[[Hey! Meg is jöttem az új résszel~ Azt hiszem így tizenhárom rész után már ideje volt legalább megemlítenem azokat a repülő halakat, hamár a címben is ott vannak, nem igaz? Jó olvasást, véleményekért nem harapok!]]
1.Bár Sue semmit sem sejtett a születésnapjával kapcsolatban, a készülődés attól független még folyt. Kezdjük Jinyoung akciójával, ami egyáltalán nem bizonyult könnyű feladatnak, tekintve, hogy Ruby szakmát tanul és a munkahelyén szigorú beosztása van, így éppen csak megoldották, hogy szabadnapja legyen Sue születésnapján. A másik probléma ezzel kapcsolatban az útvonal megtervezése volt, amit úgy kellett megoldani, hogy Ruby ne tévedjen el félúton, elvégre egy fél országot kell átutaznia. Nos, ez lehetetlennek látszott és végül az mentette meg őket, hogy Jackson hétfő hajnalban jön afelől haza, így felkapja Rubyt kocsival és elhozza a suliig. Rubynak csupán egy kisvárost kell így átutaznia. A szállást meg nem is oldhatták meg egyszerűbben. Ilyenkor hasznos, hogy Jinyoungnak saját lakása van.
Másrészről pedig, valahogyan überelnie kell a többieket, akik nagyon ötletesek... Yugyeom például nem csak, hogy tortát süt, de vett egy hatalmas plüssmacit. Egyszerű, de nagyszerű, főleg, hogy Sue odavan a plüssökért, de jelenleg nincs túl sok neki, hála a tűzesetnek. Mondjuk arra kíváncsi lenne, hogy Yugyeom hogyan akar tortát sütni, mikor nem ért az ilyesmihez... Bambam koncertjegyeket vett, Mark fotóalbumot, amit Rosa segít megkezdeni, Jackson és Emmy könyvet... Mindenkinek van valami ötlete, ő meg csak idehozza Rubyt. Nem mintha nem ez lenne a legjobb, de még ennél is jobb kell.Mivel Sue születésnapját nem sajátíthatja ki, így kénytelen az előtte lévő napot betáblázni. Maga sem hitte el, de többet készült rá, mint egy két órás, hat oldalas témazáróra. Kész haditervvel állt elő, egy kis rakás programmal.
- Hm? - vette fel Sue a telefont szombat este, mikor felhívta.
- Ráérsz holnap?
- Ha a bútornézegetés egy katalógusban elfoglaltságnak számít, akkor nem - neveti el magát. - Viccet félretéve, semmi dolgom.
- Akkor jó, reggel kilencre érted megyek.
- Hová megyünk?- Meglepetés - tette le, elmosolyodva a lány kíváncsiságán.
2.
- Randi? - vigyorog Rosa a Skypeon keresztül Suera. Természetesen az egész beszélgetést hallotta, miközben a körmeit festette égkékre, az elmaradhatatlan gyöngyökkel.
- Csak elmegyünk valahová... - rökönyödik meg. - Meg amúgy is! Az exed, hogy a jó életbe tudod így kezelni?!
- Sosem szeretett. Ez totál egyoldalú volt, Sue - ránt vállat. - Teljesen mindegy, hogy én mit éreztem. És tudod, nem akarok neked rosszat. Az igazat megvallva, egy kis ideig úgy éreztem, mintha te vetted volna el tőlem. Azt hittem tökéletes életed van és minden csupa boldogság körülötted, aztán pofáncsapott a valóság - néz a kamerán keresztül barátnőjére, aki eléggé meglepődött a hallottakon.- Tudod, én sokkal jobban szeretem a mostani személyiséged, mint a régit - neveti el magát, majd a szekrényéhez lép, hogy előhalásszon valamit, amit holnap felvehet.
Rosalie még sosem hallott ilyet. Még otthon is mindig csak olyanokat vágnak hozzá, hogy túl őszinte és, hogy ez mekkora illetlenség. Példát kéne vennie a húgáról! De ő nem akar a húga tökéletesen megjátszott életéből ötleteket meríteni. Hosszú évek óta most érzi magát először igazán jól.3.
Amennyire nem volt ideges tegnap délután, mikor Jinyoung felhívta, hajnalra ugyanannyira elhatalmasodott felette az izgalom. Így már hajnal hatkor fent kuruttyolt és feszülten tördelte az ujjait.
Bár Rosa megszállottan mondogatja neki, hogy több, mint valószínű, hogy szereti Jinyoungot, ő ebben annyira már nem biztos. Sosem szeretett még senkit olyan értelemben, szóval most sem tudja megmondani, hogy ez szerelem-e? Ha tényleg az, akkor előbb-utóbb rájön magától is.
VOCÊ ESTÁ LENDO
[ÁTÍRÁS ALATT] Repülő Halak
FanficSue Dickens egyre csak arra vágyik, hogy végre vége szakadjon élete mókuskerekének; hogy alkoholista apja észhez térjen és ne emeljen rá kezet többé; hogy találjon egy célt, amiért folytatnia kéne a szenvedését; de legfőképpen arra, hogy valaki észr...