Tiffany ... Sooyoung အိမ္မွာ ဒီတိုင္းႀကီးေနေနရတာ.. ၾကာေတာ့ အားနာလာသည္....Sooyoung ဆိုသည္မွာလဲ ...မိဘေတြဆံုးသြားၿပီးကတည္းက... ဘဏ္ကအတိုးေတြနဲ႔ ထိုင္စားေနတဲ့သူဆိုေတာ့ ... သူ႔မွာလည္း မယ္မယ္ရရ အလုပ္ကမ႐ွိ.....
ဒီေတာ့ ႏွစ္ေယာက္ေပါင္းၿပီး...အလုပ္တစ္ခုခုလုပ္ရင္ေကာင္းမလားစိတ္ကူးမိသည္.....
သူအိမ္ကထြက္လာတုန္းက ယူလာတဲ့ပိုက္ဆံေတြကလည္း.. မသံုးရေသး.... ဒီအတိုင္း႐ွိေနေသးသည္.......
ဒီေန႔စကားစပ္မိရင္ေတာ့ ... ေျပာဦးမွပါေလ.....
At Yoonsic's side.........
ဝယ္စရာ႐ွိတာေတြ ဝယ္ရန္ဆိုတဲ့ အေၾကာင္းျပခ်က္နဲ႔... mall တစ္ခုကို လိုက္ပို႔ေပးလိုက္ေတာ့ ... မနက္ဆယ္နာရီေလာက္ကတည္းက ပတ္ေနလိုက္တာ ... ႏွစ္နာရီထိုးေတာ့မည္...အခုထိ ... အစ္မေတာ္ေလးက မၿပီးႏိုင္မစီးႏိုင္......
အလာတုန္းကလည္း... ကားေမာင္းေနရင္း....သူ႔ကို ေငးေငးၾကည့္ရတာ ကိုယ္မွာ ကားမတိုက္တာကံေကာင္းလို႔ေျပာရမည္.....
မိတ္ကပ္နံ႔ေတြ... ႏႈတ္ခမ္းနီနံေတြ ... သူမခံႏိုင္ပါလို႔ ေျပာတုန္းက...
" ႏႈတ္ခမ္းနီေတာ့ ဆိုးပါရေစ unnie ရယ္.... ႏႈတ္ခမ္းေျခာက္ေျခာက္ႀကီးနဲ႔ မေနတတ္လို႔ပါ... အနံ႔ပါတာေတြ လံုးဝမဆိုးပါဘူး..."
ဆိုၿပီး... ကတိေတြ အထပ္ထပ္ေပးကာ... ေတာင္းဆိုလာေတာ့ Sica ဆိုးခြင့္ျပဳလိုက္ရသည္....
အခုေတာ့လည္း... နီနီရဲရဲ ႏႈတ္ခမ္းပါးပါးေလးေတြ ကို သူမၾကာခဏ ခိုးၾကည့္ေနရၿပီ........
ဒါေပမယ့္ သူ႔ရဲ႕ စိိတ္ခံစားခ်က္ေတြကိုေတာ့ ... Yoon ျမင္ေတြ႔ခြင့္မရေအာင္...သူအတတ္ႏိုင္ဆံုး သိုဝွက္ထားခဲ့သည္........
Yoon : unnie... ဟိုဘက္သြားၾကည့္ရေအာင္...
Yoona ဝယ္တာ ေစာင့္ေနရင္းကေန....တစ္ေယာက္ထဲေတြးေနရာက... သူမအသံၾကားမွဘဲ သတိကျပန္ဝင္လာသည္......
YOU ARE READING
The Way You Love....
FanfictionIm Tiffany. Im Yoona ဆိုတဲ့ အမႊာ ႏွစ္ေယာက္ ၾကားထဲက ကြာျခားမႈေတြ..... အခဲမေၾကမႈေတြနဲ႔အတူ အရြဲ႔တိုက္ခ်င္စိတ္ေတြနဲ႔ Im Yoona နဲ႔ လက္ထပ္ခဲ့တဲ့ Jessica Jung ....