Заведеме в стаята и ме сложи на леглото:
А:-Кар, спри. Какво ти стана?
Аз:-Той си има друга, толкова бързо.
А:-И не е нужно да му отмъстяваш.
Аз:-Искам да види и той,че и аз не съм по-назад.- и понечих да го целуна,но той не ми позволи.
А:-Не го прави напук.
Аз:-Ще правя каквото искам.- и си свалих тениската.
А:-Карррр.- и ме зяпна.-Изчакай малко и се връщам.
Аз:-Добре- и му намигнах.
Той излезе от стаята и .......оф не заключи ме.
А:-Ще те заключа за по-сигурно. Не искам после да съжаляваш. Ще те пусна като го превъзмогнеш.
Аз:-Пусни ме, обичам те Агу. - отидох и започнах да блъскам силно по вратата.
Като не осетих отговор се върнах на спалнята и почнах да мисли над случилото се.
Аз го спирах да прави глупости и го вразумих. А сега той трябва да ми върне услугата. Как може да съм толкова тъпа?Направих това,заради чувствата си към Ру. Просто не мога да го забравя. Отново отворих профила му, но този път този в Инстаграм. Той беше пуснал и там снимката. Тя имаше повече лайкове от нашите заедно. Как може да го направи???!!!Въобще не ме обичал.
Започнах да плача. Реших да се извиня на Агустин и отидох до вратата.
Аз:-Извинявай, Агус. Аз те връзомих, а сега и ти трябва.Мерси. - и чаках отговор, който не се забави.
А:-Радвам се,че го осъзна.-дойде и ми отвори.
Видя насълзените ми очи,който отново почнаха да плачат.
А:-Ей, не плачи. - но аз продължих.-Знаеш ли какво, трябва да си поспиш. Ще ти дойде добре.- аз му кимнах, той излезе и аз легнах, като веднага заспах.
#$При Ру#$
Събудих се и бях в стаята за гости. Реших,че трябва да се изкъпя и влязох в банята.Размишлявах над това от вчера с Канде. Липсваше ми и Карол, но не знаех как и къде да я намеря. След като се облякох отидох в хола и видях Канде:
Аз:-Хей, добро утро.- и и махнах.
К:-Здрасти. Ела да закусваш.
Аз:-Идвам.
К:-Обичаш ли палачинки?
Аз:-Да, много. Можеш ли да правиш?
К:-Да, вече ги направих.- подаде ми една чиния с палачинки и аз си взех две.-Май си гладен, а?
Аз:-Да, много. - тогава и познания телефона.
К:-Извинявай един приятел(П) е. Вчера му дойде новата съквартирантка?
Аз:-Вчера ли?
К:-Да или вчера или ония ден. Защо?
Аз:-Тогава и Карол избяга и дойдох тук. Нали пътувахме двамата в самолета? Ако не пречи, ще го питаш ли как се казва?
К:-Да.- дигна като включи високоговорителя.
&&&&Разговор &&&&
К:-Ало, как си приятел?
П:-Здрасти, Канде. Нали ти казах,че най-накрая си намерих съквартирантка.
К:-Оу, момиче. Внимавай и то много.
П:-Споко тя си имала някакъв.
К:-А, добре. А как се казва?
П:-Казвай се.........Това е некста. НЕКСТВАЙ те моля,че от предния път се разочаровах😭😭😭.
Според вас дали това ще е Карол или някое друго момиче?
Моля отговорете.💖
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Lost In Life |Season ONE|
Любовные романы#1 In Karol Sevilla 05.10.2018. #1 IN ROMANCE 28.09.2017 #13 IN ROMANCE 06.02.2018 Бях на 15, имах си всичко- гадже,казваше се Майк;пари; семейство,но..... Изведнъж изгубих всичко- парите, гаджето и най-важното родителите.