İlk olarak arkadaşlar bu benim ilk Hikayem ve anlayacağınız üzere acemi olacak. Bu hikaye bayagdır aklimdaydi kendimde paylaşacak cesareti bulamıyordum ama bugün yapabilirim dedim bence güzel olur inş çok çok beğenirsiniz. Şimdiden okuyanlar ve zaman ayırdıkları için teşekür ediyorum.
MEZUNİYET. Bu kelime herkes için farklı anlamlar taşıyabilir ama benim için sadece ÖZGÜRLÜK.
Mesela kimisi arkadaşlarından ayrılır diye üzülür kimisi ailesinden ayrılır diye üzülür. Ama ben ikisi içinde Üzgün değilim.
Aslında arkadaşlar için biraz Üzgün olduğumu düşünebilirim ama sırf mezun olduğum için şu anda bunu düşünmek istemiyorum. Anın tadını çıkarmak istiyorum.
Çünkü artık bunu yapabileceğim biliyorum. Hayatım düzene giriyor tabi hepsi sırasıyla, ilk olarak arkadaşlık çok önemlidir az da olsa sizi gerçek dünyadan alıp kendi dünyaların yaşatan kişilerdir.
Ama hepsi iyi ve güvenilir değildir hiçbir zaman olmadılar. İnsan tabiki sevdiği alıştığımız insanlarla birlikte olmalıdır. Yoksa ne yapsın ki sevmediği insanla. İkincisi tabi ki üniversite herkes geleceğini dusunmelidir. Çok fazla etken vardır aslinda ve bunlardan biride tabii ki az önce bahsettiğim gibi arkadaşlıktır ama aileniz size bu şansı tanımıyorum siz taniyacaksınız.
Evet bu iki düşüncem de yoluna girdi çünkü 4 yıllık arkadaşım var ve aynı üniversiteyi kazandık alın size iki faktör. Aslında şimdi diyeceksiniz sadece bir arkadaşın mı var hayır benim çok fazla arkadaşım var ama önemli olan daima yanınızda olandır.
BİRÇOK yaşanmışlıktan sonra dolayı aramızdaki bağlar çok zayıflatır bu bağlar zayıflarken en iyi arkadaşımla olan bağları güçlendi. Neredeyse herşeyimizi birlikte yaparız. Ama hiçbir zaman durmayız. Birde sevgili durumu var tabi aslında ben hiçbir zaman sevgili peşinde koşmalı. Hep ilklerimi koruyan bir kız oldum. Tam 18 yaşındayım ve şu ana kadar o kadar çok şey gördüm ki asla onlardan olmak istemem.
Mesela sevgilisi öle bile umursamayanlar tişört değiştirir gibi sevgili değiştirilmesi ilk buluşmada uygunsuz şeyler yapanlar ve bunu insanların gözüne sokanlar. Ben sürekli onlara bakıp birde kendime bakıyorum aslında belki sevgilim olmazdı ama kalp işte ne yaparsın
Her zaman hem utandırmak istemedim hemde ilklerimi evleceğim kişiye saklamak istedim. Ama tabiki sevdim ve değer gösterdim. Buna saygı duyan biri var hayatımda zaten ama sevgilim değil aramızda ki bağ sayesinde birbirimizi anlayabiliyoruz. AİLE. Tabii ki bizi büyüten bize yardım eden bizi seven kişilerdir. Ama herkes gibi bir ailem olmadı. Belki benim gibiler vardır ama arkadaşlarımdan duyduğum kadariyla benim gibi yok. Herneyse ben üvey çocuğuyum aslında onlara gelecek vaad eden tek çocuklarıyım. Hiçbiri benim gibi değil benim gibi düşünemiyorlar nedeni ise biyolojik annem e çekmiş olmam. Benim Annem- yani biyolojik- çok varlıklı bir aileden gelme olup birde doktor ve zengin. Birgün aşık olmuş ve yanlış şeyler geçmiş aralarında ve gayrimesru olarak doğmuşum çünkü biyolojik dedem buna izin vermemiş biyolojik annem de beni vermek zorunda kalmış daha doğrusu satmış.
Her ay üvey aileme düzenli bir şekilde para gönderiyormuş. Benim haberim olmaksızın olmuş her şey. Ben 16 yaşındayken üzerimde baskı artmış. Ve ben bunu da edenin bilmiyorum ama her geçen yıl üzerindeki baskı atıyordu. Modern sindirella tarzı-sindirellanın babası ölünce onu hizmetçi gibi kullanıyordu.- bi nevi benziyoruz sanki ben bütün işleri yaparken bir yandan da sınava çalışıyordum. Hem bursu vardı hemde temel liseye burslu olarak gidiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umut Işığım
Teen FictionSARE. Neden bunları yaşadı sizce? Aile mi? Arkadaşlar mı? Sevgili mi? Hayır. Tüm soruların cevabı Hayır. Çünkü bunu ona yaptıran aşk. en azından o öyle sanıyordu. takı bağlar kopup arada kilometrelerce koptu oluşturana kadar. Bir ucunda hayatının a...