Ihned, jak jsem otevřela dveře zasedačky, hledala jsem očima Jacka, měla jsem jen pár vteřin překvapení, kdy bude šokovaný, kdo to vlastně přišel. A právě tuto nepatrnou chvilku jsem chtěla využít, aby neprozradil, že jsme spolu něco měli.
Vlastně jsem neměla ani zájem vysvětlovat svému týmu, odkud se s ostatními znám, i když jsem věděla, že tomu se nevyhnu.
„Dobrý den, jmenuji se Sue Thomasová a jsem supervizorka tohoto týmu," řekla jsem Jackovi a vrazila mu ruku, aby naše přivítání vypadalo alespoň trochu formálně.
„Sue..." zašeptal zkoprněle Jack.
„Nejdřív si vyslechnu svůj team, co se stalo," oznámila jsem stroze do ticha, ve kterém Jack stále zpracovával informaci, že jsem se opět objevila v jeho životě.
Jane mi začala vyprávět celý zásah, kdo kde byl, kdo komu velil. Já jsem ji pozorovala a přitom si i uvědomovala, kdo všechno je v místnosti. Byl tu samozřejmě celý můj tým a také celý Jackův, tak jak jsem je znala.
Jakmile Jane přestala mluvit, ukázala mi, že na mě mluví Jack.
„Takže Sue..."
„Slečno Thomesová..."
„Prosím..."
„Byla bych ráda, kdybyste mě oslovoval slečno Thomesová," odpověděla jsem a podívala se na něj přísně.
„Dobře... slečno Thomasová, Váš tým, hlavně Váš psycholog, který z nepochopitelného důvodu vedl celou akci namísto zkušenějších agentů, ohrozil svými neuváženými instrukcemi na životě jednoho z mých agentů."
„To není vůbec pravda," odpověděla jsem Jackovi rázně.
„Jak to můžete vědět? Byla jste snad v tu chvíli na místě?" zeptal se mě Jack a podle jeho mimiky a výrazů ostatních už křičel, přestože věděl, že ho neslyším. Asi na mě měl vztek.
Nehodlala jsem ustoupit, to já nedělám.
„Vím to, protože Nathan je nejlepší...," odpověděla jsem odhadem stejně hlasitě.
„To váš agent neuposlechl příkazu a tím pokazil celou akci..."
Jack se zasmál, přičemž se na chvilku otočil, čímž mi dal jasně najevo, že ustupuje. Aspoň Nathan by jeho gesto popsal jako ústupné.
„Fascinuje mě Vaše slepá důvěra ke kolegům."
„Slepá? To, že je Nathan nejlepší je fakt," ukončila jsem hádku a podívala se na Nathana.
„Nathane, předvěd, co umíš..."
Nathan se na mě podíval, jako kdyby se ptal, co má dělat, asi si přál nějakou větší výzvu, ale teď se musel chytit toho, co mu nabízela tahle zasedačka.
„Dobře..." řekl otráveně a začal pomalu profilovat všechny lidi, kteří tu byli. Od D., přes Milese, dokonce do toho zakomponoval i Lucy, potom pokračoval Tarou, a Bobym.
„Boby a Tara spolu chodí, což není žádná nová zpráva, odhadl bych, že spolu začali chodit asi tak v době, kdy byl zrušený zákon o vztazích na pracovišti, ale první pusa mezi nimi padla už velmi dávno. Přitahovali se, ale vždy to dokázali velmi dobře krýt. Tady Jack je něco jako z kamarádství uznávaný vedoucí týmu. Všichni ho mají rádi, proto ho nechávají vést, čas od času si z něj udělají legraci, ale myslí to dobře. Celkově jste velmi sladěný tým, který se vídá i mimo práci, ale mám takový dojem, že mezi Vámi někdo chybí a tu prázdnou díru nedokážete zaplnit."
ČTEŠ
Na vlastních nohách (Sue Thomas, agentka F.B.I.)
FanfictionSue Thomas, hluchá dívka, která se jen díky vlastní píli a podpoře nejbližších dostala na místo agentky F.B.I. Jenže možná právě tady přišla největší životní zkouška, zkouška jejího srdce. Předpokládám, že většina čtenářů, co tu je, už nebude příbě...