⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️
Resimde sarenin rüyadaki düğünde nasıl göründüğü var.🆙⬆️⬆️ARKADAŞLAR SEVGİLİ OKUYACILARIM TAM 100+ OKUNMA OLDUK.
Bu beni çok mutlu ve motive ediyor okunma benim için okadar önemli değil sadece bir devamlılık okuyucu kitlesinin olmasını istiyorum ve böyle görünüyor ki spoiler bölüm çok yakında gelecek ama belkide çok uzun zaman bir daha bölüm atamıyacam inş atabilirim.
İYİ OKUMLAR
Sare'nin ağzından
Eveeet sözü berke bırakıyordum bakalım nasıl sıyrılacaktı. Aslında ona kıyamam bu nedenle hemen "aaa meraba berk sen beni buraya getirmişsin" berkte hemen " evet dilan beni aradı bir tek ben vardım o taraflarda" kafamı saldım. "sana ne kadar teşekkür etsem az çok saol." Dedim.
babam bize şaşkın şaşkın bakarak " siz tanışıyormusun" dedi bende " evet baba aynı sınıfatydık okulda dilan la da aynı sırayı paylaşıyorlar" berkte hemen " evet Nejat amca ben buraya sizi götürmeye geldim." annem hemen " nereye oğlum biz eve gidecez"
" biliyorum ama duyduğuma göre arabanız yokmuş" babam da " kim söyledi ki sana" " bana dilan söyledi" "anladım tamam bırak bakalım" berk arabaya gitti annem koluma girip " kızım seni neden bu kadar umursuyor ne oluyor."
Anneme bakıp " anne o benim sınıfta anlaştığım en iyi erkeklerden biri dilanlada tanışıyorlarmış kızların işi var herhalde dilanda ondan yardım istemiştır." annem kafasını salladı ben refleks olarak ön koltuğun kapısını açtım ama babam
" ne oluyor kızım sen arkaya ' dedi bende arkaya geçtim. Berk çoktan şöfor koltuğuna oturmuştu. Berk hemen gerilmişti omuzlarından anlamıştım dişini sıkıyordu. Arabada ki dikiz aynasından bana baktı bende ona gülümsedim oda başını eğip kafasını salladı.
Kendini zor tutuyordu bu çok belliydi. Belini gözlerimle yokladım silah arıyordum göz analizimden sonra berk bana baktı ve fark etmişti bile bana dönüp kemerini tak ilk önce dedi ve önüne döndü babam ona ' bende söyleyebilirdim ' bakışı attı.
Ve önüne döndü arabayı çalıştırdı. Bizim eve doğru yol almıyordu bunu anlamam birkaç dakikamı aldı. Annemde anlamış olacak ki "oğlum sen bizi nerey götürüyorsun" berk te " eve götürüyorum" annem "ama bu bizim yolumuz değil " diyor berk cevap ermiyor babam nedense cevap veriyor. Benim bildiğim babam şimdi berke atlamıştı. Dehşet verici bir sessizlik oldu arabada tüylerim ürperdi ve dikiz aynasına baktım berk beni izliyordu bende gözlerine bakınca kafasını indirdi. Babam ona "önüne bak ' dedi.
Yaklaşık 15 dakika sonra eve gelmiştik ve burası bizim evimiz değildi kızlarla ara sıra geldiğimiz bir evdi burayı kızlarla tutmuştuk. Berk çantamı kaptı ve "hastalar kendilerine bakmalıdırlar"dedi .
Babam " oğlum sen bizi nereye getirdin " dedi berk babama bakıp "sizin eviniz küçük bende sarenin arkadaşlarını buraya topladım onlar sareye burada daha güzel bakacaklardır." babam çok sinirlenmişti.
" oğlum anlıyorum iyilk yapıyorsun ama" dedi ve sözünü dilan kesti " aaa Nejat amcacım o iyilik yapmıyor tamamen bizim fikrimiz hadi gelin" dedi ben ona bakmadan içeri girdim babam ve anneme "gerçekten çok yorgunum isterseniz gidin ben onlarla kalabilirm ziyarete gelin hem emir de çok yalnız kaldı yada alın gelin"
Babam "kızım nerde rahat ediceksen söyle" bende babama " burası iyidir" dedim babamda kafasını sallayıp "o zaman kızım sen burada kal bir şeye ihtiyacın olusa ara tmm mı" dedi berk homurdandı "size değil" ve başka yöne baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umut Işığım
Genç KurguSARE. Neden bunları yaşadı sizce? Aile mi? Arkadaşlar mı? Sevgili mi? Hayır. Tüm soruların cevabı Hayır. Çünkü bunu ona yaptıran aşk. en azından o öyle sanıyordu. takı bağlar kopup arada kilometrelerce koptu oluşturana kadar. Bir ucunda hayatının a...