Taeny မဂၤလာပြဲအၿပီး Yoonsic ၏ ညေနခင္း....
Sica : Yoon ေလးရယ္ ... unnie က တမင္ေျပာတာ မဟုတ္ရပါဘူး... ဒယ္ဒီကေလ ...
Yoon : ေတာ္... တိတ္ ... အဲ့ဒိ ဖားသားႀကီးဘဲ unnie က ကိုင္ေပါက္ေနဦးမွာ မလား...
Sica : ဟာ... Yoon ကလည္း အဲ့လိုေတာ့ လုပ္ရဲပါဘူး... ငရဲေတြ ႀကီးကုန္မွာေပါ့...
Yoon : unnie... မရြဲ႔နဲ႔ေနာ္.....
Sica : ဟီး... ရြဲ႔ပါဘူး ...
Yoon : သြား... ဟိုဘက္သြားေန... လူနားကပ္မလာနဲ႔...
Sica : ဘာလို႔လဲ Yoon ရဲ႕ စိတ္ေကာက္ေနတာလား...
Yoon : စိတ္ေကာက္ေနတဲ့သူက စိတ္ေကာက္ေနပါတယ္ဆိုၿပီး ႐ွင္ႀကီးကို ထုတ္ေျပာေနရဦးမွာလား....
Sica : ေျပာလိုက္သလိုဘဲ...
Yoon [ အံႀကိတ္ကာျဖင့္ ] : unniee..... ..
Sica : အား... Yoon လႊတ္... လႊတ္ပါဦး....
Sica မွာ လက္ကားယား ေျခကားယားျဖင့္ Yoon နာမည္ကို တစ္ေၾကာ္ေၾကာ္ေအာ္ကာ ရပ္ေနရသည္...
အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ သူ၏ ခ်စ္လွစြာေသာ ဇနီး Yoona ေလးက သူမ ဗိုက္ကို လိမ္ဆြဲေနေသာေၾကာင့္.....
------------------------------
Yoonsic တို႔မွာ ပြဲၿပီးကတည္းက အိမ္ျပန္သြားေသာ္လည္း ...
အခုထိ မ်က္ေစာင္းတစ္ခဲခဲျဖင့္ မိန္းမအသစ္စက္စက္ Taeyeon အေပၚ အမ်က္ မေျပႏိုင္ေသးေသာ Tiffany....
Fany : ဟင့္အင္း... Kim Taeyeon နင္ ငါ့အသားကို မထိနဲ႔...
Mr:Im : သမီး... ဒါ သမီးခ်စ္လွပါခ်ည္ရဲ႕ဆိုတဲ့ Taeyeon ေလ...
Fany : သူက Taeyeon မဟုတ္ဘူး appa...
သမီးကို လိမ္ညာၿပီး သမီးဆႏၵမပါဘဲ သမီးကို မိဘေတြနဲ႔ အက်ပ္ကိုင္ လက္ထပ္ခိုင္းခဲ့တဲ့ Kim မိသားစုက Kim Taeyeon....အခုမွ လက္ထပ္ၿပီးကာစ လင္မယားႏွစ္ေယာက္ေျပာတဲ့ စကားေတြေၾကာင့္ Ms:Kim လဲ ေခါင္းေတာင္ မူးခ်င္လာသည္...
Fany : ၿပီးေတာ့ ေျပာလိုက္ပါရဲ႕ ဘာ Honey moon မွလည္း မထြက္ဘူး... ဒီေန႔ကစၿပီး Fany .. Yoon တို႔အိမ္မွာ သြားေနမယ္...
VOCÊ ESTÁ LENDO
The Way You Love....
FanficIm Tiffany. Im Yoona ဆိုတဲ့ အမႊာ ႏွစ္ေယာက္ ၾကားထဲက ကြာျခားမႈေတြ..... အခဲမေၾကမႈေတြနဲ႔အတူ အရြဲ႔တိုက္ခ်င္စိတ္ေတြနဲ႔ Im Yoona နဲ႔ လက္ထပ္ခဲ့တဲ့ Jessica Jung ....