Мама и татко в Барселона?!?

547 23 6
                                    

Тъкмо пуснахме филма, прегърнахме се и точно тогава за капак на всичко телефона му звънна.
Р:-Защо точно сега?- стана, отиде да говори и след малко се върна.
Аз:-Кой беше?
Р:-Татко. Казаха,че ще дойдат да ни видят.
Аз:-Тук ли?- и го изгледах накриво.
Р:-Да, за няколко месеца.
Аз:-Та, те не се интересуваха от нас толкова време.
Р:-Нищо, утре вечерта пристигат. Казаха,че имат изненада за нас.
Аз:-Еми трябва да напуснеш стаята ми.- и една мазна усмивчица се появи на лицето ми.
Р:-Не мислиш ли,че вече трябва да им кажем?- и седна до мен.
Аз:-Ъм..... мисля,че е още рано.
Р:-Добре, хайде да лягаме.
Аз:-А филма?
Р:-Вече не ми се гледа.-дигна ме и ме заведе в стаята.
Аз:-Благодаря за превоза, но.....- и го погледнах в очите.
Р:-Какво?
Аз:-За да свикнеш и за да не се издъниш утре.....още от днес ще си спиш в стаята.- избутах го до вратата.
Р:-А целувка за лека нощ.
Аз:-По челото, така ще правиш.
Р:-Но Карол липсват ми прегръдките ти.- и ме погледна с жална физиономия,на която не можах да издържа.
Аз:-Добре,де. Ще спиш при мен.- и го дръпнах за ръката.
Оправих се, както  и Ру и си легнахме.
Р:-Лека нощ, сестричке.
Аз:-Лека нощ батко.- приближих се до него и го целунах по бузата, а той малко се ядоса.

##На другият ден##
Събудих се и до мен беше спящия ми брат.
Аз:-Батко, батко, събуди се.- но нямаше ефект. Тогава взех една чаша пълна със студена вода от банята и му я излях.
Р:-Ей, това е студено.- и ме придърпа към себе си.
Аз:-Добро утро, батенце.- и той почернена от ярост.
Р:-Колко пъти да ти казвам,че не съм ти брат.- придърпа ми към себе си, опита се да ме целуне,но сложих ръката между устните ни и той целуна нея.
Аз:-Хайде да ядем.- тогава телефона му изписука.
Р:-Ей, сега идвам. Ти се облечи.- и се обърна на другата страна, като си взе телефона от нощното шкафче.
Аз си взех тези дрехи и влязох в банята,след което пак отидох при него.

Аз си взех тези дрехи и влязох в банята,след което пак отидох при него

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

Р:-Много си красива, моята кра...- и го прекъснах.
Аз:-Да, твоята сестра.
Р:Може ли да предадеш на едно момиче,че аз много я харесвам и искам да направя това..-дигна ме, обвих краката си около кръста му, за малко да получа целувка и телефона му звънна.
Р:-......- изруга нещо под носа си и отиде да вдигне, след което се върна при мен.
Аз:-Какво стана?Кой беше?
Р:-Мама и татко.
Аз:-И какво?
Р:-Казаха,че малко ще закъснеят към един-два часа и помолих да отидем да ги вземем от летището.
Аз:-Ъм, ще закъснеят- погледнах го с безлична физиономия.
Р:-Това и страхотна новина.
Аз:-Как така?- и се доближи към мен.
Р:-Ще имама малко време за нас, да се погушкаме.-разбрах на къде бие мисълта му и веднага го прекъснах.
Аз:-Не си и го помисляй, ще имаме повече време да оправим тук.- и му посочих разхвърляните му дрехи из цялата стая.
Р:-Ама, ако успеем навреме, ще има ли време за нас.- намигна ми и отново го прекъснах.
Аз:-Руджеро, стегни се.- и започнахме да оправяме.

Lost In Life |Season ONE|Место, где живут истории. Откройте их для себя