Už to tak bude. Něco krásného končí, něco jiného přichází. Když už si konečně na něco zvykneme, tak tomu je z nenadání konec. Nedá se to vrátit. Lidé odcházejí, ale to neznamená ukončení přátelství. Pokud ano tak to nebylo až tak silné jak se mohlo zdát. Zdání klame. Omlouvám se. Asi mluvím v hádankách. Nemluvila jsem o nás dvou, ale o konci základky. Nikdy by mě nenapadlo, že to bude tak bolestivé. Nikdy jsem si pořádně neuvědomoval, že se to jednou stane a už vůbec ne, že tak brzy. Stalo se to tak náhle, jako když vás srazí auto.
Poslední červnový den byl plný vzpomínek, emocí, zábavy a jídla. Nejprv poslední zazvonění, které jsme slýchali 9 let a přišlo nám jako samozřejmost, ale už ho dále nebudeme slýchat. Alespoň ne na téhle škole, ne s tímhle kolektivem, ne za účelem ohlášení výuky. Odpoledne grilování, které se protáhlo do večerních hodin a stalo se tam pár zajímavých věcí, které by nikdo nepovažoval za zvláštní, ale pro některé znamenaly hodně. Byli to poslední chvíle strávené pohromadě a všichni se je snažili využít jak jen to šlo. Nakonec zbyla menší skupinka, která se vydala do parku, kde po nějaké době přišel i pro ně čas loučení. Poslední červnová noc pomalu přecházela v první prázdninový den. Pro většinu žáků a studentů to znamenalo dlouho očekávané volno. Jenže rok co rok to pro absolventy základek a maturanty znamená konec něčeho, na co si za tu dobu navykli a také to, že se všichni ti, se kterými se denně vídali rozejdou, každý svým směrem. Po tomhle dnu, už zůstává malá šance, že se všichni do jednoho sejdou na jednom místě a stráví spolu alespoň nějaký čas. Pro mě a zbytek mojí třídy tomu nebylo jinak. Na jedné straně toho všeho byli slzy a na druhé mokrá trička. Něco ale bylo společné, emoce a smutek.
Promiň, že to bylo takové zvláštní, ale potřebovala jsem s tím ven. Doufám, že jsem na tebe nepřenesla tu zvláštní náladu, a že se zase co nejdřív uvidíme. Je toho tolik co bych si ti přála říct, ale nevím jak pro tebe, ale pro mě je to lepší říkat takhle postupně. Každý den něco.
×mit Liebe Neznámá×
ČTEŠ
Maybe tomorrow
Kısa HikayeBudeš první komu se svěřím? Budeš ten co bude poslouchat všechny mé myšlenky, zkušenosti, špatné, ale i šťastné chvíle? Můžou se z nás stát přátelé? Příběh o holce, která hledá tichého Posluchače. Možná hledá právě tebe. Budeš ten co jí vyslechne?