Öğleden sonra hazırlanıp evden çıktık. Açıkçası çok heyecanlıydım berkin babasını göreceğim için hemde kuzeyi ne zamandır görememiştim onu çok özlemiştim.
Berk arabadayken bana bakıp gülüyordu tabi bende o anda elimi cama yaslamış dışarıyı izliyordum. Bir anda kafam cama çarpınca kendime geldim. Bir anda "ne oluyor ya" dedim ve berk o anda kahkaha attı.
İşte şimdi sinirlenmiştim onun damarına basacaktım. "ah kafam sanırım başım dönüyor" diye feryat ettim. Bana baktı ve yüz şekli bir anda değişti işte gülme sırası bendeydi. Alttan altta gülüp taklit yapıyordum. Arabayı sağa çekti bende tabi başımı tutmuştum.
Berk kemerini çözüp hemen benim tarafıma yanaştı "iyi misin sare sare!" bende o anda kahkaha patlattım. Berk anladığını belirttiğini bir şekilde kafasını salladı ve ben hala gülüyordum berk kendi kendine mırıldanıyordu "demek sen benden öç aldın öylemi tamam sare hanım tamam". Ben hemen berke baktım "ama yaptığın doğru bir şey miydi berk daha yeni hastaneden çıktım ve hala ağır baş ağrılarım var" dedim.
Sanırım biraz affedildim tabi ki affedilecektim! Sonra "ama bu yaptığın iyi bir şey mi zaafımı kullandın tamam belki biraz sert vurdun kafanı ama öyle dalınca insanların milyarlarca hücreleri ölüyormuş sare!" dedi.
Bende eksik kalır mıyım hemen çenesinden tutup kendime çevirdim ve sanırım onun yarı çıkmış sakallarını çok özlemiştim. Biraz elini yanağında gezdirdim ve " seni seviyorum lütfen bak bir şaka sadece" dedim bana bakıp "beni öpersen seni affederim" dedi.
Bende hemen "beeeerk! Dedim bu konu hakkında düşüncemi biliyorsun" dedim. Tekrar kemerini taktı ve sürmeye devam etti "tamam tamam offf senin bu ilklerin zaten ilklerimiz birbirimizin olacak neden kasıyorsun." Demezmi.
"berk bak haklısın belkide ama bu belli değildir insanların kaderi farklı yazılmıştır ama inan ki ilklerimin senin olmasını ne çok istiyorum." Berk " işte bu yüzden beni hemen öpmelisin ve birbirimizin olmalıyız" dedi.
"offfff berk tamam lütfen inşaalah biz birkaç yıl sonra evlendiğimizde birbirimizin oluruz ama daha 18 yaşındayız ve beklemeliyiz en azından ileriki yaşamımız için bir gelecek kurmalıyız" dedim. Berk "doğru söylüyorsun" muzip bir şekilde sırıtıp " ilerideki çocuklarımız için" bende gülümsedim.
Gerçekten çocuklarımın olmasını o kadar çok istiyorum ki " evet berk bey sen ve benden oluşan çocuklarımız için şimdiden düşünmeliyiz" dedim. Bir anda yanağımdan öptü ve o anda kızardım. İşte yine oluyordu yanapıma kanlar hücum ediyordu çok fazla mutlu olmuştum.
Araba durdu ve arabadan indik berk elimden tuttu " merak etme babam seni çok sevecek" dedi. Ona güveniyordum birlikte eve girdik ev çok sessizdi. Hemen berk e dönüp " berk önce kuzeyi görsek" dedim.
Berk bana baktı üzgün ifadesi yaparak " offf unutmuşum sare kuzey okulda" bende gözlerimi kısıp "bilerek yapıyorsun yaa" deyince güldü ve üst kara çekiştirdi. Bende tabi ki onunla birlikte sürüklendim.
Bir kapının önünde durduk bu kapı koridorun sonunda bulunan kapıydı. Berkin odası da tam karşı taraftaydı. Berk kapıyı tıklattı ve içerden tok sesle "gir" emrinden sonra berkin arkasından girdim. Babası yatakta yatıyordu berk on doğru bakarak " nasılsın baba" dedi babası daha beni görmemişti "bugün daha iyi iyiyim."
Aha da hapı yuttum bana baktı ve gözleri sanki ucube görmüş gibi açıldı. Berke başıyla beni işaret etti. Berkte
"ah baba seni tanıştırayım" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umut Işığım
Ficção AdolescenteSARE. Neden bunları yaşadı sizce? Aile mi? Arkadaşlar mı? Sevgili mi? Hayır. Tüm soruların cevabı Hayır. Çünkü bunu ona yaptıran aşk. en azından o öyle sanıyordu. takı bağlar kopup arada kilometrelerce koptu oluşturana kadar. Bir ucunda hayatının a...