-Sveikos.-Šypteliau joms.

-Kas tu ir ką Padarei Bletai?-Susiaurino akis Cecilia. Pavarčiau akis.

-nah merginos, grįžo senoji Bleta, nes kažkas nori pažaisti su blogąja mano pusę.-Tada keliavau link mano tikslo. Grupelė populiarių išsigimelių.

-Wow, Bleta, ar tai tu?-Iškėlė antakius Luke.

-Luke, ar tai naujas auskaras antakyje?-Paklausiau ir šis sukikeno.

-Pagaliau kažkas pastebėjo.-Pavartė akis.-O tu kaip matau pakeitei stilių.-Apsilaižė lūpas. Šyptelėjau ir pažvelgiau į tikrai sutrikusį Louis. Na ir aišku jam ant kaklo Makenzė, net bloga pasidarė.

-Ne. Tik grįžau į senąjį stilių.-Kažkas mane apsikabino per pečius. Pažvelgiau į vaikiną.-Danieli.-Caktelėjau liežuviu.
Mes su Danieliu sudarėm keršto planą Louis ir taip aš pasiryžau paversti šio žirnių sriubos berniuko gyvenimą pragaru.

-Mažute.-Sumurkė. Danielis pradėjo lankyti čia mokyklą ir tapo jau gardus kąsnelis merginų akims.-Pasiilgau tavo juodo stiliuko.-Nusijuokė.

-Mažutė?-Susiraukė Tomlinson.

-Žinai, man kažkaip pabodo būti vienai, o Danielis mano vaikinas jau nuo senai. Dabar jis gyvens čia ir lankys mokyklą.-Išišiepiau.

-Bet tu negali su juo bendrauti!-Užriaumojo Louis, kas mane tikrai nustebino.

---------------------------------------

Pieva?

Pieva!

Kerštas. Kerštas. Manau, kad biški per dau išplėčiau tą Louis pyktį ir kažkaip keistai gaunasi dabar -.-

Man atrodo perkaitau saulėje...

Back to you/L.T LTU (Baigta)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora