The Way You Love 10

1.9K 184 24
                                    

Taeyeon တစ္​​ေယာက္​ အခုဆို Soony ဆိုင္​​ေလးမွာ အလုပ္​ဝင္​​ေနတာ တစ္​ပတ္​​ေက်ာ္​လာၿပီ......

Sooyoung ဆိုတာ သူငယ္​ခ်င္​းအရင္​းႀကီးမို႔ ​ေျပာစရာမလို​ေပမယ္​့ Tiffany ဆိုသည္​့ ​ေကာင္​မ​ေလးကို​ေတာ့ သူမ​ေတြ႔တိုင္​း ရင္​ခုန္​​ေနမိသည္​....

ႀကိဳက္​စရာ႐ွားလို႔ ... မိန္​းက​ေလးခ်င္​းမွ ႀကိဳက္​ရသလားလို႔​ေမးလာၾကရင္​လည္​း... သူမအ​ေျဖက တစ္​ခုထဲ...

" သူႀကိဳက္​တာ Tiffany ဆိုတဲ့ မိန္​းက​ေလးကို မဟုတ္​ဘဲ Tiffany ဆိုတဲ့ လူသားကိုပါ.... " ဒါ Taeyeon စဥ္​းစားထားတဲ့ ရင္​ခုန္​မႈရဲ႕ အ​ေျဖ......

Fany လည္​း သူမလို ရင္​ခုန္​​ေနသလားဆိုတာ မ​ေသခ်ာ​ေပမယ္​့ ​ေသခ်ာတာ တစ္​ခုက​ေတာ့ ... Tiffany ဆိုတဲ့ သူမ မ်က္​လံုး​​ေလး​ေတြ လျခမ္​း​ေလးလို ​ေကြးသြား​ေအာင္​ ျပံဳးလိုက္​တိုင္​း... Taeyeon ရင္​​ေတြခုန္​လာတာ ထိန္​းမႏိုင္​ သိမ္​းမရ....

တစ္​​ေန႔​ေန႔​ေတာ့ ​ေသခ်ာ​ေအာင္​လုပ္​ရမည္​....
Fany လည္​း သူမလို ခံစားခ်က္​မ်ိဳး႐ွိမ႐ွိဆိုတာ...........





At Yoonsic's house.....

မနက္​ဆယ္​နာရီ​ေလာက္​ႀကီး Sica ဆီ ...ဖုန္​းတစ္​ခု ဝင္​လာၿပီး... ကမန္​းကတန္​းျဖင္​့ ထသြားဖို႔အလုပ္​....

မီးဖို​ေခ်ာင္​ထဲက Yoon ကို ​ေတြ႔လိုက္​သျဖင္​့ ...

Sica : Yoon... unnie အျပင္​ခဏ သြားလိုက္​ဦးမယ္​....

Yoon က ခ်က္​ခ်င္​း​ေျပးထြက္​လာကာ...

Yoon : Yoon လည္​းလိုက္​မယ္​​ေလ ... unnie...

Sica : ဟာ..မရဘူး... အလုပ္​က ​ေတာ္​​ေတာ္​အ​ေရးႀကီး​ေနလို႔... အခ်ိန္​ကိုက္​သြားမွရမွာ......

Yoon : unnie ရယ္​...Yoon လိုက္​ပါရ​ေစ...​ေနာ္​... unnie အ​ေရးႀကီးရင္​ ​ေဒၚ​ေလးတို႔ အိမ္​မွာဘဲ ခ်ထား​ေပးခဲ့​ေလ... ​ေဒၚ​ေလးနဲ႔ မ​ေတြ႔ရတာလဲ ၾကာၿပီ... ​ေနာ္​လို႔ unnie....

Yoon က ​ေျပာ​ေျပာဆိုဆို ... Sica လက္​​ေမာင္​းတစ္​ဖက္​ကို ခ်ိတ္​လိုက္​ကာ... ဇြတ္​တြယ္​ကပ္​ထားလိုက္​သည္​.....

Sica : အို... အခ်ိန္​မရဘူးလို႔ ​ေျပာ​ေနတာကိုဟာ... လႊတ္​....

Sica .. Yoon လက္​ကေလးကို ... လႊတ္​ခ်လိုက္​ၿပီး... ခပ္​ျမန္​ျမန္​ဘဲ ထြက္​သြားလိုက္​သည္​....

The Way You Love.... Donde viven las historias. Descúbrelo ahora