Cadı Olivia Bölüm 36

1.2K 120 1
                                    

Yüzlerini gördüğümde onlara nefretle bakıyordum. Parker ve Tyler karşımdaydı. Ayağa kalkıp onlara doğru yürüdüğümde Parker ani bir hareketle beni geriye itti. Duvara çarpmıştım. Aaron harekete geçecekken Tyler işaret parmağıyla onu uyardı. Tyler Aaron'un yanında beklerken Parker yanıma gelmişti. Aldığım darbe ile yerde acı içinde kıvranıyordum. 'Ah Olivia böyle olmasaydı iyi bir çift olabilirdik. Ama senin gibi saf birini yanımda istermiydim bir daha düşünmem lazım' dedi. Kulağıma fısıltıyla 'Ne istediysek hepsinin cevabını senden aldık' dedi. Doğrulmaya çalıştığım da omuzuma bastırıp beni tekrar oturtturdu. 'Saçma sapan sevginiz kolyenin açılmasını sağladı. Bizde böylelikle kehaneti öğrendik' dedi ve ekledi 'Nasıl öğrendiğimizi merak ediyormusun Olivia?' diye sordu. Hiç birşey söylemiyordum. 'Sizin o baş başa geçirdiğinizi sandığınız tüm zamanlar bizde ordaydık. Ama o kadar kördünüz ki bizi fark etmediniz bile' dedi. 'Seni fark etmemiş olmamız hiç bir şeyi değiştirmez Parker. Bu savaş bir gün mutlaka olacaktı' dedim. 'Evet ama belki galibi siz olacaktınız. Şuan bakılırsa tam tersi' dedi. Gerçekten sinirlerimi çok bozmuştu. 'Çok kolay yem oldunuz yaptığımız büyü ile Luis'i bana mühürlendiğine inandırdım seni de Parker'a. Ama senin büyün Aaron gelince bozuldu yine de sonucu değiştirmedi' dedi Tyler. Aaron'a dönüp 'Olaylar bu şekilde gelişmese seninle ilgili çok iyi planlarım vardı. Ama yazık ölümün elimden olacak' dedi. O an rüya aklıma geldi. Bulunduğumuz yer rüyamda gördüğüm yer ile aynıydı. Aaron'un gözlerinin içine bakıyordum. İkimizde çaresizdik. 'Düelloya ne dersin Aaron?' diye sordu Tyler. 'Kazanan kaybedenin canını alır' diye ekledi. 'Hayır Aaron sakın kabul etme' diye bağırdım. 'Hadi ama Aaron korkuyor musun? Karşında sadece bir bayan var bu kadar korku neden?' dedi Parker. 'Bizimle oyun oynuyorlar Aaron sakın yapma' dedim. Aaron Tyler'a dönüp 'Kabul' dedi. 'Aaron lütfen 'dedim. Ayağa kalktım Aaron'a doğru yürürken Parker beni tutup 'Önce o, sonra biraz acı çekişini izleyeceğim en sonunda seni de Aaron'un yanına göndereceğim' dedi. Aaron ile Tyler düelloya başlamışlardı. Parker'ın sözleri beni çileden çıkarmaya yetmişti. Parker'ı havaya kaldırıp 'Kimin kanının döküleceğini bilemezsin' dedim. Parker'e havada tutarken Tyler'a dönüp onu duvara fırlattım. Bayılmış gibi görünüyordu. Luis'in seslenmesiyle dikkatim dağılmış Parker yere çakılmıştı. Bayılmıştır diye düşünüp Luis'in yanına gittim.

Cadı OliviaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin