Ne haragudjatok rám, hogy nem rész, sajnos nem tudtam feltölteni sok mindent, mert elromlott a laptopom és az első sztorim (ami nemsokára befejeződik) jelen pillanatban fontosabb volt. ne haragudjatok ezért rám, mert nem ment el az ihlet, ugyanis jegyzetbe leírtam a telefonomba xd.
A lényeg annyi, hogy a nyár folyamán sokkal több időm és lehetőségem lesz arra, hogy feltöltsem ide is a részeket, úgyhogy ne aggódjatok: lesz folytatásViszont nagyon szépen meg szeretném köszönni dauntlessartemis -nak, hogy megajándékozta ezt a könyvet egy díjjal, nagyon boldog vagyok, hogy annak ellenére, hogy ritkán teszem fel a részeket, tetszik nektek. Köszönöm!
Gondolom a szabályokat nem kell ismertetnem, úgyhogy lépjünk is tovább:
10 tény rólam:
1. Voltam szoláriumban (életemben másodszor) és leégtem -_- köszi anya, hogy beinvitáltál oda!
2. Szeretek enni
3. De mostanság ahogy eszem, úgy fogyok (lehet, hogy kiizzadtam a zsírt xd)
4. Nem szeretem a csöpögős, nyálas filmeket és sztorikat, ennek ellenére az én Workmates fanficem is olyan..
5. Minden történetem vagy telefonjegyzetbe, vagy füzetbe leírok, mert nem akarom, hogy a pillanatnyi ihlet elvesszen.
6. Lesz egy olyan történet, amelyet németről magyarra fogok lefordítani, ha vagy működőképes lesz a laptopom VAGY beszerzünk egy alig használtat7. Volt egy macskám, amit Garfield-nak neveztem el annak ellenére, hogy szürke volt. De ugyanolya duci volt a cicám, mentségemre legyen mondva
8. Egy (a közeljövőben publikálásra kerülő) sztorimban a "szobája" szót kétszer is - figyelmetlenségből - ly-vel írtam. Igen. SZOBÁLYA
9. Hajlamos vagyok hadarni és hülyeségeket beszélni elég gyakran..
10. Szeretem a tesómat annak ellenére is, hogy amúgy meg tudnánk ölni egymástVálaszaim:
1. Kávé vagy tea?
hmm.. Reggel kávé, délután tea.2. Milyen gyakran olvasol könyvet?
Mostanában egyre ritkábban, mert lefoglalnak az ihleteim3. Ha egy személyt elvihetnél magaddal bárhová (de mást nem), ki lenne az és mi lenne az úti célotok?
ha csak
- anyát vinném, akkor valamilyen homokos tengerpart, ahol messze vagyunk minden olyan embertől, aki nagyon irritál minket.
- az öcsém vinném, akkor Korea. Imádja a kpopot velem együtt (én fertőztem meg hahaha)és megfogadtam, hogy egyszer elviszem oda.4. Mit gondolsz a wattpad közösségéről?
Nagyon nem folyok bele az ilyen dolgokba. Igazából nem is tudom, mit írhatnék ide... vannak nagyon jó, dicséretes írók, akikről nem is tudnám elhinni, hogy tizenévesek.. és van a legalja, ami.. hát öööö.. nem mondok semmit. Ezek többségben a "kielégítést" szolgáló könyvek. És mindenütt megtalálom őket, mindenütt szembejönnek. Remélem, megfelelő választ adtam!5. Írj egy dalszöveg részletet, ami közel áll a szívedhez!
"Úgy akartam élni, hogy egy csepp szégyent se érezzek a hyungjaimtól és dongsaengjeimtől, bármit is tegyek, de a seggfejek elrontották ezt" Bang Yongguk - Am 4:44 . Ne kérdezzétek, nem tudom, miért ez a kedvencem. De nagyon szeretem ezt a számot mély tartalma miatt6. Mi az a dolog, amit nagyon szeretnél, de tudod, hogy sosem fogod megkapni?
Yoo Youngjae a szobámban?...legyünk reálisak!
Az az igazság, hogy nem vágyom sok mindenre. Amire szükségem van, az megvan (ezek a kpopos dolgok), ami meg nincs, arra szépen lassacskán gyűjtögetem a zsebpénzem.
7. Melyik művészeti ágat kedveled a legjobban?
Zene. Korábban öt évig játszottam fuvolán és egy évig zongorán.
8. Van olyan tulajdonságod, amit mások bosszantónak tartanak?
Talán az, hogy hadarok. Belső tulajdonság, nos.. nem tudom. Nem mindig veszem észre sajnos, hogy másokat mi bosszant.9. Mi az, amit szeretsz magadban?
Azt hiszem azt, hogy könnyen el tudok beszélgetni az emberekkel, ha van közös témánk, és az illető szimpatikus.10. Kihez fordulsz, ha bajban vagy?
Anyukámhoz. Sok mindenen keresztülmentünk már, így úgy érzem, ő az igazi személy, akinek elmondhatom a dolgaim. De természetesen a barátaimmal is sok mindent megosztok.Kérdéseim:
1. Mikor van a névnapod? Mi a neved?
2. Utaztál már repülővel?
3. Romantikus vagy vígjáték?
4. Te sem bírsz már ránézni a tankönyvekre?
5. Hányszor estél már le a bicikliről?
6. Mi a kedvenc animációs filmed?
7. Kézzel vagy géppel írsz szívesebben? (értsd: papír vagy technika)
8. Van olyan tanár, aki nem éppen szeret téged, ezért "kivételez veled"?
9. Mi volt a legmesszebb hely, ahová eljutottál a lakóhelyedtől?
10. Mi idegesít fel téged nagyon? (3 dolog)Jelöltjeim:
petral_99- ONE SHOT ONE CHANCE
kyummerlove - Én vigyázok rád
saveizuru- alulról szagolni az ibolyát: dreamcatcher
AmmyLu - Az ismerős ismeretlen
BobbyHyung - Bingo
Köszönöm, aki végigolvasta. Remélem minél hamarabb tudom folytatni ezt a könyvet!
STAI LEGGENDO
친위대 - Testőr /Yoo Youngjae ff. ✅
AzioneÉszak - és Dél Korea újból harcba száll egymással. Hogy miért? Délnek van valamije, ami Északnak nincs. Egy különleges robbanószer, amiből egy csepp is veszélyes, főleg ha rossz kezekbe kerül. A 008-as. A háború idején vetették be még az ötvenes éve...