Berk'in Ağzından...Nasıl olduğu hakkında fikri olmayan bir ben miyim acaba diye sormuştum kendi kendime. Ne yapacağımı bilmiyordum. İnsan hep sakındıklarına zarar verirmiş. Sanırım bende öyle yaptım ne yapacağımı bilemiyor elimi kolumu nereye koyacağıma anlam veremiyordum.
Sare'nin temel liseye ilk geçiş günü...
Yeni gelmişti o gün duru güzelliğiyle içeri yavaş adımlarla girmişti. Yine sıramda oturup telefonumla oynarken gelip yanıma oturmuştu. Nasıl bir kavga çıkacağını bilmemesine rağmen.
İşte hira geliyordu. Arkasında da yandaşları kahkaha atarak buraya doğru ilerliyordu. Ben yanımdakini umursamıyordum ama kokusuna bayılmıştım bile.
Hira hemen sıraya yaklaştıktan sonra " oooo bakın kızlar sınıfımıza yeni bir arkadaşımız gelmiş." Dediğinde yandaşları kahkaha atmaya başladı. Ve o anda tüm sınıf dönüp kıza baktı. Hemen hira kahkahasını keserek sinirle konuşmaya devam etti;
" Sana diyorum kalk yerimden ilk önce kimin yanında oturduğuna bak daha sonra otur." Dediğinde bende sinirlenmiştim. Aslında pek umrumda olmazdı ama bu yaptığı biraz ağırdı yeni gelen kimseye böyle yapmazdı.
Aslında yeni gelenlerde pek benim yanıma oturmazlardı. Yeni gelen kız birden ayaklandı ve dik durarak hiraya hitaben konuştu "Kendini ne sanıyorsun herkes istediği yere oturabilir kimse buna karışamaz hele hele senin gibi burnu büyükler hiç karışamaz. Şimdi ... burası boştu ve bende oturdum ilahi bir güç gelip beni kaldırana kadar bende burada oturacağım." Dedi ve hızla geri yerine oturdu.
Ben kıza uzaylı gibi bakarken kız bana döndü "Sen neye bakıyorsun ayı mı oynuyor?" dediğinde kendime geldim ve önüme döndüm. Hira tam bir adım atmıştı ki hoca içeri girdi hira başka yere doğru giderken "bu iş burada bitmedi." Diyerek gitti.
Her kızdan beklenilecek gibi yanımdaki kız göz devirdi ve arkasına yaslandı. Başak hoca içeri girdi ve derse geçmeden önce benim yanımda oturan kıza baktı klişe cümleyi kullandı "Sanırım aramıza yeni bir arkadaşımız gelmiş." Dedi.
"Bize kendini tanıtmak ister misin?" diye sordu. Birden kız ayağa kalkınca kendini tanıttı ama kısa ve özdü "Ben Sare TAN buralıyım." Deyip yerine oturdu. Şaşırmıştım kızın pısırık bir tip çıkacağını sanmıştım ama hiç öyle çıkmamıştı.
Şimdiden kıza hayranlığım vardı sınıfta çoğu kişi hiradan korkuyordu ama Sare karşılığını vermiş ve başka sıraya yollamayı başarmıştı. Nasıl oldu bilmiyorum ama kendimi kızı incelerken buldum. Ve o alay edermiş gibi görünen gözlerini bana çevirip güldü.
Yanağında gamzesi vardı ve çok güzel bir kızdı ona gülüşü çok yakışıyordu. Kendimden beklinemiyecek bir harket yaptım ve " ben Berk" deyip elimi uzattım. Oda "ben de Sare" deyip sıktı işte sevmiştim onu.
ANI SONU...
Kalbime saplanan ağrı ile kendime geldim ve küçük kabusdan sıyrıldım. Aslında benim için şimdiye kadar çok güzel bir anıydı ilk defa aşık olmuştum. Ama şimdi ki halimi düşününce o anıdaki halim çok saftı.
İki yıl önce aşık olup kendimi açmıştım ona. Her zamanki gibi güzel gülüşlerinden birini bana bahşedip kabul etmişti. İşte şimdi ben gülümsüyordum. Yatakaki halime baktım ve kendimden iğrendim hemen hızlı bir duş alsam iyi olacaktı.
Yatağı incelediğimde yatağın diğer tarafının da bozuk olduğunu fark ettim. Hemen sareyi aradım ama cevap yoktu. Korkmuştum gerçekten. Dünden kalan hiçbir şeyi hatırlamıyordum. İçki kokuyordum ve en son bara gittiğimi hatırlıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umut Işığım
Ficção AdolescenteSARE. Neden bunları yaşadı sizce? Aile mi? Arkadaşlar mı? Sevgili mi? Hayır. Tüm soruların cevabı Hayır. Çünkü bunu ona yaptıran aşk. en azından o öyle sanıyordu. takı bağlar kopup arada kilometrelerce koptu oluşturana kadar. Bir ucunda hayatının a...