'Bana gerçek gücü göster' yazıyordu. Sürekli tekrar ediyordum ama hiç birşey olmuyordu. Kolyeyi bir türlü açamamıştım. Çok sıkılmıştım kolyeyle uğraşmayı bırakıp aşağıya inmiştim. Parker ve Luis televizyon izliyorlardı. 'Artık benimle kalmanızı istemiyorum korumanıza gerek yok' dediğimde ikiside dönüp şaşkın bir şekilde yüzüme bakıyorlardı. 'Gerçekten birşeyler olacaksa buna hiç bir zaman engel olamayacağız. O yüzden lütfen evlerinize gidin' dedim. Parker ayağa kalkıp 'Olivia saçmalama ya biz yokken birşey olursa?' dediğinde Luis'e baktım Parker'ı onaylar bir şekilde başını sallıyordu. 'Merak etmeyin ben hem cadı hem büyücüyüm güçlerimi çok hafife alıyorsunuz' dedim ve güldüm. 'Olivia saçmalamayı kes' diye bağırdı Parker. 'Kimsenin beni korumasına ihtiyacım yok anlamanız için başka ne söylemeliyim' dediğimde Parker koltuktan çekedini alıp evden çıkmıştı. Luis'e dönüp 'Bunu yapmam gerekiyordu' dedim. 'Olivia neler oluyor bu ani değişim neden?' diye sordu. 'Bak Luis neden bilmiyorum ama Aaron geldiğinden beri Parker ile aramdaki çekim zayıfladı hatta yok oldu. Şuan kimseye güvenemem. Ayrıca annem başka, onlar başka kehanetten bahsettiler. Sence anneme güvenmem ve onu dinlemem normal değil mi?' dedim. 'Pekala şuandan itibaren konuşacağız ama güvenini kazanmamız lazım öylemi?' diye sordu Luis. 'Hayır sana zaten güveniyorum ama Tyler ve Parker'ın birşeyler sakladığını hissediyorum. Ben bugüne kadar hislerimde hiç yanılmadım' dedim. Koltuğa oturdum Luis'te yanıma oturdu. 'Tyler'a mühürlendim. Onlardan şüphe duyduğunu biliyorum ama içimden bir şey bunun aramızda kalması gerektiğini söylüyor. Peki ya onlardan şüphe duymanı gerektirecek birşey kalmadığında ne yapacaksın?' diye sordu. 'Buna o zaman düşünürüz' dedim. 'Tyler ile nezaman sevgili oldunuz?' diye sordum. 'Okulun ilk günü' dedi. 'Pekala yarın okul var istersen burda kal ' dedim. 'Tamam' dedi. Luis'e yastık verdikten sonra artık uyumak istiyordum. Ama hiç ummadığım bir şey oldu. Kolyem bir anda ışık saçmaya başladı. Neler oluyor diyemeden beni bir yere çekmeye başladı. Üzerimi bile değiştirememiştim sadece cekedimi almıştım yanıma. Kolyemi kimse görmesin diye cekedimi giymiştim. Beni nereye götürdüğünü merak ediyor bir yandan da etrafa bakıyordum. Kimsenin beni görmediğinden emin olmalıydım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cadı Olivia
Fantasy~~TAMAMLANDI~~ 18 yaşını doldurmasına günler kalan Olivia, tam anlamıyla cadı olmak için kendisine bir kasaba belirlemeli ve hayatının 1 yılını bu kasabada geçirmeliydi. Olivia, seçtiği kasabada güçlerini gizlemeli, normal bir insan gibi yaşamalıydı...