12.BÖLÜM ~AYRILIK ~

23 2 0
                                    








Nasıl olurdu böyle bir şey lanet olsun nasıl olurdu. Halbuki berke güveniyordum offf sinirli bir şekilde elimdeki telefonu yere fırlattım. Dilanın elindeki telefon benimmiş ve selinin gönderdiği fotoğrafla dünyam başıma yıkıldı resmen.

Ellerimle yüzümü kapattım ağlamak istemiyorum. Hayır anlamayacağım. Bunu  yapamıyorum. Ben ağlamasam da kalbim ağlıyor. Ne yapacağımı bilmiyordum. Mutfak ve salonun bağlı olduğu yerde gidip geliyordum.

Yerdeki telefonu dilan aldı ve telefonu açtı lanet okuyordu oda benim gibi. İkimizde ne yapacağımızı bilmiyorduk. Ben hızla telefonu aldım ve fotoğrafı açıp tekrar baktım. Berk nasıl böyle bir şey yapardı hala anlamıyorum.

Berk ve selin çıplaktı ve yatakta uzanıyorlardı. Berk kolunu seline dolamış selinde onu. Selin telefonla üstten çekmiş ve bana "ZAFER" başlığı altında yollamış. Dün ne yapmak istediğini yaşadıktan sonra anladım.

Büyük ihtimalle berki gönderdikten sonra berk içmiştir ve onu evde selin karşılamıştı. Ne yapacağımı bilmiyordum. Dilan kendi telefonunda kızları arıyordu ki ben "hayır." Dedim. Bunları kimseye anlatacak değilim.

Berk belki ne yaptığını bilmiyordu ama seline yaklaşmayacak kadar bilinçli olmalıydı. Hadi onu geçtim bana bir daha içemeyeceğine dair söz vermişti.

Dilana döndüm ve "dilan kızları ara ve yarım saat sonra .... Kafede buluşacağımızı söyle gitmeden önce güzel bir gezelim ve kızlar günü yapalım." Dedim. Benim bu dediklerime şaşkınlıkla kafa sallarken "Ben hazırlanıyorum." Dedim.

Koşarak yukarı çıktım. Direkt dolaba yöneldim ve bugün şort giymeye karar verdim. Blue jean kot şortumu çıkardım ve üzerine de beyaz atletimi çıkardım onun üstüne ise yine mavi kot ceketimi aldım. Şortumun kenarında da yukarı doğru yükselen dantel işlemeler vardı kot ceketimde de.

Bu kombinime bayılmıştım. Hafif bir makyaj yapıp saçlarımın alt kısımlarını dalgalandırdım. Çok güzel olduğuma karar verdikten sonra aşağı inip dilanı beklemeye başladım. Saat 13.27 olmuştu. Tam 47 dakikadır hazırlanıyordum.

Tam o anda berk bana mesaj attı. Asıl dünyama dönmüş bulunuyorum.

GÖNDEREN: BERK

MESAJ: Nasılsın? Daha iyi misin? Lütfen beni ara?

Bende berke karşılık olarak "Bugün kızlarla olacağım berk onlara sözüm vardı arayamam." Dedim. Anında berk aradı. Cevap verdim tabiî ki.

" Sare neden böyle davranıyorsun." Dedi. Açar açmaz. Bende karşılık olarak;

"Berk bak sana anlatacam ama şimdi değil lütfen beni yorma kızlara bir söz verdim ve tutmam lazım." Dedim.

"Bana hemen ne olduğunu anlatıyorsun hemen!" diye kükredi.

"Bana bak berk bana böyle bağıramasın hele ki bana verdiğin sözleri tutmayıp piçlik yapmışken." Deyip kapattım telefonu yüzüne.

O anda dilan aşağı indi ve bana yine o şok bakışlarından birini atıyordu. Bende ona boşver deyip geçiştirdim. Onu iyice bir süzdükten sonra "Gidelim." Dedim. O nedense siyahlara bürünmüştü. Siyah kot siyah baskılı bir tişört ve siyah topuklular hiçbir şey anlamamıştım.

Her neyse arabaya bindik ve tabiî ki Dilan kullanıyordu. Buradaki en büyük alışveriş merkezine gidiyorduk. Kızları evlerinden alacaktık. İlk olarak filme gideriz dedik daha sonra biraz eğlenip eve gelecektik ve eğlencemize evde devam edecez.

İlk önce lalini aldık. Daha sonra aslıyı ve en sonda da şurayı aldık ve bizi öldürecekmiş gibi bakıyordu. Onu bu sıcakta tam yarım saat bekletmiştik. Ben Şuranın haline gülerken aslı arkadan dürttü. Bana telefonu uzattı  telefonda berk vardı ve Aslı bilmeden açmıştı.

Umut IşığımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin