" Hello ... Mr.John လား.... "
" ႐ွင့္ကို အဲ့လိုလုပ္လို႔မရဘူးလို႔ ေျပာထားတယ္ေလ...."
" ဘာဘဲျဖစ္ျဖစ္ အဲ့ဒိကြင္းကို ကြၽန္မ ငါးႏွစ္စာခ်ဳပ္ခ်ဳပ္ထားတာ... ကြ်န္မခြင့္ျပဳခ်က္မပါဘဲ တစ္ခုခုလုပ္တာနဲ႔ ႐ွင္တို႔တရားစြဲခံရမယ္မွတ္ပါ...."
Sica စိတ္တိုၿပီး ဖုန္းကိုခ်လိုက္သည္....
အခု Sica ေရာ Yoon ေရာက ... ၿမိဳ႕ထဲကို ေရာက္ေနတာပါ... အိမ္အတြက္ ဟင္းခ်က္စရာေတြလည္းဝယ္ရင္း... Yoona က သူ႔ေဒၚေလးကို လြမ္းတယ္ဆိုလို႔ လိုက္ပို႔ရင္းေပါ့....
ဒါေပမယ့္ လမ္းတစ္ဝက္မွာတင္... အစီအစဥ္က ေျပာင္းသြားသည္.... Sica ရဲ႕ အလုပ္ေတြထဲက ျပႆနာေပၚလာပံုေပၚသည္...
အခုလဲ စိတ္ဆိုးမာန္ဆိုးနဲ႔ ဖုန္းေျပာၿပီး... ကားကိုခ်က္ခ်င္းဦးလွည့္ပစ္ေသာ Sica ေၾကာင့္....Yoon : ဘယ္ကိုသြားမွာလဲဟင္ unnie..
Sica : ေတာင္းပန္တယ္ ...စကားမေျပာဘဲတိတ္တိတ္ေလးလိုက္ခဲ့ေပ... ေနာက္မွ နင္သြားခ်င္တဲ့ေနရာကို လိုက္ပို႔ေပးမယ္....
Yoon အသံတိတ္သြားသည္... စိတ္ထဲမွာေတာ့ ... တကယ္ဆို unnie စိတ္တိုေနတုန္း ငါသြားမေမးဖို႔ေကာင္းတာ... ဆိုၿပီး ကိုယ့္ကိုယ္ကို အျပစ္တင္ေနမိသည္....
Sica's mind : ကြ်န္မသိပါတယ္... ကြၽန္မေျပာလိုက္တာ Yoon စိတ္မေကာင္းျဖစ္သြားတယ္ဆိုတာ.... ကြ်န္မလည္း သူ႔ကို သနားသြားမိတယ္... လက္ထပ္ၿပီးကတည္းက သူ႔မွာ အားကိုးမွီတြယ္ရာဆိုလို႔ ကြ်န္မဘဲ ႐ွိတာေလ... ဒါကို ကြၽန္မက သူ႔ကို အဲ့လိုႀကီးဆက္ဆံေတာ့ သူလည္း စိတ္မေကာင္းျဖစ္ေနမွာေပါ့.......
Sica ေတြးတာေတာင္ ေကာင္းေကာင္းမေတြးႏိုင္... ေဒါသေတြက ငယ္ထိပ္ေရာက္ေနၿပီ....
📲📲📲📲
ဖုန္းကလာျပန္ၿပိီ...
Sica : Mr. John ... ႐ွင္ကဘာလို႔ ခဏခဏ ဆက္ေနတာလဲ.......
YOU ARE READING
The Way You Love....
FanfictionIm Tiffany. Im Yoona ဆိုတဲ့ အမႊာ ႏွစ္ေယာက္ ၾကားထဲက ကြာျခားမႈေတြ..... အခဲမေၾကမႈေတြနဲ႔အတူ အရြဲ႔တိုက္ခ်င္စိတ္ေတြနဲ႔ Im Yoona နဲ႔ လက္ထပ္ခဲ့တဲ့ Jessica Jung ....