Cadı Olivia Bölüm 30

1.2K 132 0
                                    

Hava kararmaya başlamıştı. Aaron'un dediği gibi soğukta başlamıştı. Çadıra girip hemen üzerime birşeyler giydim. Çıktığımda Aaron ateşi yakmıştı. Çantamdan yiyecek bişeler alıp Aaron'a uzattım. Ateşin başında hiç konuşmadan oturuyordum. Bir süre sessiz kaldıktan sonra 'Gerçekten bana karşı birşey hissetmiyormusun?' diye sordu. 'Hayır' dedim. Ama aslında hissediyordum. Neden bilmiyorum ama söyleyemedim. 'Burası nasıl bir yer böyle ? O geyik bana saldıracakmıydı?' dedim. 'Hayır bunu yapamaz muhtemelen yaydığın güç onu sana sürüklüyordu. Felix bunu hissetmiş olmalı ki onu durdurdu' dedi. 'Beni tehdit olarak mı görüyorlar?' dedim. 'Hem evet hem hayır' dedi. Çadırı göstererek 'Neden bir tane?' diye sordum. 'Olivia biz şuan sen kolyeyi açamadığın için kaçıyoruz. Senin tek derdin çadırın bir tane olmasımı?' dedi. Sanırım haklıydı ama böyle bi tepki de beklemiyordum. Birşey söylemeden çadıra girdim ve uzandım. Aslında biraz heyecanlanmıştım. Daha önce Parker'da yanımda uyumuştu ama Aaron'un yanımda uyuyacağını düşündükçe heyecanım artıyordu. Aaron çadıra girdiğinde 'Ateşi söndürdün mü?' dedim. 'Sonuçta biz cadıyız uyurken ölmek istemiyorum' dedim. Gülümsedi ve yanıma uzandı. 'Neden benimle daha açık konuşmuyorsun? Eminim söyleyeceklerin çok önemlidir' dedim. 'Pekala kendimi sana anlatmakla başlayalım o zaman 'dedi uzandığım yerden doğrulup 'Evet' dedim. 'Annem Sasha bir cadı, babam Wilson büyücü' dedi. 'Şakamı yapıyorsun cadıların erkek çocukları olmaz diye biliyordum' dedim. 'Ama oldu Olivia karşındayım' dedi. 'Anlatılan kehanetlere göre iki cadı bir araya gelir ise gözcüler için büyük tehdit demektir. Çünkü onların hükümlerinin sonu olacak. Ama bu nasıl olacak kimse bilmiyor. Kolyeyi açabilirsen öğrenmiş olacağız' dedi. 'Bu durum bende bir yük olduğu için kendimi toparlayamıyorum' dedim. 'Farkındayım Olivia buraya gelme sebebimiz de bu zaten kendini toparlaman lazım' dedi. Tekrar uzanıp düşünmeye başladım. Hala çok heyecanlıydım. Aaron bana dönüp 'Ben biraz yüzsem iyi olur' dedi. 'Dışarısı çok soğuk ' dedim. 'Ama su soğuk değil' dedi. Gülümsedi ve tişörtünü çıkardı. Aman tanrım kalbime iniyordu. Kalp atışlarımın sesini duyabiliyordum. Çadırdan çıktı bende arkasından. Gözlerimi ondan alamıyordum. Hiç tereddüt etmeden suya girdi. 'Gelsene su çok güzel' dedi. Kararsız kalmıştım. Ama merakta ediyordum gerçekten sıcakmıydı. Üstümdekileri çıkartmaya başlamıştım. Aaron'un yüzmeyi bırakıp beni izlediğini fark ettim. Suya adımımı attığımda gerçekten sıcak olduğunu farkettim. Aaron yavaş yavaş bana yaklaşıyordu. O kadar dikkatli bakıyordu ki bende ona bakma hisse uyandırdı. Hareket etmeden Aaron'a bakıyordum ne yapacağını merak etmiştim.

Cadı OliviaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin