NEE !

560 26 22
                                    

Sandy zucht diep. Ze zit op Harry's bed. Ze heeft het hele huis onderzocht. Vooral gewoon omdat ze nieuwsgierig was naar hoe Harry leeft. De tijd verloopt zo langzaam. De laatste keer dat ze op haar klokje keek zag ze dat het 2 uur was. Op dat moment zou Mal met de anderen aangekomen zijn om Ben te redden. Het is nu 5 voor half 3. Die vijf minuten lijken wel vijf uren. Dan is het toch echt al half 3 geweest. Harry is er nog niet. Sandy speelt zenuwachtig met haar vingers. "Waar blijft hij nou?"

                                                               ----------------------

Het duurt Sandy nu echt te lang. Wat als er iets met Harry is gebeurd? Nee, nee ze kan niet meer blijven zitten en wachten. Ze besluit naar Uma's schip te gaan. Ze wilt enkel even kijken of alles goed gaat. Ze blijft op een af standje. Zo kan niemand haar zien, maar kan zij wel zien of Harry oké is.

Als Sandy een kwartier later bij het schip aan komt verschuilt ze zich achter het hout. Ze kijkt het schip rond. Iedereen is aan het vechten. Ze ziet Mal met Uma vechten. Ben met Gil. Carlos en Evie vechten samen tegen een paar andere leden van Uma's crew. Dan vinden haar ogen eindelijk degene die ze zocht. Harry. Hij vecht met Jay. Gelukkig is hij oké. Tenminste, dat is wat ze dacht. Ze ziet dat Jay zijn haak in het water gooit. Harry springt er achter aan. "Nee!" Roept ze. Ze staat op en rent over het schip heen, op weg naar Harry. Dat water is gevaarlijk. Er zwemt van alles in rond. Ze moet hem helpen.

Mandy, die gemakkelijk aan het vechten is, ziet haar zusje plots over het schip rennen. Mandy handelt snel de piraat af waarmee ze aan het vechten was, dan gaat ze achter haar zusje aan.

"Harry!" Roept Sandy als ze op naar knieën zit bij de zijkant van het schip. Ze kijkt naar beneden, opzoek naar Harry in het water. Niets. Helemaal niets. "Harry!" Roept Sandy dan. Ze begint in paniek te raken. Precies op het moment dat Sandy in het water wilt springen, ziet ze plots een haak naar boven komen. Niet veel later komt Harry ook boven water. "Harry!" Roept Sandy weer, maar dit keer opgelucht. Ze helpt Harry terug het schip op. "Sandy, wat doe je hier?" Vraagt Harry haastig als ze allebei weer recht op staan. "Sorry, ik wou niet.. ik wou op afstand blijven, maar ik zag je het water in springen. Ik.. ik kon je niet laten gaan.. ik.." "Sandy, het is oké. Echt." Hij houdt haar stevig vast in een knuffel. "Maar je moet nu wel echt gaan." Zegt hij dan. Sandy knikt.

Harry en Sandy staan op het punt weg te rennen, als ze plots worden tegen gehouden. "Sandy!" Roept Mandy luidt. Sandy draait zich om met grote ogen. "Mandy!? Wat doe jij hier!?" Roept Sandy uit. "Wie is dat?" Fluistert Harry. "Mijn zus." Antwoord Sandy. "Ik wist dat je de familie op een dag zou verraden!" Roept Mandy, terwijl ze Harry een vieze blik geeft. "Jij hebt geen idee! Jij kent hem niet eens!" Verdedigd Sandy zichzelf en Harry. "Oh kom op. Hij is captain Hook's zoon. Dat zegt al genoeg!" Roept Mandy. Sandy rolt met haar ogen. "Sandy, als je wilt blijven moeten we nu gaan!" Helpt Harry haar herinneren. Sandy knikt. Ze pakt Harry's hand vast en rent samen weg.

Mandy rent gauw richting Jay. "Harry, Sandy, hij neemt haar mee!" Roept ze hijgend en zogenaamd in paniek. Samen met Jay rent ze achter hun aan. Jay geeft Harry een harde klap, waardoor hij neer valt op de grond. Mandy trekt Sandy weg. "Nee, wacht!" Roept Sandy luidt. Het kan Mandy enkel niets schelen. "We gaan weg, nu!" Roept Jay richting Mandy. Mandy knikt. Jay roept de rest en iedereen rent een grote buis in.

"Nee, wacht! Stop!" Roept Sandy als Mandy haar mee trekt de buis in. Ze zijn als laatste. Sandy weet zich los te trekken en wilt terug naar Harry rennen, maar precies op dat moment duwt Mandy de trap naar het schip naar beneden. "NEE!" Roept Sandy luidt. Tranen springen in haar ogen. Mandy pakt haar zusje vast en trekt haar mee de buis in. "Harry!" Roept Sandy luidt. "Sandy!  Hoort ze Harry nog roepen. Ze doet haar best zichzelf los te trekken, maar voor ze het weet word ze de limo al ingetrokken en rijden ze weg. Ze zal hem nooit meer kunnen zien. Ze had weg moeten blijven. Ze had nooit naar het schip toe moeten gaan. Nu is alles verpest.

Harry blijft achter samen met de andere leden van Uma's crew. Hij is net zo gebroken als Sandy. "Ze hoorde bij hun!?" Roept Uma kwaad. Harry hoort het niet eens. Hij staart naar de buis, op de hoop dat Sandy nog verschijnt, maar hij heeft geen geluk. Een traan valt over zijn wang, dan rent hij weg. Hij had sneller moeten zijn. Hij had haar terug moeten halen. Hij had achter haar aan moeten gaan. Nu is alles verpest.

                                                --------------------------------------

Dit is het einde van mijn verhaal.
Cliffhanger, whoops!!
Hopelijk vonden jullie het een leuk verhaal. Bedankt voor het stemmen, reageren en vooral lezen!!
(Ps. Voor degene die denken 'wat een kut einde', er is een deel 2! Runaway love: true or fake. Vandaar dat het eindigt met een cliffhanger ;))

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jun 23, 2018 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Runaway Love -- Harry Hook (Completed)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu