Gece Luis'in evinde kaldıktan sonra sabah Aaron ile yola çıkmıştık. 'Şimdi nereye gideceğiz' diye sordum. 'Artık herşey bitti Olivia ailemin yanına gidiyoruz' dedi. 'Aaron sence kolyemi tetikleyen neydi?' diye sordum. 'Cevabını biliyorsun Olivia. İlk beni görmen için açılmıştı. Sonra bizim için kehaneti gösterdi. En sonundada beni hayata döndürdü' dedi. 'Sevgi' dedim fısıldayarak. 'Sana olan sevgim 'dedim Aaron'a. 'Evet Olivia' dedi. Artık tehlike geçmişti. Bizi neler bekliyordu merak ediyordum. Saraya döndüğümüzde annem ve babamda oradaydı. Bir süre onlarla ilgilendim. Biraz rahatsızlanmıştım. Saray hekimleri yanıma gelip benimle ilgilenmişlerdi. Hekimler yanımdan çıktıktan sonra Aaron odaya girip yanıma koşmuştu. 'Olivia iyi misin?' diye sordu. 'Artık iki kişi olamayacağız Aaron bu hayata' dedim ve Aaron sözümü kesip 'Olivia neler saçmalıyorsun biz birbirimize aitiz' dedi. 'Sakin ol Aaron artık bu hayata üç kişi olarak devam edeceğiz' dediğimde Aaron karnıma bakıp elini karnımın üzerinde gezdirdi. Sonra beni öpmeye başladı delirmiş gibiydi. Kucağına alıp beni döndürüyordu. 'Aaron midem bulandı' dediğimde kendine gelip beni yatağın üstüne bırakmıştı. Sarayda düğün hazırlığına başlanılmış, Aaron baba olacağı fikrine tamamen alışmıştı. Tek başıma geçirmem gereken bir yılı doldurmuşken hamile olduğumu öğrenmiştim. Bir yıl sonra oğlumuz ile sarayda ki ormana gitmiştik. Şelalenin olduğu yerde Aaron oğlumuz Luis ile ilgileniyordu. Bense çimlere uzanmış yeni hayatımın tadını çıkartıyordum.
Herşey mutlu son ile bitmişti. Kral Wilson'un tahtını Aaron'a bırakmasıyla artık Kral ve Kraliçe olmuştuk. Prens Luis ile sonsuz bir hayat vardı önümüzde.
~~Son~~
Kitabımı okuduğunuz için teşekkür ederim 😊
2. Kitabım olan 'PATRON' u da okumanızı öneririm. 😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cadı Olivia
Fantasi~~TAMAMLANDI~~ 18 yaşını doldurmasına günler kalan Olivia, tam anlamıyla cadı olmak için kendisine bir kasaba belirlemeli ve hayatının 1 yılını bu kasabada geçirmeliydi. Olivia, seçtiği kasabada güçlerini gizlemeli, normal bir insan gibi yaşamalıydı...