BİRAZ GEÇ OLDU AMA GELDİ SINAVLAR FALAN DEREKN YAZAMADIM<3<3İYİ OKUMALAR
Berk'in ağzından...
Tam hamlemi yapacaktım ki sare'nin gözleri kapandı ne yapacağımı bilemedim biraz sarstım ama işe yaramadı. Tabi ki yaramaz aptal. Hemen duvarda ki kırmızı düğmeye bastım.
Daha sonra ailesini çağırdım nasıl bayılır anlamıyorum nasıl olur böyle bir şey. Hayır ya yine gidemez. Hemen doktor geldi ve hemşire ye " kızım hemen serum u takın" bize dönüp " lütfen sizde odadan çıkın çok fazla yormuş dinlenmesi lazım dua edin de 1 saate uyansın" annesi tekrar ağlamaya başladı.
Benden dışarı çıktım camdan izliyordum onu ve telefonum çaldı babamın şöförü Murat abi arıyordu. Hemen cevapladım biraz uzaklaştım ve " murat abi şu anda hiç uygun değilim " murat abi soluk soluğa cevapladı belli ki bir şey olmuştu " berk oğlum baban fenalaştı kalp spazmı geçiriyor kuzey de durmuyor ne yapacağım bilmiyorum. "
Hemen babasının yanına gittim ve " Nejat amcacım benim çok acil bir işim var eğer sare uyanırsa haber verin olur mu "evet anlamında kafasını salladı " inş oğlum uyanır Allah senden razı olsun tmm haber veririz " dedi.
"Bende başımı salladım ve hemen arabama bindim hastaneye doğru hızlıca sürdüm allahım sen bana yardım et bir yandan aşık olduğum insan diğer tarafta babam hayatımda en değerli insanlardan biri direk arabayı hastanenin önünde durdurdum ve içeri girip vezneden ismi verdim KEMAL ŞENAR dedim ve bana " acil müdehale odasına aldılar soldaki ilk kapı"
"teşekkürler" dedim ve koşa koşa odanın önüne gittim kuzeyin sesi geliyordu "ama murat abi ben çok sıkıldım neden buradayız" " tamam oğlum abin gelsin seni markete götürür "
Ben gelince kuzey zıplayıp " aaa abi ya hadi markete götür beni " ben kaşlarımı çatarak " hayır şimdi olmaz " murat abiye dönüp " murat abi durumu nasıl çok mu kötü" murat abi bana endişeli bir şekilde bakarak
" oğlum bir mesaj aldı daha doğrusu zarf ona gelmişti ama bana verdiler bende eve götürürken ona verdim zarfı okudu ve fenalaştı bende hemen buraya getirdim kalp spazmı dediler " " o aldığı zarfta ne yazıyordu ki nerde zarf" " valla zarfı yırtıp attı bende pek bişey olmadığını düşündüm açıkcası " dedi ve kuzey tekrar bağırmaya başladı ' ya of ben sıkıldım hadi ya ' ben de bağırarak sinirlenmiştim ama kurban kuzey olacaktı " ya yeter anla artık mızmızlanma kimse seni bir yere götürmeyecek anlaaa artık "
kuzey ağlıyordu artık ve gitti bir sandalyeye oturdu bende onun yanına gidip diz çöktüm " bak kuzey özür dilerim ama şu anda yapabileceğimiz bir şey yok şu an çok sinirliyim" ayağa kalktı ve ayaklarını yere vura vura " ben annemi istiyorum "dedi.
Onu alıp tekrar oturttum çünkü anne lafını duyunca sinirleniyordum o da yanlış yaptığını anlayınca sustu ve beni dinledi " bak kuzey benim neden sinirlendiğimi bağırdığımı bilmek ister misin ama ağlama tamam mı" kafasını evet anlamında salladı bende
" tamam o zaman biliyor musun sare ablan kafasına darbe aldı ve hastane de şimdi yatıyor belki de beyin kanaması geçirdi biliyor musun bana kuzey öğrenmesin dedi ama ben senin bilmen gerektiğini düşündüm şimdi sen burada uslu uslu otur ve dua et olur mu "dedim.
Kafasını evet anlamında salladı ve " ben sareciğim için çok üzüldüm o merak etmesin ben ona bol bol dua edicem peki biz neden burada bekliyoruz biri mi hasta" " evet bizim bir yakınımız onun için de dua et olur mu"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umut Işığım
Teen FictionSARE. Neden bunları yaşadı sizce? Aile mi? Arkadaşlar mı? Sevgili mi? Hayır. Tüm soruların cevabı Hayır. Çünkü bunu ona yaptıran aşk. en azından o öyle sanıyordu. takı bağlar kopup arada kilometrelerce koptu oluşturana kadar. Bir ucunda hayatının a...