Ще водим май война!!!

507 29 4
                                    

Събудих се, а Ру го нямаше в леглото. Станах и отидох в банята. Там намерих бележка,на която пишеше:
Излизам. Ще се срещна с Валентина Зенере. Звъннах и. Ще сме в кафенето на ъгъла.
                                                                    💜
Направо побеснях. Как може да се види с тази.....усойница. Хич не я харесвам.Ще отида при тях. Значи, за да съм готина колкото нея трябва да се облека с тези:

 Значи, за да съм готина колкото нея трябва да се облека с тези:

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

Сложих си малко грим и си вързах косата на хлабав кок. Излязох от вкъщи и тръгнах към кафенето.

##Руджеро##
Станах рано и реших да звънна на Валентина, за да говорим за ролята. Оставих бележка на Карол и тръгнах към кафенето до нас, където щяхме да се видим. Отидох там и Валентина вече чакаше.
Аз:-Здрасти, Валентина.
В:-Здравей, викай ми Вал или Вален.- и седнах на масата до нея.
Аз:-Та дойдох да говорим за ролята, нали ти казах.
В:-Да, за това. Говорих с татко и той каза,че е намерил мъжка роля. Извинявай.- и ме погледна тъжно.
Аз:-Няма нищо. А женска роля, трябва ли?
В:-Всъщност да. Аз ще играя едната главна роля, но за другата нямаме човек.
Аз:-Ако искаш ще говоря с Карол.
В:- А, Карол, гаджето ти.- и последната дума си я измъкна под носа.
Аз:-Да,тя.
В:-Добре, кажи и и после ми звънни,че кастинга  е до понеделник, а сега е събота.
Аз:-Добре, да си поръчаме кафе?
В:-Да, аз поръчах две хлапета, ти пиеш ли?
Аз:-Да.- и сервитьора не ги донесе.
В:-Е как се запознахте с Карол?
Аз:-А,това е дълга и объркана история.-точно тогава едно момиче влезе и това беше именно...........

##Карол##
Вече влязох в кафенето и  ги намерих. Валентина изглеждаше отново добре:

 Валентина изглеждаше отново добре:

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

Не разбирам стила на това момиче.
Отидох при тях.
Аз:-Здравей те. Как сте?
Р:-Добре, Карол. Радвам се,че дойде.
В:-Оу, Карол съжалявам,но няма друг стол,така че.....
Аз:-Няма проблем Вале.- и и се усмихнах.
Р:-Ще седне в мен, нали принцесо?- и ме придърпа към себе си.
Аз:-Да, разбира се- седнах в него и го целунах много дълго,така че Валентина да почервенее,така се тя харесва гаджето ми.
Р:-Е,скъпа Вал ми каза,че мъжката роля е заета,така че ако искаш може да се пробваш за втората главна женска роля?
Аз:-Така ли, благодаря ти Вал?- казах го с усмивка пълна с  щастие.
Говорихме си още един час и си тръгнахме.
Р:-Кар, радвам се че дойде при нас с Вал.
Аз:-От кога и казваш Вал, а не Валентина.
Р:-Пак ли почваш?Какво искаш да направя за теб,за да ми повярваш?- спря и ме погледна в очите.
Аз:-Нищо,вярвам ти. Шегувах се.- целунах го в портокаловите сочни устни и той ми отвърна.
Р:-Искаш ли да се прибираме. Така де тук не е място за целувки.- и се засмяхме.
Аз:-Добре.- тръгнахме и скоро се прибрахме.
Още от входа той започна да ме целува, а аз увих крака около кръста му. Той ме дигна и отидохме в хола. Пльосна ме и решихме да си пуснем филм и ....точно тогава за капак на всичко толкова спокойно и романтично........
        To be continued 💜💜💜

Според вас какво ще стане???(моля отговорете в коментарите)

Това е новата глава.  Пишете дали ви харесва как се развива историята или пък не......😙😙😙

Lost In Life |Season ONE|Место, где живут истории. Откройте их для себя