첫번째

534 47 10
                                    

Youngjae szemszöge

Épp a főnökhöz igyekszem, mivel ma üzent nekem, hogy valami fontos feladattal akar megbízni. Már kíváncsian várom, mivel azt mondta, hogy ez kissé másabb lesz, mit ami eddig volt. Jajj elnézést még be sem mutatkoztam. Yoo Youngjae vagyok, az elnök különleges titkos osztagának tagja. Van, hogy besúgókat vagy egyéb, az ország ellen lázadó személyeket iktatunk ki, de van, hogy kémkedünk. Ez ilyen "mindenes" munka. A különleges titkos osztag neve B.A.P, ami annyit jelent, hogy Best Absolute Perfect. Kicsit egósan hangzik, tudom, de ez is azt bizonyítja, hogy a legmegbízhatóbbak vagyunk. Velem együtt hatan vagyunk benne. A főnök, akit nem is olyan rég említettem, Bang Yongguk. Végigmentem a sötét folyosón, majd megálltam egy barna színű hangszigetelt ajtó előtt, amin egy arany színű névtábla jelezte, hogy jó helyen járok. Nem szereti, ha kopognak, bár ezen a kipárnázott ajtón nem is lehet kopogni. Így hát benyitottam hozzá.

- Jó reggelt, Yongguk! Hívtál.
- Jó reggelt. Igen, gyere csak be. - dörmögte a mély hangján. Bezártam magam mögött az ajtót és leültem az ő asztalával szembe. A főnök még egy pillanatig ügyködött valamit a számítógépen, de utána abbahagyta és teljes figyelmét nekem szentelte. Elővett két poharat, majd egy üveg alacsony alkoholtartalmú italt.
- Én nem kérek. - csóváltam meg a fejem. Yongguk bólintott, csak magának töltött. Mielőtt lehúzta volna a tartalmát, belekezdett fontos mondandójába:
- Egy elég fontos feladattal szeretnélek megbízni. Valami egészen egyedi feladat, de annál jobban oda kell rá figyelni.
- Igen, tudom, ezt már mondtad. Mi lenne az a fontos feladat?
- A reggel üzenetet küldött az elnök úr. Észak újból kiverte a balhét. Kell nekik a 008-as.
- Ajj azok a mocskos fentiek nem tudják sose abbahagyni a zavargást?!
- Nem. De amíg nem kapják meg, amit akarnak, nem is fogják abbahagyni.
- És nekem mi lenne itt a dolgom? Ki kell deríteni, hogy mikor és hogy szándékoznak elvinni a robbanószert? Szivárogjak be hozzájuk?
- Nem, ennél egy kicsit egyszerűbb. A 008-at egy 22 számjegyű kóddal látták el. Erről gondolom már értesültél.
- Persze, de senki sem tudja, hogy mégis hol őrizhetik azt a számot.
- Igen. Nos.. a kódot nem egy helyen őrzik fegyveres katonák, mit ahogy azt te elképzelted. Hanem csak egy bizonyos személy tudja a kulcsot. Rá kell vigyáznod.
- Testőr leszek? Az elnököt kell védenem? - kérdeztem furán, mire Yongguk arcán egy egészen más mosoly jelent meg. Rosszallóan néztem, ahogy kortyolgat párat a szeszes italból. Kicsit még korai, nem gondolja?

 Kicsit még korai, nem gondolja?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

- Nem az elnökre kell vigyáznod. Hanem a lányára.

- Hogy mi? Ez valami vicc? Nem leszek bébiszitter! - fújtattam idegesen. Nincs kedvem tíz éves kislánnyal a játszótérre mászkálni, sem barbizni vele. - Nem erre szerződtem!
- Nem tudom, hogy hallottad- e a hírt Lee elnök úr halott lányáról. - bólintottam, ezért folytatta - nos, ez a "halott" lány mégis él. Ez nem vicc, Jae. Itt nem az a kérdés, hogy mire szerződtél! Byunghyun elnök különleges kérése volt ez! Azt mondta, hogy a legmegbízhatóbb embert válasszam ki erre. És te vagy erre a legmegbízhatóbb emberem. A többiek is azok, de te legalább nem kezdesz ki a lányokkal.. vagyis én nem tudok róla - nevetett egy kicsit de szerintem ezen nem volt sok nevetnivaló.

