Cadı Olivia Bölüm 15

1.7K 144 3
                                    

'Bana neden söylemedin? Sana sordum bana söyleyecek birşeyin var mı dedim neden söylemedin' dedi. 'Söyleyemezdim bunu sende biliyorsun. Ayrıca gözcüsün söyleseydim beni öldürmek için herşeyi yapardın' dedim. Gülmeye hatta kahkaha atmaya başladı. 'Bunu düşünmüş olamazsın' dedi ve yanıma geldi. Yanaklarımdan tutup 'Sadece iki gün Olivia, sadece iki gün sana yaklaşmadan durabildim' dedi. 'Ne olacak peki şimdi ' dedim gözlerine bakarak. 'Bundan sonra çok dikkatli olacağız, güçlerini kullanma bir daha kimsenin görmemesi gerekiyor' dedi sarıldı. 'Onun bizi izlediğini aslında ben o an görmedim' gözlerine bakıp kolyemi tuttum 'Bu kolye gösterdi' dedim.
'Biliyorum sabah sana o yüzden söylemek istediğin birşey varmı diye sordum' dedi. Şaşırdım kendimi geri çekip 'Nerden biliyorsun' diye sordum. 'Bak Olivia geldiğinden beri senden ne kadar uzak durmaya çalışsamda geceleri senin yanında buluyorum kendimi' dedi sözünü kesip 'Yani beni izliyorsun' dedim. Başını onaylar bir şekilde salladı. 'Senden kopamıyorum Olivia, biliyorum gözcülere çok ters bir durum ama başa çıkacağız' dedi ve gözlerime baktı 'Birlikte' dedi. Sarıldım gitmesini istemiyordum. Bu şekilde bir ömür kalabilirim diye düşünüyordum ki kapı çaldı. Parker 'Sakın sesini çıkarma ' dedi sessiz bir şekilde. Kapıya yönelip kimin geldiğine baktı ve kapıyı açtı. Gelen Luis ve Tyler'dı. Tyler koşup hemen bana sarıldı ve 'Luis bana herşeyi anlattı iyimisin?' diye sordu. Parker bana dönüp 'Luis biliyormuydu?' dedi suratı asılmıştı. 'Evet' dedim Luis hemen ardından konuya dahil olup 'Şuan tek düşünmemiz gereken Olivia, zarar gelmeyeceğinden emin olmalıyız' dedi. Bana doğru yürürken Parker'e dönüp 'Umarım bizimle oyun oynamıyorsun Parker ' dedi. Tyler 'Luis sözlerine dikkat et ' dediğinde Parker'a baktım. Çok sinirlenmişti yumruğunu sıkmış ve yüzü gerilmişti. Tam Parker Luis'e doğru yürüyecekken aralarına girip 'Dışarıda benim için yeterince tehlike var bir de sizinle uğraşmayayım' dedim. Parker geri dönüp oturma odasına geçmişti. Luis'e dönüp 'Lütfen' dedim ve Parker'ın yanına gittim. 'Aaron gözcü değil mi?' dedim. O an Luis ve Tyler'da gelmişti. Parker bana dönüp 'Aaron normal bir gözcü değil Olivia, onlar yani Aaron ve ailesi gözcülerden sorumlular. Kuralları onlar koyar, onlar değiştirir. Güçleri hepimizden fazla' dedi. Tyler bana bakıp 'Gözcülerde bilinen bir kehanet vardır' dediğinde Luis ile dikkatlice Tyler'i dinlemeye başladık. 'Kehanete göre bir cadı ve bir gözcü evlenir ve bir kız çocukları olursa yer yüzünde kötü cadı diye birşey ve güçlü gözcüler kalmayacak. Yani durum eşitlenecek. Çünkü doğan kız hem gözcü kanı hemde cadı kanından olacak. Buda onu çok güçlü kılacak. Aaron ve ailesi gözcülerin çoğunun kullanamadığı güçleri kullanabiliyorlar. Bunu kaybetmek istemeyeceklerdir' dedi. 'Yani şimdi Aaron benim cadı olduğumu biliyor öylemi. Peki ama kehanette sözü edilen cadının ben olduğumu nerden çıkardı?' diye sorduğumda Parker ellerimi tutup 'Gözcülerde ve büyücülerde mühürlenmek gibi bir olay var. Bu' dedi ve sözünü kesip 'Ne olduğunu biliyorum Luis söylemişti' dedim. Ve o an gizlemem gereken birşeyi açığa vurduğumu farkettim. 'Yani şey ' diye bir açıklama bulmaya çalışırken Luis 'Tyler herşeyi biliyor Olivia önemli değil' dedi. Derin bir nefes almış rahatlamıştım. Parker Tyler'e bakıp 'Büyücü mü gözcü mü?' diye sordu. Luis ayağa kalkıp 'Ben Luis büyücü Brian Calvin'in oğluyum' dedi reverans yapıp yerine oturdu. Parker şaşırmıştı ama gizlemeye çalışıyordu. Bana dönüp 'Sende de büyücü kanı var o kızı havaya kaldırmanı başka türlü açıklayamazsın' dedi. 'Ayrıca beni sana çeken şey sana mühürlenmiş olmam' dedi. 'Babam büyücü annem ise bir cadı' dediğimde Tyler bağırarak 'Kehanette ki cadı kesin sensin' dedi. Luis hemen Tyler'in ağzını kapatım 'Biraz sessiz lütfen' dedi. Şimdi ne olacaktı birde başıma kehanet çıkmıştı. Ben kendi halimde yaşıyordum kimseye zararım yoktu ki.

Cadı OliviaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin