İYİ OKUMALAR
Sarenin ağzından ...
İçeri giriyordu gözlerim hemen onu bulmuştu resmen ağlayacaktım. Bu özlediğim gözler hiç gözlerimden ayrılmadan yerine oturdu ve ilk önce cama baktı kimsenin olmadığını anlayınca bana "seni seviyorum seni çok merak ettim" dedi. Bende tüm gücümle " bende seni seviyorum seni çok özledim" ve gülümsedim.
Onu o kadar özlemiştim ki üstüne atlayabilirdim ama birçok neden var. O gözler artık buluşmuştu sanırım kendimi tutamıyorum bilmiyorum ama bir şey oluyor ve kendimi tekrar karanlıkta buluyorum.
Gözlerimi açtığımda karşımda buğulu gözlü Aslı vardı ah Aslı " merhaba" dedim ve herkese bağırdı Aslı dan beklenilmeyecek hareket " uyandı uyandı doktor bey bakın "dedi.
Yanıma doktor geldi "üzgünüm sare hanım beyin kanamanız olabilir o nedenle sakın konuşmayın yormayın kendinizi çok yoruldunuz size sakinleştirici vericem" gözlerimi etrafta gezdirdim.
O aradığım gözler burada yoktu. Aslı ya dönüp " Aslı Berk " başını sağa sola salladı ve " bilmiyorum sende bayıldıktan sonra gitti son yarım saattir de yok" kafamı salladım ve nefret ettiğim o karanlık beni tekrar içine çekti.
Gözlerimi açtım ve doktor başımdaydı " merhaba sare hanım demek uyandınız eveeet çok sevindim şimdi çok iyisiniz sizi yarın taburcu edicem "dedi.
Kafamı evet anlamında sallayım güldüm. Daha sonra " çok geçmiş olsun " dedi ve çıktı. Çıktıktan sonra herkesi camda gördüm tabi ki bir tane hariç o yoktu Berk nerdeydi anlamıyorum belkide oturuyordur.
Kim bilir ama onu görme isteği dolup taşıyor içimde. Keşke gitmeseydin. Çok dinlendiğime inanıp annemi çağırdım annem bana " efendim " dedi " anne ya ben acıktım bide burada beni getiren çocuk vardı nerde"
"ah evet kızım genç adam sen bayıldıktan hemen sonra bir telefon geldi ve gitmek zorunda olduğunu söyledi kızım sana börek aldım şimdi sana getirim." Dedi ve gidip börekleri getiridi.
Hepsini büyük bir iştahla yedim evet çok acıkmıştım annem dönüp teşşekür ettim bana başını salladı ve gitti kanepeye babamın yanına oturdu kızlardan sadece lalin ve dilan buradaydı.
Onları da çağırıp soğuk bir tavırla " kızlar çok yoruldunuz iki gündür buradasınız hadi siz gidin " dedim ve bana baktılar lalin " senden çok özür dilerim ben en iyi arkadaşıma bunu yaptığım için o kadar üzgünüm ki "
Bende hemen " tmm sorun yok siz gidin hadi dilan lütfen beni daha fazla yormayın " lalin bir anda hıçkırdı anladım çok üzülmüşlerdi ama onlara karşı mesafemi korumam lazımdı.
Benim şuanda düşüneceğim daha önemli bir şey vardı. Berk nerdeydi onu çok merak etmiştim ve onu şu anda görmeye çok ihtiyacım vardı ama çok fazla uykum var bu nedenle gözlerimi kapatıp kendimi rüya ve kabus dolu boşluğuma bıraktım .
Onu seviyordum ve o buradaydı tam da yanımda ona sarılıyordum kolunu dolamıştı bana ve bana aşık olduğunu beni sevdiğini söylüyordu.
Ona onunla çok mutlu olduğumu söyledim ama o kaşları kaldırarak " öyle mi" dedi bende gülerek " evet öyle" dedim.
Bana sinsi kahkahasından attı. Bana berk bana atmıştı o kahkahasından şu an şoktayım. Diğer koluna bakmıyordum ama bir ara başımı kaldırıp o tarafa baktığımda berk de o tarafa bakıyordu bana söylediği sözler meğersem onaymış.
Hemen kolundan çıktım ve ayağa kalktım her yer bembeyaz bende beyzadım beyazlar içindeydim. Kalkıp yanında ki kıza baktım ve tahmin ettiğim gibi oydu evet SELİN di.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umut Işığım
Teen FictionSARE. Neden bunları yaşadı sizce? Aile mi? Arkadaşlar mı? Sevgili mi? Hayır. Tüm soruların cevabı Hayır. Çünkü bunu ona yaptıran aşk. en azından o öyle sanıyordu. takı bağlar kopup arada kilometrelerce koptu oluşturana kadar. Bir ucunda hayatının a...