....една катастрофа. Младият бизнесмен Руджеро Паскуарели катастрофира. Линейката го кара към болницата. Още не се знае състоянието му.
Аз:-Та,това е нашия Руджеро!
Т:-Бързо към болницата!-качихме се в колата и потеглихме.##От името на Карол##
Пътувах и ми оставаха около десет минути.Бях звъннала на мама да я предопредя. Тя ми звънна и беше много притеснена. Каза ми,че Ру е катастрофирал и в момента го откарват към болницата. Аз и казах,че след като кацна веднага идвам. Каза ми също и името на болницата.Аз много се оплаших. След още няколко минути пристигнахме. Хванах си едно такси и веднага тръгнах към болницата. Вече бях на входа.
Отидох на ,, рецепцията" и попитах. Те ме опътиха. Бягах. Беше ме много страх за Ру. Ако му се случи нещо?Няма да мога да си го простя. Вече бях при мама и татко. Прегърнахме се.
Т:-Здравей,дъще!
Аз:-Какво става с Ру?
М:-Казаха,че е пил доста. Заради това е катастрофирал. Другото е,че....не мога да го кажа!- и се прегърна с татко.
Аз:-Някой да ми каже?
Т:-Той е в....кома..... Получил е мозъчен кръвоизлив. Може да не се събуди. Следващите часове са му най-важни.
М:-Ако не успеят да спрат кръвоизлива,може въобще да не се събуди никога!-тя започна да плаче,както и аз.
Аз:-Значи и в двата случая,може да....-не можех да го кажа.
Т:-Да,има по-голяма вероятност да умре!-каза го с голяма мъка.
Аз:-Може ли да отида да го видя?
Д:-Добър вечер!Вие сте близките на Руджеро Паскуарели?-те кимнаха.-Може да отидете да го видите!За сега спяхме кръвоизлива,но ако и през следващите часове е добре,ще се справите и с комата. Има два варианта да умре или не. Всичко зависи от организма ми. Дали ще приеме или не.Може да влезете да го видите. Ще е хубаво да му говорите за миналото,така може да си събудил по-бързо. Утре пак ще дойда!- и си тръгна.
Аз:-Аз ще отида!-влязох и го видях на болничното легло. Беше завит. Седнах на стола и го хванах за ръката.
Аз:-Ру,моля те събуди се!Прощавам ти!Държах се егоистично!-тогава си че някакъв писък.
Влязоха докторите и аз трябваше да изляза.
М:-Какво стана?
Д:-Пулсът ми спира!-и доктора влезе в стаята.-Трябва да го спасим!
Виждахме как се опитваха да му възвърнат пулса. Удряха му някакви шокови уреди.
Не знам какво ще се случи,но аз винаги ще го обичам!Дали ще има щастлив край или не.....никой още не знае....
Дали ще има Руджарол или не...
Това са въпроси за съдбата.....
Всеки иска да знае този отговор..
Дали съдбата ще им позволи отново да са заедно....
Дали Руджеро ще преодолее всичко това-
Кръвоизлива.....
Дали ще се събуди от комата....
Дали ще го съживят.....
Дали ще си възвърне пулса..
Това са въпроси за съдбата...Е това е финала. Дано да ви е харесало. Ако искате втори сезон моля коментирайте 😗
Ама наистина. Ако всеки,който прочете това го коментара с мнение ще съм много благодарна 😗😗😗😗😗 и ще реша по-бързо. Ако има повече коментара ще реша😗😗😗😗.
VOUS LISEZ
Lost In Life |Season ONE|
Roman d'amour#1 In Karol Sevilla 05.10.2018. #1 IN ROMANCE 28.09.2017 #13 IN ROMANCE 06.02.2018 Бях на 15, имах си всичко- гадже,казваше се Майк;пари; семейство,но..... Изведнъж изгубих всичко- парите, гаджето и най-важното родителите.