Cadı Olivia Bölüm 20

1.3K 138 8
                                    

Annemle hoş beş faslısını hemen geçip kehanet hakkında bildiklerini anlatmasını istediğimde biraz duraksadı sonra 'Kolyen sana bilmen gerekenleri söyleyecektir kızım onu yanından hiç ayırma demiştim' dedi. 'Kolyem boynumda anne sadece bir kez bana birşey gösterdi bir daha birşey olmadı' dedim. 'Kehanet iki büyücü hakkında kızım bunu sakın unutma ' dediğinde dönüp Luis'e baktım. 'Anne kehaneti söylemen lazım öğrenmem lazım lütfen 'dedim. 'Bunu kendin öğrenmelisin Olivia ne ben nede baban anlatamayız. Seni hep koruduk, iyi eğittik. Eğer sana yardım edersek tüm dünya için felaket olur. Güveneceğin insanları iyi seç Olivia, kolyenden yardımı tek başınayken iste doğru yolu gösterecektir buna eminim' dedi. 'Peki anne kendinize iyi bakın' dedim ve kapattım telefonu. Luis meraklı gözlerle bana bakıyordu. 'Kehanet ' dedim ve duraksadım. 'Luis konuşulan herşey aramızda kalacak hayatım söz konusu 'dedim. 'Merak etme kimse bilmeyecek' dedi anlatmaya devam ettim. 'Kehanet 2 büyücü arasında gerçekleşecek, kehanetin ne olduğunu kolyemden öğrenebilirmişim. Madem sadece kolyeden öğrenebiliyorum Parker ve Tyler nerden biliyorlar? Gerçi onların anlattığı ile annemin söylediklerinin alakası bile yok' dedim. Luis merakla beni dinledikten sonra ' Kolyenden nasıl öğreneceğiz. Eğer sadece ondan öğrenebiliyorsak hemen öğrenelim' dedi. Ama bunu nasıl yapacaktık. Beraber kolyeyi açmaya çalıştık ama olmadı. 'Birşeyler söylesen belki açılır' dedi Luis. Ne söyleyebilirdim ki aklıma hiç birşey gelmiyordu. Kolye ile uğraşırken kapı çaldı. Gelen Parker'dı. Luis'e 'Sen gidebilirsin artık ' dedi. Bu hiç hoşuma gitmemişti. 'Parker Luis'e böyle davranma ayrıca sana haber vermemiştim. Neyse ki Brian gitti seni görmesi iyi olmazdı' dedim. Pek inanmamış gibiydi ama söyleyebileceğim başka bir şey yoktu. 'Bugün Luis'te burda kalacak Brian benim için tehlike oluşturacak şeyler olduğunu ve Luis'in burda kalmasını söyledi' dedim. Parker sinirlenmişti. Nedenini bilmiyorum ama artık sadece Luis'e güveniyordum. İşler iyice karışmış ve benim için içinden çıkılmaz bir durum olmuştu. 'Siz burda uyursunuz ben odama çıkıyorum' dedim ve merdivenlere yöneldim. Odamda uzanıp kolyeyi nasıl açacağımı düşünürken üzerinde birşey yazdığını fark ettim. Belki bu kolyeyi açmama yardımcı olurdu.

Arkadaşlar emeğe saygı lütfen beğenmediyseniz bile bunu bilmek isterim. 😊

Cadı OliviaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin