3.BÖLÜM~RÜYA~

47 8 3
                                    




Arkadaşlar inşallah beğenmişsinizdir. şimdilik bu bölümleri yayınlayacağım ve daha sonra haftanın 4 gününü belirleyip o zamanlarda kesinlikle paylaşacağım. bu telefonum geçerli olacağı zamana kadar olacak ve intenetten resim yüklemeyi beceremediğim için de şimdilik olmayacak ama hemen fırsatım olunca paylaşacam. önceki bölüme berki sonraki bölümede yani bu bölüme aresi ve başka aresin resmini o çıkana kadar paylaşmayacağım.

İYİ OKUMALAR CANIMMMM OKURLARIM...


Tam düşüncelerimle boğuşuyordum ki berk üstüme doğru yürüdü ve kollarını bedenimin iki yanına doğru koydu ve gözlerini gözlerime dikti. Yüzünü izleyince nasılda yakışıklı olduğunu kendime açıklayamadığımı fark ettim daha da yaklaşınca gözlerimi kapattım kulağıma doğru eğilip "merak etme seni öpmeyeceğim " nefesini tenimde hissedince irkildim.

Ağzımdan bir nefes çıktı berk tekrar yüzlerimizi hizaladı ve "gözlerini aç" dedi ben açınca o gri gözlerle tekrar karşılaştım bana aşkla bakan gözler, bana zevkle bakan gözler, beni öpmek isteyen gözler. Ben bu düşüncelerimle uğraşırken bana daha çok yaklaşan dudakları fark ettim ve aniden "dur neyapıyorsun" dedim.

Aniden durdu yavaş yavaş inen yüzü " benim niyetim " dedi ve durdu bende ona "senin niyetin benden ilk öpücüğümü almak değilmi" diye sordum oda ' maalesef' dedi.

Bende" sana güveniyorum berk" dedim ve oda "öyle mi hadi bakalım" dedi ve üzerimden kalktı. Bana uzunca bakıp "e o zaman ne yapmak istersin " dedi ve bana rahat birşekilde baktı. Gözüme odasın da ki DVD takıldı ama bilgisayar vardı ben bilgisayarı seçicektim ama ona bu fikri sunacaktım " mmm bi bakalım şurda bi DVD görüyorum ve tamda masanın üstünde laptop var bence film izleyelim ama korku olsun bide hangisinde izlesek acaba"

"tamam korku filmi izleyecez o iş bende bence laptop ta kulaklık ile izleyelim. Ne dersin? " " süper olur derim tamam benimde aklımdan laptop geçiyordu." "anlaştık ozaman " dedi Berk. Ve laptob'ı açtı ekran resmi yoktu şaşırdım aslında ona " neden hiçbir resim yok ' diye sordum oda bana resimleri fotoğrafları falan gösterdi ama gerek olmadığını söyledi. Bana bilgisayarındaki filmleri gösterdi çoğu hatta nerdeyse hepsi korku gerilim tarzıydı ama sanırım şurada aşk filmi gördüm. Yine sesli düşünmüş olacağım ki bana " evet o aşk filmi eski sevgilim vermişti çoktandır bilgisayarıma dokunmuyorum unutmuş olmalıyım istersen silerim" hemen " gerek yok " dedim.

Ama içten içe şişiyordum her neyse biz şimdiki halimize bakalım sarılıyorduk ve ben bilerek korku demiştim hem çok güzeller hem de aşkıma daha çok sokulmak için. İzlediğimiz film paranormal aktiviteler hayalet boyutydu çok korkunç değildi hatta nerdeyse hiç korkmamıştım Berk göz ucuyla bana bakıyordu korkup korkmadığımı sanki kontrol ediyordu.

Şu anki bölümden çok utanmıştım çünkü berk bana bakıyordu ve dudağını ısırıyordu. Bende ona " sakın aklından bile geçmesin" dedim oda bana " ne var ya allahım aşkıma bu şekilde bakamz mıyım bu bölüm resmen beni tahrik ediyor" "off ya! Of BERK " " tamam tamam aşkım utanma hadi gel buraya " dedi ve bana sarıldı daha çok artık kafam ve sırtım onun göğsüne değiyordu.

Bu bölümden kadının üstünde gecelik hem de mahrem yerlerini pek gizleyemeyen gecelik vardı adam bir Dakka falan diyordu kadın ona eğer gelirsen karın senle sevişecek diyordu ve onda berk bana bakıp resmen beni süzdü. Ağzından "O günlerde gecelik , sende bana böyle şeyler söyleyeceksin " dediğini duydum ve yüzümün önünü görmüyordu.

Bende gözlerimi büyütüp kapattım ve filmi izlemye devam ettim yaklaşık 45 dakika sonra şeytanlı cinli şeyler çıktı ve evdeki herkes bir anda ölüyordu değişik şekillerdi ve hepside bir anda oluyordu hepsinde irkiliyordum zaten çok kalmamıştı ki uyuya kalmışım gözlerimi açtığım berkin yatağındaydım üstümde pike vardı ve akşam olmuştu berk arkamdaki koltukta biriyle konuşuyordu.

Bir kızla evet bir kızla berk ona "hayır ben ona aşığım sen sadece bir fahişesin böyle bir şey olmayacak bb " dedi ve tam kapatırken kız ona " sen görürsün biz bir yıla evleniriz ve sende sare oruspusunu nah görürsün " dedi ve sakın bir daha onun ismini çirkin ağzına alma ve orospu ancak senin gibilere yakışır" dedi ve kapattı. Bana doğru yürüdüğünü anladım ve hemen gözlerimi kapattım gelip yüzüme baktı ve " sen çok güzelsin evet sana aşık oldum bunu biliyorum artık özür dilerim olacaklar için çok özür dilerim" dedi

Kapı sesini duydum kalktım bende artık gitsem iyi olacaktı. Ben ona sorarım neler döndüğünü ama eve gitmem lazım resmen unuttum berke saolsun bana hatırlatmıyor canımbenim hemen ceketimi giyip aşağıya indim tabiî ki nasıl ınuttum yarın çilek sokağında arkadaşlarla buluşacaktık çünkü gittiğimiz için onlarla son birkez buluşalım dedik .

Akşam doğru dört gibi buluşacaktık aşağıya indiğimde berk koltkta oturyorda ve gözlerini biryere dikmiş dalmıştı bir şey düşünüyordu çok belliydi önüne geçip elimi salladım "heyy " diye bağırdım. Oda irkildi ve " aa sen ne zaman uyandın aşkım " dedi bende " old birkaç dakika yaa berk ben gidiyorum demek için geldim" berk hemen kaşlarını çattı

" olmaz öyle şey ben seni bırakacağım " dedi bende zorlamadım aslında akşam akşam taksiyede binmek istemiyorum başı salladım ve çıktık o büyük eve birkez daha baktım evet evleri ç ok büyüktü bizim evimizin üç katıydı çünkü triblex ti ve bizim apartman dı ama en azından sitedeydik ve bizim sitedeki bazı sinir bozucu kızlar ağzının suyu akıyor berk bakınca bende elimden geldiğince onlara göstermiyorum yani tam olarak sitenin önünde indirtmiyorum nekadar homurdansada ben onu düşünüyorum hayır hayır kendimi düşünüyorum sinirlerime hakim olamam diye.

Ve hemen ona dönüp "unutma yarın dört gibi buluşacağız tamm mı bak çilek sokak ta" " off ben onu tamamen unuttum tmm seni 3 30 gibi alırım ." "n e gerek var ben gelirim sen gelme" "olmaz ben seni alıcam ha bide eğer seni rahatsız ederlerse hemen beni ara bavulun hazır değilmi" "evet evet hazır hızlı arama listemdesin" "tamam o zman görüşürüz aşkım" "baay aşkım" . arabadan indim ve eve doğru yürüdüm yine baran ve arkadaşları daha doğrusu çetesi kamelyada oturmuş boş boş sigara içiyorlardı .

Baran telefonuyla uğraşıyordu bir arkadaşı onu dürttü ve beni gösterdi ağzıyla bişeyler söyledi bana o iğrenç gülümsemesini yaptı. İğrenç şey dedim ve o kalktığında hızlı hızlı yürüdüm. Neyse ki bana yetişemedi arkama baktım ama çoktan ondan kurtulmuştum. İnşallah berk görmemiştir. Baran bizim apartmanımızda oturan ve bana 2 yıldır aşık olan bir yavşak onun sevgilisi de Var

Resmen sırf sevgilisi olsun diye sevgili yapıyor aslında sevgilisin de ondan pek farkı yok oda bizim sitemizde oturan çok yılışık olan berke hayran gibi bakan kızlardan biri aynı okula gidiyoruz ve onun babası çok zengin ve baranla her türlü pisliği yapmışları vardır aslında bu kız herkesle her tür pisliği yapıyor bu kız kim mi ismi Ceyda okulumuzda götü büyük Ceyda olarak anılır aslında erkekler onu tam bir yavşak ve onunla sırf yatmak için çıkarlar her neyse çok bahsettim sanırım.

Eve anahtarımla girdim çünkü şimdiye kadar uyuduklarını biliyorum sessizce gidip bavulumu açtım ve içinden yeni elbise çıkardım sabah için ve kirlileri ayrı bir bölmeye koydum bavulum çok büyük olduğu için ve kitaplarımı daha büyük olan valizime yerleştirmeye devam ettim. İşim bittikten sonra pijamalarımı giydim ve bavulumu dolabımın içine koydum orta kısmına nerdeyse boş çünkü daha sonra yatağıma girip bugün berkle olanları düşündüm. Beklide bir gün evleniriz ve çocuklarımız olur kızım bana oğlumda berke benzer. Ben bunları düşünürken uyku beni kollarının arasına almış bile.

Havaalanındayım berkle el ele yürüyoruz birden elimi bırakıyor ve " bir dakika lavaboya gidiyor " 30 dakika sonra uçağımızın çağrısı geliyor ve yavaş adımlarla yürümeye başlıyorum biletimi kestikten sonra uçağın giriş kısmından uçağa giriyorum ve tam karşımda berk arkası dönük önünde bir kız var onu öpüp onunla oturuyor.

Daha sonra ben yerime geçmek için biletten koltuk numarama bakıyorum ve onların yanına gelip" berk nasıl yaparsın ve sen"' diyorum kız berkin omzundan başını kaldırıyor bana bakıyor inanamıyorum SELİN nasıl yani bu nasıl olur " berk bunu nasıl yaptın ben sen bana aşıktım "diyorum ve bağırdığımı yeni anlıyorum berk ayağa kalkıyor ve selini öpüp hem de dudaktan daha sonra bana yaklaşıyor yanağımda çok acı bir tat hissediyorum ve bana tokat atıyor evet bana tokat atıyor buna inanamıyorum....

İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ YORUMLARINIZI VE VOTELERİNİZİ BEKLİYORUM. BU ARADA ARTIK YORUM VOTE SINIRI ÇOK SAÇMA GELDİ BOŞVERİN...

Umut IşığımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin