Sorry jongens, enorm kort hoofdstuk !!
-------------------
Harry zucht. "Dat is nogal wat." Zegt hij. "Maar.." "Er is meer." Onderbreekt Sandy hem. "Meer? Hoezo meer?" Wilt hij weten. Sandy zucht diep. "Ik ben Wendy's dochter. Onze ouders hebben niet de beste geschiedenis." Vertelt Sandy na een korte stilte. Harry is stil. Hij zegt niets, maar laat dit allemaal even bezinken. "Harry?" Vraagt Sandy dan. Nog steeds geen reactie. Harry trekt Sandy dichter tegen zich aan. "Wil je terug?" Vraagt hij dan, heel zacht. Sandy kan het nog net horen. "Nee, absoluut niet. Als je me dit een paar uur eerder had gevraagd, had ik misschien nog getwijfeld. Nu moet ik er niet aan denken om zo ver weg van jou te zijn." Legt Sandy uit. Harry knikt. Dan laat hij zijn hoofd tegen die van Sandy steunen. "Geen zorgen. Je geheim is veilig bij mij." Fluistert hij dan. Sandy glimlacht en knijpt een beetje in zijn hand.
-------------------------------
"Koning Ben?" Vraagt Wendy als ze zijn kantoor binnen komt lopen. "Wendy, Mandy, hallo." Zegt hij vriendelijk. "We moesten komen?" Vraagt Mandy. Ben knikt. "100% zeker weten we het niet, maar we vermoeden dat Sandy is weggelopen naar.. Dwaaleiland." Vertelt Ben. "Wat!?" Roept Wendy. "De limo is weg en ik herinner mij dat ze me vroeg waar de sleutels liggen en het kastje om de magische brug te openen." Legt Ben uit. "Ik wil erheen!" Roept Wendy bezorgd. "Sorry, dat kan ik niet toelaten. Als koning zal ik naar Dwaaleiland gaan om dit uit te zoeken. Ook ik ga niet alleen. Mal, Evie, Jay en Carlos gaan met mij mee." Legt Ben uit. Wendy knikt.
"Wanneer gaan jullie?" Vraagt ze. "Zo snel mogelijk." Antwoord Ben. "Ha! Niet eerder of je kleding moet af zijn!" Roept Evie die binnen komt lopen. "Sorry mevrouw Darling, maar als Ben in deze kleding daar heen gaat overleeft hij het niet." Legt Evie uit. Wendy knikt. "Prima, alsjeblieft vind mijn dochter!" Roept Wendy. "Mam, het komt wel goed. Ga maar vast naar buiten. Ik kom eraan, oké?" Stelt Mandy voor. Wendy knikt. "Bedankt." Zegt ze gauw tegen Ben, dan loopt ze naar buiten.
"Ik wil ook mee!" Roept Mandy als haar moeder buiten hoor bereik is. "Sorry, dat kan ik echt niet doen." Antwoord Ben. "Het is wel mijn zusje, hé!" Roept Mandy. "Ja, eentje waar je nooit niet geen aandacht aan besteedt." Vindt Evie. "Prima. Ik wil gewoon naar Dwaaleiland. Ik ben nieuwsgierig hoe het daar is en hoe mijn zusje daar leeft. Ik wil mee! Kom op een extra hand is nooit mis." Zeurt Mandy door. Evie zucht. "Prima. Je kunt mee." Geeft Ben toe. "Yes!" Roept Mandy. "Best, ik maak je kleding wel." Zucht Evie. Mandy knikt. "Bedankt, zie jullie later!" Roept ze luidt. "Hoelang voor de kleding af is?" Vraagt Ben dan. "Op z'n vroegst.. een week tot 2 weken." Legt Evie uit. Ben knikt. "Prima, kan niet anders." Antwoord hij.
JE LEEST
Runaway Love -- Harry Hook (Completed)
FanfictionHarry Hook fanfiction (Descendants). Dit is deel 1 van de 2 verhalen! Deel 2: Runaway Love: True Or Fake -- Harry Hook. "Noem me niet zo!" Roept Sandy uit. "Waarom niet, schatje?" Vraagt hij. "Omdat je te lelijk bent!" Roept Sandy terug. Dat is de d...