Volt egy barátnőm, aki azért szakított velem, mert meg kellett ölnöm a bátyját, aki besúgó volt a fentieknek. Ezzel bíztak meg, nem tehettem mást. Választás elé állított: vagy ő vagy a munkám. Na de basszus! Az országot, amiben élek, nem sodorhatom bajba! Miután megtettem, el is hagyott. Kim Sojung. Mindez másfél évvel ezelőtt történt. Azóta nem az vagyok, aki voltam, a barátaim rángattak ki a depresszióból. Azok után senki mellett nem tudok megmaradni, csak néha egy-egy éjszakai partnerem van. De nem baj, legalább jobban tudok koncentrálni a munkámra. Így jó nekem. Érzelemmentesen. 23 éves vagyok, ráérek még lekötni magam.

- Nem értem, hogy egy kisgyerekkel miért kezdenének ki a fiúk. Annyi eszük csak van, hogy nem használnak ki egy 10 éves kislányt!
- Ami azt illeti, nem éppen 10 éves. Tudom, hogy nem tudsz róla sokat és senki se, hiszen azt hiszik máig az emberek, hogy halott. Magántanuló, barátai nincsenek. 20 éves, októberben lesz 21. Lee Seunghwa - egy képet nyújtott felém, amin egy sötétbarna hajú lány mosolygott. Nagyon hasonlított az elnökre, és mit ne mondjak.. elég szép is volt. - majd Hwasanak hívd, mert azt szereti. Ja és gyakran veszi magára a dolgokat, azaz mindenért bűntudata van. Ne érd ezt el nála. Szerintem részben tehet erről az is, hogy egy fontos dolog van rábízva.

- Értem. Szóval egy gyermekded lelkű felnőttre fogok vigyázni. Nagyszerű!

- Ne becsüld alá! 16 évesen leérettségizett, rendkívül okos, öt nyelven beszél, bár a legutolsót, ami azt hiszem, hogy a japán, kicsit töri. Legalábbis az apja így mondta nekem. Bármilyen rendszert fel tud törni, egy igazi hacker. Nem fog sok vizet zavarni, állandóan a kütyüin babrál. Állítólag ír vagy mi. Annyi a baj vele, hogy érzékeny. Az anyját ne említsd. Senki se tudja, hogy ki az és hogy miért hagyta ott a családot.

- Hű. Akkor mégse lesz könnyű dolgom. - megvakartam a tarkóm. Ha nem babázni, akkor okoskodni fog nekem és én azt nem bírom.

- Hát.. nem lesz egyszerű. De az lebegjen a szemed előtt, hogy te vagy a kiválasztott, aki vigyáz a lányra. Az elnök bízik benned, hisz egyetlen lánya életét adja a kezedbe. Dél-Korea jövője a te kezedben van. Szó szerint. - elgondolkodtató volt, amit Yongguk mondott. Rajtam van az ország szeme. És ezt úgy értem el, hogy egy lányra - bocsánat nőre - vigyázok.
- Amúgy senki se tudja, hogy kinél van a kulcs és hogy a lány az évek múltával hogy néz ki. De azért próbálj meg ne olyan feltűnő lenni. Ma kettőre ér be a repülője Busanból. A nagymamájánál volt. Neked kell érte menni. De most menj haza és pakold össze az összes ruhadarabodat és fontosabb ingóságaid, mert egy apartmanba fogtok költözni. Ne aggódj, csak addig, amíg meg nem lesz az új elnök választás. Utána megsemmisítik ezt a veszélyes anyagot. Hwasa tudja a címet, a kulcsot most odaadom. Elvállalod?
Nagyot sóhajtottam

- El. - mire vállalkoztam én ezzel?
- Köszönöm Yoo, végeztünk. - kézfogással elváltunk egymástól és kisétálva az ajtón egyenesen a parkolóba siettem, hogy összepakoljam a holmijaim. El fogják oda szállítani a cuccokat.

Kíváncsian várom az elkövetkező hónapokat...

친위대 - Testőr /Yoo Youngjae ff. ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin