The Way You Love 7

2K 186 38
                                    

" မသြားရဘူး... အို .. လံုးဝမသြားရဘူး... ဘယ္​့ႏွယ္​့ က​ေလး​ေလး႐ွိ​ေသးတာ... မိန္​းမပိုးတတ္​​ေနၿပီ... ငါ​ေခါက္​ထည္​့လိုက္​ရ ​ေသ​လိမ္​့ဦးမယ္​...."

တစ္​​ေယာက္​တည္​းလမ္​း​ေလွ်ာက္​​ေနရင္​း... စကားသံ​ေလး ဆူညံဆူညံၾကားလို႔... လိုက္​႐ွာၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့... ျခံ​ေထာင္​့မွာ ဇြန္​ပန္​းရံု​ေအာက္​က ... ​ေခြးတိုး​ေပါက္​က​ေလးကို... ​ေတာ္​ကီ့ကို ပိုက္​ရင္​း ျဖစ္​သလို ထိုးသိတ္​ပိတ္​ဆို႔​ေန​ေသာ... Yoona ကို ​ေတြ႔လိုက္​ရ၏....

ဇြန္​ပန္​းရံု​ေလး​ေအာက္​မွာ.. ​ေရ​ေျမာင္​း​ေခြထားသျဖင္​့... ​ေျမက စိုပြပြ​ေလးျဖစ္​​ေနကာ...
ျခံတိုင္​​ေတြက ​ေလ်ာ့တိ​ေလ်ာ့ရဲ ျဖစ္​​ေနသျဖင္​့...
​ေခြးတိုးလိုက္​တာႏွင္​့ ... အ​ေပါက္​တစ္​​ေပါက္​ ျဖစ္​သြားႏိုင္​၏.....

ထိုအ​ေပါက္​ကိုဘဲ... Yoon က ​ေတာ္​ကီ့ကို တစ္​ဖက္​က​ေပြ႔ထားရင္​း... လံုျခံဳ​ေအာင္​ ျပန္​လည္​ဖာ​ေထး​ေန၏.... ပိုက္​ထားသည္​့ ​ေတာ္​ကီကလည္​း... ၿငိမ္​ၿငိမ္​မ​ေန.....


Yoon : ငါ​ေခါက္​လိုက္​မိ​ေတာ့မယ္​​ေနာ္​.​ေကာင္​စုတ္​​ေလး.... ရည္​းစားလိုခ်င္​လို႔... လူႀကီးကို ကလန္​က​ဆန္​လုပ္​လာတာ... နင္​့ကို ႀကိဳးနဲ႔တုပ္​ထားမယ္​... ဘာမွတ္​လဲ.....

အ​ေပါက္​ကိုပိတ္​ၿပီး​ေသာ္​လည္​း... ​ေခ်ာင္​ထဲက​ေန ထြက္​မလာ​ေသးဘဲ... ​ေတာ္​ကီကို ထိပ္​ပုတ္​လိုက္​ ဆြဲခါလိုက္​ႏွင္​့ ... ​ေျပာလို႔မၿပီးႏိုင္​.....

Yoon : ဟိုဘက္​အိမ္​က လူ​ေတြက ခါ​ေနတာဘဲသိလား... သူတို႔ဟာ​ေလးကို နင္​နဲ႔​ေပးစားမွာမဟုတ္​ဘူး.... ငါမသိ​ေအာင္​ဝင္​သြားတာနဲ႔ နင္​့ကို ဝိုင္​းသမၾကမွာ...

​ေတာ္​ကီက နားလည္​​ေနသလို ​ေမာ့နား​ေထာင္​လိုက္​... ဟိုဘက္​ကို ​ေမွ်ာ္​ၾကည္​့လိုက္​လုပ္​​ေန၏....
Sica ​ေဘးက​ေန... ရပ္​ၾကည္​့​ေနတာကို ... Yoon ကမျမင္​... ​ေပက်ံ​ေနသည္​့ သူမလက္​တစ္​ဖက္​ကို .. ျဖန္​႔ၾကည္​့ကာ.....

Yoon : သြား.. အိမ္​ထဲဝင္​ႏွင္​့... ​ေတာ္​ၾကာ ဟိုပုဂၢိဳလ္​ႀကီးျမင္​ရင္​ ​ေပတယ္​ က်ံတယ္​နဲ႔ ႀကီးက်ယ္​​ေနဦးမယ္​......

The Way You Love.... Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz