4.BÖLÜM ~KARANLIK ODA~

37 7 4
                                    




           

İYİ OKUMALAR <3<3

Gözlerimi açıyorum ve odamdayım havaalanı ,selin, TOKAT hiçbiri yok.  Sadece ben terler içinde kalmışım.  Ayağa kalktım ve lavaboya gittim yüzümü yıkadım.

Hala rüyanın yani kabusun etkisindeyim kesin bu kabusu ben yatarken berkin telefon konuşması  nedeniyle gördüm. Eminim. Başka sebebi olamaz .

Uykum kaçmıştı son bir saattir oturup bunu düşünüyordum. En iyisi kitap okumalıyım kitaplığımdan Kralların çarpışması  Kitabını aldım ve okumaya başladım.

Sanırım çok sıkıldım sürekli berki selini aralarında ne gibi bir şeyler olabilir diye düşünüyorum okuduğumdan hiçbir şey anlamıyorum saat 07*00.  Uykum geliyor gözlerim kıp kırmızı olmuş durumda ama çok korkuyorum.

Uyumuş olmalıyım ki annem beni uyandırmaya çalışıyor "kızııım sare kalk hadi kalk saat 11 " "oha o kadar olmuş mu ya" " o oho kızım sen yat hadi hadi kalk kahvaltı yap"

" tamam geliyorum sen git anne" diyorum ve tüm pike yi üzerimden atıyorum. Kalkıp banyo ya gidiyorum ve günlük kremimi yüzüme sürüyorum tabi yüzümü yıkayınca fondoten de gidiyor ve tüm parmak izi ortya çıkıyor bununla artık ilgilenmiyorum.

Masaya oturuyorum babam gözlerini yanağıma dikmiş bakıyor " baba ne bakıyorsun ya" " tamam kızım bir şey istiyor musun bir şey ihtiyacın var mı " diyor gözlerlimi açıp ona bakıyorum babam 

"ne oldu kızım soramazmıyım hem özür dilerim dün kendimi tutamadım sen ..."  hemen sözünü kestim ve zeytine uzanırken

"evet baba aslında ben yarın akşam gidiyorum orada zaten para vermiyecem ama ev tutacağız biz ve bana para gerekiyor her ay aslında sizi zora sokmak istemem ama bende arkadaşlarıma yüklenmek istemiyorum ve bugün içinde ihityacım var dışarı çıkacaz ben emirhan da alıcam saat 8 gibi birlikte kuzeyi de alıp oyun merkezine gidecez malum yarın gidiyorum sonraki günde birleşir bir şeyler yaparız olur mu"  dedim.

Annem bana bakıp "kızım olur olur tmm sen rahatına bak paranı da biz sana göndeririz bugün ki paranı da veririz" "aslında anne ben sizden şu ana kadar dışarı çıktığımda para istemedim test kitapları okul falan hiçbirinde istemedim şimdi size bir şey itiraf edeceğim ben sizden şuana kadar istemedim çünkü bursum var ben 2 yıldır burs kullanıyorum ve tıp fakültesine gittiğim için maaşım artıyor yani ben ev kiramı öderim zaten 6 kişi kalıcaz bu nedenle az bir para vercez  yani lütfen sorun yapmayın hem ben size burs paramı söylemedim çünkü korktum benden alırısnız dedim bu nedenle ve üzülmeyim ben ilk tıptan gelen maaşımı söyleyecem ve ne kadar ihtiyacınız varsa karşılarız olur mu? "

babam ve annem bana çok değişik şekilde bakıyordu. Babam sonunda ağzını açtı ve" tamam kızım sen nasıl istersen eviniz nasıl erkek varmı " " evet baba zaten annem onları tanıyor evimiz dublex kızlar bir katta erkekler bir katta kalacak anne kalacağım kişiler kağanlar hatırlarsın değilmi "

dedim anneme dönüp. Annem "aa evet tmm çok terbiyeli çocuktur bende selam söylersin"  "tmm anne söylerim merak etme hadi ben kaçtım birkaç işim var" babam " kızım seni bırakayım mı" "hayır baba dilan beni alıcak "

" peki kızım selam söyle arkadaşlarına"  "olur baba söylerim dedim ve odama geçtim ve çokta ağır olmayan bir makyaj yaptım fondoteni biraz fazla sürmüştüm  kızlar anlamsınlar o kadar heyecanlıyım ki onları çok özlemiştim.

Sİiyah bir kot ve kolsuz olan yarım bir üst giydim ve belime kadar gelen saçlarımı saldım çok güzel saçlarım vardı telefonuma gelen mesajla arkamı döndüm ve telefonumu elime aldım dilan atmıştı   "kızım ya nerdesin ağaç olduk kök saldık resmen "

Umut IşığımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin