Im Hanyo တစ္ေယာက္ သူ႔သမီး Tiffany ထြက္သြားၿပီးကတည္းက လိုက္စံုစမ္းေနခဲ့တာ... အခုေတာ့ သတင္းတစ္ခုရလာသည္... ဘူဆန္က သူ႔သူငယ္ခ်င္း Choi Sooyoung နဲ႔အတူတူ ေကာ္ဖီဆိုင္ေလးဖြင့္ထားသည္တဲ့ေလ... အရင္လို ရည္းစားေပါင္းေသာင္းေျခာက္ေထာင္နဲ႔ ႐ႈပ္မေနဘဲ ... ဒီလို အတည္တက် အလုပ္ကေလးတစ္ခုလုပ္ၿပီး ေနေနတာကိုဘဲ ... ေက်းဇူးတင္ေနရသည္....
At Taeny's side....
Fany : ဟင္.. Taeyeon shi က ဒီေကာ္ဖီဆိုင္မွာ ေနမယ္ ဟုတ္လား...
Soo : ဟုတ္မွလည္းလုပ္ပါ ... ငထယ္ရယ္...
Sooyoung က Taeyeon ... ရဲ႕ ဘဝကို အတြင္းသိ အဆင္းသိဆိုေတာ့ ... ဘာေတြမ်ားထပ္ၿပီး ၾကံစည္ေနျပန္ၿပီလဲ ဟု ေတြးေနပံုရသည္.....
Tae : ျဖစ္ပါတယ္.. ငါ့မွာက ငွါးထားတဲ့ အိမ္ကလည္း ဒီလေနာက္ဆံုးေလ ... ၿပီးေတာ့ အိမ္ငွါးခကလည္း သိပ္အဆင္မေျပလို႔...
Sooyoung ကေတာ့ အံျသကာ ေငးၾကည့္ေနေပမယ့္ Fany ကေတာ့ ေတာ္ေတာ္ေလးကို သနားသြားတဲ့ပံုေပၚသည္....
Fany : ဒါဆိုလည္း ဆိုင္မွာေတာ့ မေနပါနဲ႔ Tae Tae ရယ္... Fany တို႔အိမ္မွာဘဲလိုက္ေနေလ... ေနာ္...
Soo : ဘာ.. Fany တို႔အိမ္ ..ဟုတ္လား... နင္က Seoul ကို ေခၚသြားမလို႔လား....
Fany : ေအာ္... အဟဲ.. Soo ကလည္း... အခု Fany ေနေနတဲ့ Soo အိမ္လို႔ ေျပာတာပါ....
Sooyoung က အဲ့လိုလုပ္ပါဆိုတဲ့အၾကည့္နဲ႔ ၾကည့္ေနရင္း....
Tae : Fany... အခု chaw ကို Tae Tae လို႔ေခၚလိုက္တာလားဟင္...
Fany က ... လည္ပင္းေလးကို လက္နဲ႔ ပြတ္လိုက္ရင္း...
Fany : အဲ့ ... အဲ့ဒါက တစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္ ရင္းႏွီေနၿပီဆိုေတာ့ ... အေခၚအေဝၚေလး... ေျပာင္းသင့္တယ္ထင္လို႔ပါ...
Fany ေျပာၿပီး... ခ်က္ခ်င္းထေျပးကာ.. ေနာက္ေဘးက မီးဖိုခန္းထဲဝင္သြားၿပီး... မ႐ွိတဲ့ အလုပ္ ႐ွာလုပ္ေနတယ္.....
Taeyeon ကေတာ့ ေအာင္ႏိုင္သူအျပံဳးနဲ႔ ျပံဳးေနၿပီး... Sooyoung ကေတာ့ ငါသထိတယ္ေနာ္ ဆိုတဲ့အၾကည့္မ်ိဳးနဲ႔ ၾကည့္လိုက္ေလသည္.......
ESTÁS LEYENDO
The Way You Love....
FanficIm Tiffany. Im Yoona ဆိုတဲ့ အမႊာ ႏွစ္ေယာက္ ၾကားထဲက ကြာျခားမႈေတြ..... အခဲမေၾကမႈေတြနဲ႔အတူ အရြဲ႔တိုက္ခ်င္စိတ္ေတြနဲ႔ Im Yoona နဲ႔ လက္ထပ္ခဲ့တဲ့ Jessica Jung ....