에필로그

298 40 12
                                    

Teltek-múltak a napok, a hetek. Mígnem már azon kaptam magam, hogy október van! Hihetetlen, hogy ez a pár hónap ilyen gyorsan elrepült. Nemsokára lesz az elnökválasztás és mindennek vége. Úgy értem, nem kell tovább tartogatnom a titkot, hogy hol van elrejtve a 008-as és a kódját is végre kiadhatom. Meg fogják semmisíteni. Valószínűleg eleinte furcsa lesz, mert több, mint tíz évig az életem része volt a bujkálás, a sok titok.. És biztosan egy darabig a felbukkanásomról fog szólni az összes híradó és újság. De most már végre minden más lesz.
Három nap múlva végre hazamehetek a saját otthonomba, és végre a saját szobámban tengethetem az életem. Nem lesz velem tovább Youngjae, mint személyi testőr. Kicsit sajnálom, hisz sok jó és rossz közös pillanatunk volt. De tudtam, hogy egyszer ennek is el kell jönnie.

Épp a dobozokat pakolásztuk, hogy ami már feleslegessé vált számunkra, elszállítsák a saját lakóhelyünkhöz. Én raktam tele a kartondobozokat, Jae pedig (erős férfi módjára) kicipelte őket a teherautóba. Meglepő módon váratlan vendég érkezett hozzánk.
- Szép napot kívánok! - hallottam egy mosolygós öreg úr hangját, akit már jól ismertem. Apám legjobb barátja volt az, Eunhyuk.
- Magának is! - hajolt meg tisztelettudóan Youngjae. Mivel a képviselő úrral találta magát szembe, ezért kötelessége volt ezt tennie.
- Jó napot, Eunhyuk! - üdvözöltem és is. - Mi szél hozta erre?
- Csak gondoltam, meglátogatlak, hogy halad a kiköltözés. Látom már csak pár holmi van itt.
- Bizony. - Youngjae elhagyta a helyiséget egy újabb dobozzal a kezében.
- És lenne pár megbeszélnivalónk. - bezárta Jae után a bejárati ajtót, bár nem értettem, minek, hisz úgyis mindjárt visszajön. - a választásokról lenne szó.. és a 008-asról.
- Mit akar róla tudni? Nem adhatom ki a kódot, míg meg nem lesz az új elnök.
- Tudom, de tudod, én is megpályáztam az elnöki posztot.
- Ezzel nincs is semmi baj, de amíg nincs megválasztva, addig nem mondhatok semmit.
- Gondoltam, hogy ez nehéz lesz.
- Sajnálom, de tényleg nem.
- Én is sajnálom, hogy erőszakosabb eszközökhöz kell folyamodnom. Sojung!
A név hallatán belépett az ajtón egy fekete ruhás nő, majd kulcsra zárta maga után a bejáratot. Ebből semmi jó nem fog kisülni..
Hátráltam pár lépést, mire egyenesen Eunhyuk karjaiban találtam magam, aki szorosan megragadott és a karjai közé zárt, míg segítőtársnője oda nem kötözött egy székhez. Kissé sablonos dolog, tudom, de mégis ezt tették, hogy ne álljak útjukban, vagy mit tudom én. Hiába ellenkeztem, kapálóztam a lábaimmal , ketten erősebbek voltak nálam. Főleg, hogy az egyik tag egy férfi volt, a másik pedig egy vélhetően jól kiképzett kém.
- Eunhyuk! Engedjen el most rögtön! Úgysem fogom elmondani a kódot, még ha megöl sem!
- Addig úgysem ölnélek meg, mert a sírba vinnéd azt, ami kell nekem. - megállt előttem és gúnyosan mosolyogva nézett a szemembe. - Először szépen lassan a szeretteidet fogom eltenni láb alól és ezt te végignézed. Elsőként a haverjaidat, a B.A.P osztagot, utána a kis barátodat, majd pedig az apád. Szegény, pedig a legjobb barátom volt. Kár érte. - mondta érzelemmentes arccal majd felegyenesedett és úgy nézett le rám. - Utána, ha végre kinyögted azt a 22 db számjegyet, utána végzek veled is. Vagy még meglátom.. - összeszorította fél kezével az arcom, mire kirántottam a fogásából a fejem. Nagyon jól tudtam, mi is járhatott a fejében. Hallottam, hogy valaki dübörög az ajtón és biztos voltam benne, hogy Youngjae volt az. Nem tudta kinyitni, hiába rángatta a kilincset. A képviselő intett a fejével a csajnak, hogy álljon készenlétbe, majd odaállt mögém. Egy lövést hallottunk, a kilincs lerepült a helyéről, majd Jae berúgta az ajtót és belépett a lakásba. A látványtól, de nem csak attól, hogy míg magamra hagyott, egy székhez lettem odakötözve, hanem megcsillant benne a felismerés..
- ..Sojung..?
- Óh, szia drágám, rég láttalak. - húzta egy félmosolyra a száját, majd nemes egyszerűséggel lábon lőtte Youngjae-t. Jae a földre rogyott fájdalmában, de nem vette le a szemét a vele szemben álló nőszemélyről.
- Te...
- Én? - nevetett - igen, én. Már régóta várom ezt a pillanatot, Youngjae. Már akkor is megölhettelek volna, de Daehyun útban volt..

친위대 - Testőr /Yoo Youngjae ff. ✅Où les histoires vivent. Découvrez maintenant