Küreyi Parker'a fırlattığımda Luis ayağa kalkmış ve yanıma gelmişti. Donmuş ve havada süzülen Parker'a bakıp 'Şimdi ne yapacaksın?' diye sordu. Parker'ı hızlı bir hareketle Tyler'ın üzerine fırlattım. Birbirlerine çarpmalarıyla her yeri buz kaplamış ikiside param parça olmuşlardı. Luis şaşkın bir şekilde olanları izlerken ben dönüp hemen Aaron'un başına geçtim. Rüyam gerçek olmuştu. Aaron'un cansız bedenine sarılıyor ağlıyordum. 'Başardık Aaron başardık' diyordum. Luis yanıma gelip elini hançerin üzerine koymaya çalıştı. Elini çekip 'Dokunma bırak onu' dedim. 'Olivia yardım edebilirim. Aaron'u yere bırak' dedi. Gözlerinin içine baktığımda kendinden emin görünüyordu. Çaresiz Aaron'u bıraktım. Luis hançeri Aaron'un göğsünden çekip çıkarttı. Buna dayanamamıştım. Arkamı dönüp bir an önce herşeyin son bulmasını istiyordum. Luis'e döndüğümde sürekli olarak birşeyler mırıldandığını ve elini Aaron'un göğsünün üzerine koyduğunu gördüm. Bir çeşit transta gibiydi. Ama Luis mırıldandıkça yaranın yavaş yavaş kapandığını gördüğümde Aaron'a yaklaşıp elini tuttum. Luis elini Aaron'un göğsünden kaldırdığında yara tamamen kapanmıştı. Bana dönüp 'İşe yaraması gerekiyordu' dedi. Elimi Aaron'un kalbinin üstüne koyup 'Lütfen beni bırakma' dedim. Birden kolyem ışık saçmıştı etrafa. Hiç birşey göremiyordum. Elimi Aaron'un göğsünden çektiğim an ışık yok olmuş Aaron uzandığı yerden doğrulup nefes almaya çalışıyordu. Şaşkın bir şekilde ayağa kalkıp Aaron'u elimden tutup kaldırdım. Kendime geldiğimde Aaron'a vurmaya başladım. 'Söz vermiştin bana bunu nasıl yaşatırsın' derken hala Aaron'a vuruyordum. Beni kendine çekip 'Geçti Olivia burdayım sakin ol ' dedi. Aaron'a sarılmış ağlıyordum. Elleriyle yüzümü tutup 'Başardın' dedi. Luis bize dönüp 'Burdan çıkmaya ne dersiniz daha fazla burda durmak istemiyorum' dedi. Aaron ile sarılıp oradan ayrıldık. Yolda sürekli kolyemi neyin tetiklediğini düşündüm. Geldiğimiz yoldan devam edip mağaradan çıkmıştık. Luis ile evine gidip bir gün orada kaldık. Hiç kimse yaşanan olaylardan bahsetmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cadı Olivia
Fantasy~~TAMAMLANDI~~ 18 yaşını doldurmasına günler kalan Olivia, tam anlamıyla cadı olmak için kendisine bir kasaba belirlemeli ve hayatının 1 yılını bu kasabada geçirmeliydi. Olivia, seçtiği kasabada güçlerini gizlemeli, normal bir insan gibi yaşamalıydı...