Изненадата

330 30 8
                                    

Аз:-Да,целувка е. Просто трябваше да го целуна. Въобще не исках!-той се ядоса още повече.
Р:-А пък според мен,като гледам снимката вие се целувахте с желание.
Аз:-Не е така!
Р:-Карол,кога ще спреш да ме лъжеш. Ти още имаш чувства към Майк,признай си!-ядоса се отново.
Аз:-Не,аз обичам теб!
Р:-А аз вече не съм сигурен!-и се кача на горният етаж.
Аз го последвах. Видях го как взе пижамата си и хавлията си.
Аз::Ру,какво правиш?
Р:-Ще спя в стаята за гости. Няма да деля легло с измамница като теб!
-от това много ме заболя.
Той излезе и тръшна вратата. Аз започнах да плача. Влязох в банята и ти напръскаха лицето с вода. Реших да си лягам. Легнах и не можах да заспа,защото  веднага щом се сещах за случилото се започнах да роня сълзи.След около половин час заспах.

##От името на Валентина##
Прибрахме се вкъщи. Легнахме си и Майк ме целуна:
М:-Лека нощ, красавицата ми!- отново ме целуна,но се отдръпнах.-Какво ти става?
Аз:-Нищо ми няма!-казах си го спокойно, но отвътре бях кълбо от ярост.
М:-Заради сцената ли е?
Аз:-Не,не изобщо!- не издържах и.-Да,заради сцената е. Как можа да я целунеш така?
М:-Това си е целувка.
Аз:-Не това беше страстна целувка.Ще те попитам нещо,но искам да ми отговориш честно!
М:-Не, нямам чувства към Карол!
Аз:-Е,добре.
М:-А,ти имаш ли чувства към Руджеро?
Аз:-Ами аз.........- не бях сигурна.
М:-Знаех си!-Става и отиде да спи в хола.
Аз усетих как една сълза се стича по бузата ми.
Не мога да повярвам. Та аз още имам чувства към Руджеро.Та,той ми е най-добър приятел. Как може това да се случва?Имам чувства и към него и към Майк. Прегърнах възглавницата и съм заспала.

##От името на Майк##
Не,нямам чувства към Карол!Просото исках да стане по истинско,нищо друго. Карол вече е в миналото. Аз харесвам Валентина. Нарани ли обаче това,че тя има чувства към Руджеро. Те са най-добри приятели. Естествено,че ще може да се зароди връзка между тях. Трябва да се опитам да спечеля отново Валентина. Гадното е,че след седмица заминаваме на турне с Карол. Вал няма да идва. Това значи още такива целувки и още такива караници. Не искам само нещо да се обърка. Не искам като се прибера да заваря Руджеро в моето легло. Ще си върна Валентина!След това съм заспал.

##От името на Руджеро##
Отидох в другата стая. Много се ядосах на Карол. Как може да са се целунали така. Ужас,това е ужасно!Може би той нещо е направил,но Карал щеше да ми каже. След това съм заспал.

##На обяд,другата сутрин##от името на Карол##
Станах и отидох на училище. Ру не ми звънна нито веднъж, а преди го правеше. Трябваше да се прибирам сама. Щом се прибрах го видях да обядва.
Аз:-Здрасти!
Р:-Здрасти!-държах се студено,както и  той.
Аз:-Може ли да хапна с теб?
Р:-Да, разбира се.-започна да умеква.
Аз:-Как мина денят ти?
Р:-Ами бях във фирмата.-стана и ми сипа.
Аз:-Значи както винаги-даде ми ориза.-Благодаря!
Р:-Моля!-сега отново започна да се държи студено.
Аз:-Искам да ти кажа,че утре отивам на турне.
Р:-Така ли?Защо не ми каза по-рано?
Аз:-Ами забравила съм.
Р:-Така ли?-измънка си го под носа.
Аз:-Моля?-направих се,че не го чух.
Р:-Нищо. Радвам се,чче сбъдна мечтата си!
Аз:-Благодаря ти!- помислих,че се е отпуснал и се опитах да го прегърна,но той се отдръпна и оцервира.-Аз ще се качвам горе!
Р:-Добре.-каза го безлично,така ме наранява.
Аз отидох към спалнята. Усети как и Ру ме последва. Тъкмо щях да отворя вратата и осетих ръцете му,закривайки очите ми:
Р:-Не гледай!-отвори вратата и влязохме.-Сега вече може да ги отвориш!
Аз ги отворих и много се зарадвах. Цялата стая беше ..........................

Според вас какво е имало в стаята?

Съжалявам,че не качих по-рано,но исках да обърна малко повече внимание и на другите си нови истории, а и не съм си вкъщи.😓.
Отново съжалявам.
       Дано да ви е харесала новата част!Моля да коментирате 😓
                   Sorry 😓_😓 Gracias

       Дано да ви е харесала новата част!Моля да коментирате 😓                   Sorry 😓_😓 Gracias

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.


Lost In Life |Season ONE|Место, где живут истории. Откройте их для себя