9.BÖLÜM~YÜZLEŞME~

15 6 4
                                    



İYİ OKUMALAR


           

Berki  düşünürken  mi  zaman geçmiyordu yoksa arkadaşları ona bakarken zaman  mı durmuştu. İşte bunu  düşünmemiştim çünkü arkadaşlarımın soruları öyle keskindi ki bir insanı yaralayabilir ve ruhsal yönden kapanamaycak yaralara yol açabilir.

Bu nedenle soruları es geçmek istiyorum. Ama bana hiç soruları es geçme gibi bir şansım olmadığını gözleriyle anlatıyordu.  Her birine tek tek bakınca kaçma isteğimi durduramıyordum.

Aslı her ne kadar uysal bir kız olsa da bana anlatmasam buradan cesedimin çıkacağı yönünde bir bakış atıyordu. Hemen yanında oturan şura bana aynı bakışı ama daha çok korkmam gerektiğini yani her an üstüme atlayacağını kesin kesin belirtiyordu.

Başımı korktuğumu belli edercesine yavaşça başımı sağ tarafa çevirdim ilk karşıma bakışlar kesinlikle laline aitti. Bana acıma, korku ve dehşet dolu gözlerle bakıyordu. Ben lalini hep sulu göz olarak anardım ama bu bakışlar tek bir kelime dahi edersem ve bu ölüm , berki veya selin içerirse odayı terk edecek ve bir dahada yüzüme bakmayacak.

Bunu onun o güzel gözlerinden çok iyi anlıyordum. Ve beni her halimden tanıyan şu an ne düşündüğümü bile bildiğine emin olduğum dilan. Onun gözlerinde hiçbir duygu rengi vermiyor gibiydi aslında beni belkide tek o anlardı ve anladığınada emindim aslında.

Ondan şuana kadar hiçbir hissimi duygumu saklamadım. Oda aynısı benim için yapardı. Her ne kadar duygu olmasa da ben onun ne düşündüğünü ne hisseteğini anlıyorum. Bunu hiç kimseye belirtmeyeceğimden de kesin olarak emindim.

O çok soğuk kanlı bir insan onunla ilk tanıştığımızda bile birbirimize ısınmamız yaklaşık 1 yıl sürmüştü. Ama artık birbirimizi en  iyi biz anlıyorduk. Fazla gözlerinin içine baktığımı anlatacak bakışlar yakaldım ve karşımda berkin az önce oturduğu koltuğa dikitm.

Hayal ettim berkin orda oturduğunu. Boğazımı temizledim ve anlatmaya başlayacakken telefonum kaan için ayarladığım zil sesi duyulmaya başladı. Telefonum komodinin üzerinde duruyordu. Tam tahmin ettiğim gibi kaan arıyordu.

Elimi uzattım ama şura benden önce davrandı telefonu kaptı  kızgın bakışlarla " kaan bekleyebilir "  dedi. Kendimi aslında yerimden kaldırmak istemiyordum doğruda söylüyordu. Yerime istemsizce sindim bana bakan bu meraklı bakışları daha fazla sinire çevirmek istemiyordum.

Bu nedenle başladım ama yorum kabul etmiyordum " eveeet kızlar biliyorum benim rüyamı daha doğrusu kabusumu bende size anlatacam  ama tek bir söz, küfür, herhangi bir yorum istemiyorum lütfen. Bakın anlıyorum  biraz saçma ama bilinç altı işte fazla ağır algılamış olabilir" dedim.

Başımı indirdim dudaklarımı yaladım nedense gözlerim doldu başımı kaldırdım tekrar bir odak noktası bularak anlatmaya başladım. "ilk olarak biz hazırlanıyorduk hepimiz baya elbiseler falan giymiştik resmi bir davete gidecekmişiz gibi zaten düğüne hazırlanıyorduk bize dilan haberi veriyor daha sonra arabayla düğün salonuna gidiyoruz tanıdığımız ortak arkadaşlarımız falan hepsi orda bide birkaç ünlü vardı işte içeri giriyoruz cenk gelip hoş geldiniz filan diyor daha sonra dilana dönüyor işte incelikler falan..."  dedim.

dondum bir an devam ettim "  işte yani arkadaşlar falan lı filanlı konuşuyorum ama pek  sevdiğim kabus olduğu söylenemez işte sonra ben size dönüp sanki cenk düğün sahibi gibi davranıyor dedim dilanda bana öyle zaten selin evleniyor sonra ben mosmor oluyorum ama beni sakinleştiriyorsunuz tabi ben kiminle evlendiğiyle ilgili merakten ölüyorum sonra lavaboya gidiyorum tam çıkarken berk kolumdan tutuyor ben ona sarılacam o benden uzaklaşıyor bana sakın rezillik çıkarma falan diyor ben ona anlamısca bakıyorum oda bugün büyük gün ben evleniyorum diyor ben tabi ki ikinci bir şok geçiriyorum.  Tekrar morarıyorum çünkü selin ve berk sanki geleceği gördüm aslında biliyor musunuz bilmiyorum yani bana öyle geldi daha sonra koşarak dönüyorum  siz bana sorular soruyorsunuz  ama ben umursamıyorum sonra gelin ve damat geliyor ben onlara bakarken elimdeki çantamda ani bir ağırlık hissediyorum açtığımda ise bir silah sanki evren bana öldür diyor kulağıma öldür diye fısıldıyor ama benim çözemediğim şey kimi öldürecem o sırada namluyu berke çeviriyorum berk bir bana birde silaha bakıyor sare  sakın falan zırvalıyor işte sonra ben de kutlarım diyorum sonra namluyu kendime çeviriyorum ve sizde başlıyorsunuz bağırmaya "

Umut IşığımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin