The Way You Love 5

2K 217 39
                                    


တစ္​​ေနကုန္​အိမ္​မကပ္​တဲ့ Sica unnie....

သူက်အျပင္​​ေတြခ်ည္​းသြား​ေနၿပီး​​ေတာ့...ကိုယ္​့က်တစ္​​ေနကုန္​အိမ္​ထဲ ... ဘာမွလုပ္​စရာမ႐ွိ....

အျပင္​ထြက္​ၾကည္​့မိ​ေတာ့လည္​း... ျဖဴး​ေနသည္​့လမ္​းနဲ႔... ​ေဘးကသစ္​ပင္​​ေတြက... Seoul ၿမိဳ႕ထဲမွာဘဲဆိုတာ သိ​ေပမယ္​့ ... ​ေတာျခံဳအံုၾကားထဲ ​ေရာက္​​ေနသလိုလို......

Yoon : ​ေဟာ... unnie ျပန္​လာၿပီ.....

Sica : ခင္​​ဗ်ား​ေလးက ဘယ္​​ေတြသြား​ေနလို႔... ျပန္​လာတာ​ေတာင္​မသိရတာလဲ.......

Yoon : ​ေနာက္​​ေဘးခဏ ထြက္​ၾကည္​့​ေနလို႔ပါ.. unnieရဲ႕......ဟင္​... unnie ကား​ေရာ...

Sica : Taxi နဲ႔လာတာ... ျပန္​သြားၿပီ​ေပါ့.....

Yoon လက္​တစ္​ဖက္​က Sica ဆီက အိတ္​က​ေလးကို လွမ္​းယူရင္​း... ​ေနာက္​လက္​တစ္​ဖက္​က... နဖူး​ေလးကိုပြတ္​ၿပီး.....

Yoon : aww... အဲ့ဒါ​ေၾကာင္​့ အိမ္​မွာကားမ​ေတြ႔တာကို.... Yoon ​ေဖ​ေဖ့ကို တစ္​စီး​ေလာက္​  ဝယ္​ပို႔ခိုင္​းလိုက္​မယ္​​ေလ... unnie အျပင္​သြားလဲ အဆင္​​ေျပတာ​ေပါ့.....

Sica က အိမ္​ထဲကို ​ေရာက္​​ေအာက္​သြားလိုက္​ၿပီး... ဆိုဖာ​ေပၚကို ထိုင္​ခ်လိုက္​ကာ... Yoon က​ေတာ့ .. Sica ​ေ႐ွ႕မွာ မတ္​တပ္​က​ေလး.....

Sica : Im Yoona ... နင္​့ကို​ေျပာထားၿပီးသား​ေလ.... နင္​့ကိုငါယူထားတာ... ငါထားတဲ့အတိုင္​း​ေန.... ဘယ္​သူ႔ဆီကမွ... လက္​ျဖန္​႔​ေတာင္​းဖို႔ မစဥ္​းစားနဲ႔.....

Yoona...က သူ႔​ေဘးနားက ခံု​ေပၚမွာ... ဝင္​ထိုင္​ရင္​း... သူ႔လက္​​ေမာင္​း​ေလးကို ဖက္​ကာ...

Yoon : unnie ကလည္​း... Yoon အပ်ိဳတုန္​းကလည္​း... ကားဝယ္​​ေပးထားတာကို.. Fany unnie ကဘဲ စီးတယ္​... လူခ်င္​းမွားမွာ​ေၾကာက္​လို႔တဲ့... ​ေက်ာင္​း​ေတာင္​ ​ေဒၚ​ေလး​ေက်းဇူး​ေၾကာင္​့ ဖယ္​ရီ​ေလးနဲ႔ သြားခြင္​့ရတာ.... အခုလည္​း.....

Sica : ကဲ... ​ေတာ္​ပါ​ေတာ့...​ဗိုက္​ဆာ​ေနၿပီ...

Yoon : ​အာ... ဟုတ္​သား... unnie... Yoon ထမင္​းပြဲျပင္​ထားလိုက္​မယ္​... ​ေျခလက္​​ေဆးၿပီးဝင္​လာခဲ့​ေနာ္​... ​ေရခဲ​ေသတၱာထဲ ႐ွိတာ​ေလးနဲ႔ ခ်က္​ထားတယ္​... unnie က ​ေစ်းမွလိုက္​မပို႔တာ.....

The Way You Love.... Donde viven las historias. Descúbrelo ahora