Cadı Olivia Bölüm 4

2.2K 185 0
                                    

İlk dersimiz sonunda bitmişti. Bir kaç kişi yanıma geldi. Tanışmak istiyorlardı galiba içlerinden biri 'Merhaba adım Alex sınıfa hoşgeldin' dedi 'Hoşbuldum Olivia ' dedim ve el şıkıştık. Elimi bi süre tuttu ve gözlerimin içine dikkatle baktı. Luis bir anda ayağa kalkıp 'Mesafeni korusan iyi olur Alex' dedi. Bir kız ' Ben Aisha umarım iyi anlaşırız ' diyerek bana sarıldı. Ne tepki vericeğimi şaşırdım sarılmak pek sevdiğim bişey değildir. 'Memnun oldum umarım' diyerek kendimi geri çektim. Luise dönüp 'Kütüphane var mı dersten sonra gitmek istiyorum ' dedim. 'Evet var bu ders 1,5 saat sürüyor sonra öğle arası ders bitiminde sana eşlik ederim' dedi. Alex 'Bende eşlik etmekten memnuniyet duyarım' diyince Luis'in sinirlendiğini yumruğunu sıkmasından anlamıştım. Neden bu kadar sinirlenmişti anlamamıştım. Hiç birşey demeden tekrar sırama oturdum gözümle çarpıştığım çocuğu yani Parker'ı arıyordum. Ne zaman çıkmıştı sınıftan hiç farketmedim. Zil çalmasıyla sınıfa girmesi bir olmuştu. Nedense gözümü ondan alamıyordum. 2 sıra önümde oturuyordu sürekli onu izliyordum. Luis'in dürtmesiyle kendime geldim. 'Neler oluyor' diye sordu 'Hiç' dedim ve kitabımı karıştırmaya başladım. Dikkatimi toplamalıydım dersi dinlemeye başladım arada bir onu izlesemde dikkat çekmemeye özen gösteriyordum.
Kendimle savaşırken zilin sesini duymak bana çok iyi geldi.
Luis'e bakıp 'Gidecekmiyiz' diye sordum. 'Tabi ' diyerek hemen ayağa kalktı. Sınıftan çıktık ve aşağı indik. 'Sol tarafta' dedi Luis ve o yöne yöneldik. Kütüphaneyi geldiğimizde Luis bana dönerek 'Eğer hemen başlamayacaksan biraz konuşalım' dedi ne olduğunu anlamamıştım. Düşünce okuyabiliyordum ama sadece istediğimde nedense Luis'in düşüncelerini okumak yerine kendisinin anlatmasını bekledim.
'Bak Olivia ' dedi sessiz bir şekilde ve devam etti ' Dikkatleri üstüne çekmeden hayatına devam etmelisin ama görüyorum ki bu pek mümkün olmayacak. Çok güzel bir kızsın çok fazla dikkat çekiyorsun buraya geliş nedenini unutma' dediğinde ne cevap vereceğimi şaşırmıştım.
'Luis sen' diyebildim.
'Evet bende babamda kim olduğunu, neden burada olduğunu biliyoruz' dedi. Elimi tutarak 'Herzaman yanındayız çok dikkatli olmalısın 'dedi.
O an yere bişeylerin düştüğünü duyduk ve önce yere sonra karşımızda ki kıza baktık. Luis aniden elini elimden çekti. Söylediği tek şey 'Açıklayabilirim' oldu. Ama kız arkasına bile bakmadan çekip gitti. Luis'te peşinden. Yere düşen kitapları toplayıp arkalarından gittim. Luis koridorda kızla konuşmayı başarmış kızı ikna etmeye çalışıyordu. Yanlarına yaklaştığımda 'Konuşabilirmiyiz' dedim.
Önce kitapları uzattım, sonra 'Merhaba adım Olivia az önceki tatsız görüntüden dolayı özür dilerim ama yanlış anlama bizi Luis ve ben aile dostuyuz bana yardımcı olmak için beni uyarıyordu sadece sanırım sen kız arkadaşısın ' dedim.
'Evet kız arkadaşıyım adım Tyler ' dedi sert bir şekilde. 'Umarım yanlış anlaşılma bir an önce son bulur ' dedim ve yanlarından ayrılıp sınıfa çıktım. Kafamı kurcalayan bir sürü şey vardı. Luis cadı olduğumu nerden biliyordu?

Cadı OliviaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin