Alarmın sesini duyduğumda gözlerimi açtım. Rüya galiba diyerek geri kapattım. Tekrar açtığımda yine aynı şeyi gördüm. Aaron üstümdeydi. Bir anda bağırmamla Luis'in kapıya gelmesi bir oldu. 'Olivia, Olivia iyimisin?' dedi. Bir yandan da kapıya vuruyordu. 'İyiyim Luis bir şey yok ayağımı dolaba vurdum' dedim. Aaron hala üzerimdeydi. İki elimle göğsünden tutup yana ittim. Yataktan kalkıp 'Ne yaptığını zannediyorsun sen? Evime bu şekilde giremezsin özellikle odama' dedim. Gerçekten çıldırmak üzeriydim. Benimle oynuyordu resmen. 'Korumalarının gittiğini anlayınca gelmek istedim. Gece neden o kadar geç yattın?' diye sordu. 'Sen nerden biliyorsun benim geç yattığımı? Yoksa bütün gece beni mi izledin? Sen benim evime nasıl girdin?' dedim. Çılgına dönmüştüm. Yavaşça bana doğru yürümeye başladı. Duvara tosladığımda sonumun geldiğine emindim. Elini duvara koyup 'Çok soru soruyorsun' dedi ve elini yüzümde gezdirdi. 'Gece sen uyuduktan sonra pencereden girdim. Biliyor musun uyurken çok masum oluyorsun birde şu haline bak ' dedi ve güldü. 'Ne varmış halimde evime izinsiz giriyorsun sormak benim hakkım' dedim. Gözlerini gözlerimden hiç ayırmıyordu. Ne kadar süre öyle baktı bilmiyorum. Luis kapıyı çalıp 'Hazırsın değil mi?' diye sordu. 'Bu.. bugün okula gelmeyeceğim sen diğerlerine bir bahane bul biraz kötüyüm hemde yapmam gereken şeyler var biliyorsun' dedim. 'Pekala deneyeceğim' dedi. Aaron kolyemi tutup 'İçten bir yardım, içten bir gülümseme, her yeri iyilik kapladıysa nedir bunun sebebi?' dedi. İçimden neler saçmalıyor böyle dedim. 'Eğer kolyeyi açmak istiyorsan bunun cevabını bulman gerekiyor' dedi. 'Sen nerden biliyorsun?' diye sordum. O an kapı çaldı. 'Burda bekle' diyerek aşağıya indim. Kapıyı açtığımda karşımda Parker vardı. 'Neden okula gelmedin, Olivia birşeylerin farkında ol artık' dedi. 'Farkındayım ama sıkıldım lütfen biraz yalnız kalmak istiyorum ' dedim. 'Pekala ben gidiyorum o zaman' dedi. Kapayı kapatıp hemen yukarıya çıktım. Ama Aaron çoktan gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cadı Olivia
Fantasy~~TAMAMLANDI~~ 18 yaşını doldurmasına günler kalan Olivia, tam anlamıyla cadı olmak için kendisine bir kasaba belirlemeli ve hayatının 1 yılını bu kasabada geçirmeliydi. Olivia, seçtiği kasabada güçlerini gizlemeli, normal bir insan gibi yaşamalıydı...