The Way You Love 1

2.9K 162 11
                                    


ဟူး......... ရင္​​ေတြတုန္​လို္က္​တာ.....
ဒူး​ေတြ​ေတာင္​​ေခ်ာင္​လာသလိုဘဲ...........
Fany unnie ႐ႈပ္​ထားတဲ့ ​ေယာက်္​ား​ေပါင္​းမ်ားစြာထဲက... တစ္​​ေယာက္​အပါအဝင္​ျဖစ္​တဲ့ Kwon Yuri...............

ကိုယ္​့​ေ႐ွ႕မွာ ​ေယာက်္​ား​ေလးတစ္​​ေယာက္​က ကိုယ္​့ကို... စိုက္​ၾကည္​့​ေနျခင္​းက... ​ေတာ္​​ေတာ္​​ေလးကို စိတ္​ပ်က္​ဖို႔​ေကာင္​းပါသည္​.....

Yuri : Pana ya........... ဒီအတိုင္​းႀကီးဘဲ မတ္​တပ္​ရပ္​​ေန​ေတာ့မွာလား.... အရင္​ကိုယ္​နဲ႔​ေတြ႔တိုင္​း မင္​းႂကြယ္​ခဲ့တဲ့ စကား​ေတြက ဘယ္​​ေရာက္​ကုန္​ၿပီလဲ........

အမယ္​ ..... Pana တဲ့.... သူ႔နာမည္​ Tiffany မွာ... Pana တစ္​လံုးမွ​ေတာင္​မပါဘဲ......

ဟို...ဟို​ေလ.. Yoon....

ဒီၾကားထဲ ပါးစပ္​က ​ေယာင္​ၿပီး Yoon လို႔ ထြက္​သြားမိ​ေသးသည္​.....

ဟိုကိုယ္​​ေတာ္​​ေခ်ာက​ေတာ့  သူ႔​ေနာက္​က သစ္​ပင္​ကိုမွီလွ်က္​... လက္​ကိုပိုက္​ကာ. ​ေတာင္​့​ေတာင္​့ႀကီးရပ္​​ၾကည္​့​ေနသည္​....

Yoon : ဟို​ေလ... Pana သြား​ေတာ့မယ္​..

အိမ္​မွာ ​ေဖ​ေဖ႐ွိတယ္​... အဲ့ဒါ​ေၾကာင္​့.....

Yoona ​ေျပာလည္​း​ေျပာ... ျပန္​လည္​းျပန္​ လုပ္​လာခဲ့သည္​........

ဟို Kwon Yuri ဆို​တဲ့ လူက​ေတာ့.... ​ေနာက္​က​ေန သူ႔နာမည္​ကို တစ္​​ေၾကာ္​​ေၾကာ္​​ေခၚၿပီး ... က်န္​ခဲ့​ေလရဲ႕............


Fany unnie က တစ္​ခါတစ္​​ေလ တကယ္​ဆိုးသည္​......

ရည္​းစား​ေတြထည္​လဲ​တြဲကာ... ဒီ​ေန႕လိုမ်ိဳး ႏွစ္​​ေယာက္​ တစ္​ၿပိဳင္​တည္​းခ်ိန္​းၿပီး... လူႏွစ္​​ေယာက္​ျဖင္​့ ပံုမွား႐ိုက္​တတ္​သည္​........

ဟုတ္​တယ္​ ... Yoon တို႔က အမႊာညီအစ္​မ​ေတြ.... Fany unnie က Yoon ထက္​ နာရီဝက္​​ေက်ာ္​​ေက်ာ္​ပိုႀကီးတယ္​.....

႐ုပ္​ခ်င္​းကလည္​း... အရမ္​းရင္​းႏွီးတဲ့ သူ​ေတြသာခြဲႏိုင္​တာဆို​ေတာ့... unnie က ဒီလိုဘဲ ပံုမွား႐ိုက္​​ေပါင္​းက မ်ား​ေနၿပီ..........

ဟ... ရည္​းစားဆိုတာ အမ်ားႀကီးတြဲထားၿပီး ... အဲ့ဒိအမ်ားႀကီးထဲကမွ... ကိုယ္​့ကို စိတ္​ခ်မ္​းသာ​ေအာင္​ အထားႏိုင္​ဆံုးလူကို ​ေရြးယူရမွာဟ... နင္​​ေတာင္​ ရည္​းစားမ႐ွိဘဲ အ​ေတြ႔အၾကံဳ​ေတြစု​ေဆာင္​းမိ​ေနတာ ငါ့လိုအစ္​မ႐ွိတာ ​ေက်းဇူးတင္​......

The Way You Love.... Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin