The Way You Love 11

1.8K 170 30
                                    

အမွန္​က author ဒီ Ep မွာ Yoonsic ကိုနည္​းနည္​း အစပ္​​ေကြၽးမလို႔ပါ... ဒါ​ေပမယ္​့ ဒီ​ေန႔ ဖတ္​သမွ် fic တိုင္​းက အစပ္​​ေတြ ​ေကြၽး​ေနၾက​ေတာ့ ကိုယ္​အပါအဝင္​ reader ​ေလး​ေတြကို သနားလာတာနဲ႔ ဆက္​ sweet လိုက္​တယ္​ ... 😁😁😁

ဘယ္​​ေလာက္​ခ်စ္​ဖို႔​ေကာင္​းတဲ့ author လဲ... 😝😝😝


















" omma က​ေတာ့ မလႊတ္​ခ်င္​ပါဘူး သမီးရယ္​..... ဒီသမီး​ေလးတစ္​​ေယာက္​ရွိတာ ဘယ့္​့ႏွယ္​့ ဒီ​ေကာ္​ဖီဆိုင္​က အခန္​းက်ဥ္​း​ေလးမွာ ​ေနဖို႔ ဘယ္​လိုလုပ္​ၿပီး စိတ္​ခ်ရမွာလဲ.... "

အခု ျဖစ္​​ေနတဲ့ ကိစၥက Taeyeon တစ္​​ေယာက္​ Soony တို႔ဆိုင္​က အခန္​းမွာ ​ေျပာင္​း​ေနခ်င္​တယ္​ဆိုၿပီး သူ႔ omma ကို ပူဆာ​ေနတာပါ....

တကယ္​​ေတာ့ Taeyeon တို႔က Kim စား​ေသာက္​ကုန္​လုပ္​ငန္​းရဲ႕ ပိုင္​႐ွင္​​ေတြ... Taeyeon က တစ္​ဦးထဲ​ေသာ သမီးမို႔ Tae's appa ဆံုးသြားကတည္​းက.. စည္​းစနစ္​ႀကီးတဲ့ omma ရဲ႕ လက္​​ေအာက္​မွာ...
စား​ေသာက္​ကုန္​နဲ႔ ပတ္​သတ္​တဲ့ ပညာ​ေတြကို သင္​ယူခဲ့ရသည္​....

Taeyeon တကယ္​တမ္​း Sooyoung ​ေကာ္​ဖီဆိုင္​ကို လာၾကည္​့တုန္​းက အလုပ္​ဝင္​ဖို႔​ေတြ ဘာ​ေတြ ... တစ္​ခုမွ စဥ္​းစားမထား...
သူ႔လိုလူတစ္​​ေယာက္​က ​ေကာ္​ဖီဆိုင္​​ေလးမွာ အလုပ္​ဝင္​စရာအ​ေၾကာင္​းလည္​း မ႐ွိဘူး​ေလ...

ဒါ​ေပမယ္​့ ဆိုင္​ကို​ေရာက္​ၿပီး Fany ကို ​ေတြ႔တဲ့အခ်ိန္​မွာဘဲ Taeyeon စိတ္​ကူး​ေတြ ​ေျပာင္​းသြားခဲ့၏.... ဒီမိန္​းက​ေလး၏ အ​ေၾကာင္​း​ေတြကို သိခ်င္​ခဲ့သည္​... ဒီအျပံဳး​ေလး​ေတြကို ​ေန႔တိုင္​းျမင္​ခ်င္​မိသည္​...

ဒါ​ေၾကာင္​့ Sooyoung ကို အလုပ္​ဝင္​ဖို႔​ေျပာကာ... အရိပ္​ျပအ​ေကာင္​ျမင္​​ေသာ Sooyoung ကလည္​း လက္​ခံခဲ့သည္​....

အခု​ေတာ့ တစ္​ဆင္​့တက္​ကာ Fany ကို ဖြင္​့​ေျပာဖို႔ၾကံ​ေနသည္​... Taeyeon က Fany ကို Im လုပ္​ငန္​းစုက သမီးဆိုတာလည္​း မသိ... ႐ိုး႐ိုးသာမာန္​လူတစ္​​ေယာက္​လို႔သာ ထင္​၍... သူမကိုယ္​တိုင္​လည္​း သူဆင္​းရဲတစ္​ဦးလို ဟန္​​ေဆာင္​ကာ ခ်ဥ္​းကပ္​​ေနျခင္​းျဖစ္​သည္​.......

The Way You Love.... Where stories live. Discover now