Thae Way You Love 9

2K 168 29
                                    

Yoon : unnie က ဘာစီးပြား​ေရးလုပ္​တာလဲလို႔....

Sica : ​ေရ​ေၾကာင္​း... ကုန္​း​ေၾကာင္​း... အားလံုးလုပ္​တယ္​... အ​ေဝး​ေျပးကြင္​းကို ကန္​ထ႐ိုက္​ယူလိုက္​တာ​ေတာ့ မၾကာ​ေသးပါဘူး....

Yoona .. ဟင္​ ခနဲ ျဖစ္​သြားၿပီး... သူ႔မ်က္​ႏွာ​ေလးကို ​ေမာ့ၾကည္​့၏....

[ ဒီ fic ထဲမွာ.. Sica က အရပ္​ပို႐ွည္​ပါတယ္​​ေနာ္​.... 😁 ]

Yoon : ​ေရ​ေၾကာင္​း.. ကုန္​း​ေၾကာင္​းဆိုတာ ဘာ​ေတြလဲဟင္​....

Sica : ​ေမာ္​​ေတာ္​​ေတြပါ... ကိုယ္​့ပစၥည္​းကို ကိုယ္​့​​ေ​မာ္​ေတာ္​နဲ႔ သယ္​တာမ်ိဳး....

Yoon : woww... အမ်ားႀကီး႐ွိမွာ​ေပါ့....

Sica : omm... အားလံုး​ေပါင္​းဆယ္​စီး႐ွိတယ္​....

​ေသခ်ာနားမလည္​​ေပမယ္​့ Yoona အံျသမႈက ပိုလာ​တာ​ေတာ့ ​ေသခ်ာ​ေန၏....

Yoon : unnie... ​ေမာ္​​ေတာ္​ဆိုတာ စက္​​ေလွလားဟင္​.....

Sica : စက္​​ေလွထက္​ အမ်ားႀကီးႀကီးတာ​ေပါ့.... သ​ေဘၤာလို ႏွစ္​ထပ္​မဟုတ္​ဘူး... ဒါ​ေပမယ္​့ သ​ေဘၤာ​ေလာက္​နီးပါးႀကီးတယ္​.... သ​ေဘၤာ​ေရာ ျမင္​ဖူးလား.....

သူရြဲ႔​ေမးလိုက္​တာကို Yoona က ဝမ္​းသာအားရ ​ေခါင္​းၿငိမ္​့၏....

Yoon : စာအုပ္​​ေတြ ဓာတ္​ပံု​ေတြထဲမွာ​ေတာ့ ျမင္​ဖူးတာ​ေပါ့.... အျပင္​မွာ​ေတာ့ တစ္​ခါမွ မျမင္​ဖူးဘူး... တကယ္​ပါ.. Yoon ျမစ္​ကမ္​း​နား​ေတာင္​မသြားဖူးဘူး... Fany unnie က​ေတာ့ ခဏခဏသြားတယ္​... Yoon က​ေတာ့ သူငယ္​ခ်င္​းသိပ္​မ႐ွိလို႔ ... မ​ေရာက္​ဖူးဘူး....

​ေျပာ​ေနရင္​း တစ္​ခုခုကို သတိရသြားဟန္ႏွင္​့...
Sica ​ေ႐ွ႕က ပိတ္​ရပ္​လိုက္​ရင္​း... ရင္​ဘတ္​​ေပၚ လက္​ႏွစ္​ဖက္​ယွက္​တင္​ကာ...

Yoon : ဒါဆို unnie က ျမစ္​ေရျပင္​​ေပၚမွာ... ခဏခဏ သြားဖူးမွာ​ေပါ့​ေနာ္​...

Sica : omm... သြားဖူးတာ​ေပါ့... ဒါ​ေပမယ္​့ ​ေရျပင္​​ေပၚသြားရတဲ့ ခရီးက အရမ္​းၿငီး​ေငြ႕ဖို႔​ေကာင္​းတာ.... အဲ့ဒါ​ေၾကာင္​့ လိုအပ္​ရင္​ ကမ္​းကပ္​တဲ့ အခ်ိန္​ဘဲ သြားလိုက္​ၿပီး က်န္​တဲ့ အခ်ိန္​​ေတြ ဖုန္​းနဲ႔ဘဲ လွမ္​းခိုင္​းရတာ​ေပါ့....

The Way You Love.... Where stories live. Discover now