감사합니다!❤

259 15 9
                                    

Hát.. végre ez is eljött.. Befejeztem ezt a könyvemet is. Nagyon szomorú voltam, amikor az epilógust írtam, mert nagyon közel állt hozzám ez a fanfiction és főleg Youngjae. De tudtam, hogy el fog jönni ez a pillanat is.
Köszönetet szeretnék mondani elsősorban snowpenguin -nek, hogy elolvasta a jegyzetet, amit készítettem ehhez a könyvhöz. Igaz, a végét ő sem látta, de nem baj, remélem sikerült továbbra is lenyűgözni téged ;)

Technikai okok miatt kicsit hiányos ez a könyv, mivel a régi telefonomban volt a jegyzet az Evernote alkalmazásban, és mivel új telefont kaptam, ezért arra már nem töltöttem le ezt a programot. De aztán a hülye fejemmel rájöttem, hogy számítógépes verzióban is meg lehet nyitni, de akkor már csak Daehyun halála hiányzott a könyvből. (amiért tudom, hogy nagyon haragszotok rám, de értsétek meg: ennek így kellett lennie.)

Na de pár tény a történetről:

☆Mielőtt megszületett volna ez a történet, nem sokkal azelőtt töröltem a What my mind tells me to do-t

☆Az ihlet elalvás előtt született meg a fejemben, de előtte valamelyik nap Die Hard-ot néztem.

☆A könyvet a Die Hard és a Red 2 ihlette egy csipet Wasabi, mármint a mustárral. Na meg persze jórészt a Skydive.

☆A borítót drága Chingum, Doris_Perks készítette, amit nagyon köszönök neki❤

☆Szeretem az akciófilmeket és ezt meg is akartam mutatni ebben a könyvben, de nem sikerült olyan hitelesen leírnom az akciójeleneteket.

☆A címeket koreaiul írtam, prológussal kezdődik és epilógussal záródik a történet, kötötte pedig a sorszamok vannak 1-11-ig (aki esetleg nem tudna koreaiul olvasni 😉)

☆Youngjae a kedvenc tagom a B.A.P-ből, bár ezt szerintem könnyű volt kitalálni.

☆Büszke voltam magamra, amikor a könyvem elérte a második helyet ebben a kategóriában.

☆Egyes helyeken sok volt a szóismétlés

☆Személy szerint a kedvenc részem a 6. rész (다섯 번쩨), mert az a leghosszabb és az volt talán az a fejezet, ami a legjobban sikerült.

☆Hwasa neve úgy jött, hogy hazafele úton Mamamoot hallgattam.

☆Kissé összecsaptam itt is a dolgokat

☆Daehyun halálának megírása közben sírtam. És a temetés utáni részen is.

☆A "Himchan felcsap drogosnak" nem tudom hogy jött..

☆008-as robbanószer nem létezik.

☆Túlságosan is kikövetkeztethető (huh) volt a a cselekmény, de főleg az, amikor kiderül, hogy Eunhyuk képviselő úr nem játszik tiszta lapokkal.

☆Mondták páran, hogy tehettem volna bele több romantikát, bár így sem volt rossz. Hát gyerekek, ez nem romantikus fanfictionnek készült, hanem akciónak 😉

Szóval ennyi lenne. Még egyszer köszönöm annak, aki végig velem tartott, még ha sokszor unalmas részek is voltak a könyvben. Nem fogom kijavítani a részeket, csak ha helyesírási, vagy elgépelési hiba van benne. De a legjobb az lesz, ha így hagyom, ahogy megírtam. Még mindig fáj a szívem ezért a könyvért, de új fanficikkel rukkoltam elő:

A beteg - Kim Hansol (ToppDogg)

Vak vezet világtalant - Im Changkyun (Monsta X)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vak vezet világtalant - Im Changkyun (Monsta X)

Vak vezet világtalant - Im Changkyun (Monsta X)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ez ma került publikálásra.

Még egyszer köszönöm, hogy velem tartottatok!

Megtekintések száma: 1,7K

Ezennel a Testőrt lezártnak tekintem.

Sziasztok✌

Fanna^^

친위대 - Testőr /Yoo Youngjae ff. ✅Where stories live. Discover now