Belki biraz kısa oldu ama kusura bakmayın lüüütfen.
birdaha ki bölüm uuuupuuuzun olacak
İYİ OKUMALAR<3<3<3
En son Olayları kurgulamaya çalışıyorum. Galiba etrafımda bir insan konuşuyor onları duyuyorum ama algılamıyorum Gözümü açmaya çalışıyordum ama yapamıyordum sanki bir güç var üstümde olmuyordu.
Sonunda hafifçe başarabilmiştim. Gözümü alan ışık canımı o kadar yakıyordu ki anlayamıyordum beni sararak ölüme götüren karanlıktan çıkıp aydınlığa varınca neden aydınlık karanlıktan daha çok canımı yakıyordu hala inanamıyordum.
.
Biri sanırım doktor şöyle diyor 'nefes alıyor yani hayati krizi atlattı şimdi herkes çıksın bir tek kişi kalabilir yarım saat arayla bir kişi girebilir sadece' dedi ve çıktı.
Etrafımda hala bir sürü kişi vardı ben gözlerimi açtım ve etrafıma baktım daha sonra gözlerim odamın camından bana bakan berk e çarptı.
O da mı buradaydı. İnanamıyorum evet anladım sanırım beni buraya o getirmişti. Ona da borçluyum sanırım artık etrafımdaki sesler azalmıştı ama ben hala camın ardındaki buğulu gözlere bakıyordum.
Oda benden ayırmıyordu babam onun omzuna vurdu ve ona bir şey söyledi tam olarak anlamasam da sanırım ' hadi gel oturalım genç adam' dedi ve arkasını dönmeden arkasındaki sandalye ye oturdu ama hala benden gözlerini ayırmıyordu.
Kafamı çevirince annemi gördüm bana gülüyordu ve elimi tutmuştu. Acaba en son ne zaman elimi tuttuğunu hatırlıyor muydu çünkü ben hatırlamıyordum.
Ona doğru baktım ve bana bir şeyler sormaya başladı ' nasılsın kızım hepimizin çok korkuttun seni çok seviyorum kızım üzülme hepimiz yanındayız. ' dedi ve anneme bakıp var gücümle ' üzülme be anne şakalaşmak istediler kızlar ama o odayı unutmuşlar herhalde merak etme ben çok iyiyim. '
' tamam kızım kendini çok yorma ben gidiyorum sen dinlen ' dedi ve çıktı. Sahi nasıl olmuştu nasıl kapıyı açtılar lalin kilidi kaybedince gerçekten çok merak ediyorum.
Berk 'in ağzından..,
Nasıl olur da bu kızlar kilidi kaybederler ve sare yi oraya kilitlerler anlamıyorlar mı bunlar ya.
Gaza daha da köklendim ve dilanlar ın evinin yanında hemen frene bastım ve arabayı kilitlemedn evin kapısını yumruklayarak çalıyordum hemen bağırdım ' açın su kapıyı ' dedim ve kapı açıldı arkasında aslı bana ağlayan gözlerle bakıyordu hemen ona dönüp bağırdım
' nerde sare nerde diyorum ' eliyle üst katı gösterdi ve ikişer ikişer çıkarak ikinca katta bir sağa bir sola baktım lalin ağlamış gözlerle bana yaklaştı ve kapıyı gösterdi belli ki kapı zorlanmıştı.
Lalin i es geçip hızlıca kapıyı kırarcasına açtım ama arkada bir şey vardı anladığım kadarıyla sare sare nin bedeni vardı ve üstünde bir şeyler vardı tüm gücümle ittim ve lalin
' e neden böyle birşşey yaptınız sizin onun arkadaşı değil misiniz ' diye sordum ama yanıt alamadım tabi alamam hepsinin gözleri kıpkırmızı tekrar kapıyı ittim.
Benim geçebileceğim kadar yer açılınca hemen içeri girdim kapkaranlık biryer ve dapdar insan nefes alamaz burada.
Bir dakika sare sarenin başı kanıyor olamaz iki koca raf biri yerde sare başına düşmüş olmalı diğeri ise tim karnını ezmiş geçmiş hemen onu kucağıma aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umut Işığım
Teen FictionSARE. Neden bunları yaşadı sizce? Aile mi? Arkadaşlar mı? Sevgili mi? Hayır. Tüm soruların cevabı Hayır. Çünkü bunu ona yaptıran aşk. en azından o öyle sanıyordu. takı bağlar kopup arada kilometrelerce koptu oluşturana kadar. Bir ucunda hayatının a...