22. Bölüm || Bu yaptığına hile denir..

15.8K 540 77
                                    

Merhabaa :) Votes 5,102 - Yorumlar 1,573. Çok teşekkür ederim ilginiz ve desteğiniz için. Bu hikayenin buralara gelmesine en büyük etken siz okuyucularımsınız.

Yazar, bölüme başlamadan önce size bir tavsiyede bulunmak istiyor :) Diline,yazım tarzına,senaryolarına bayıldığım arkadaşım Ebru'nun yeni senaryosu Kora Kor Aşk'a bir bakmanızı istiyorum. Eminim benim kadar sizler de çok seveceksiniz :)

Bölüme gelirsek, mayastiwrt'a ithaf ediyorum. İthaf isteyenler yorumlarında belirtebilir.

Multimedia'da şimdiye kadar tanıtmadığım oyuncuların bir çalışması var. Hepinizin kafasında belirli modeller olduğunun farkındayım, ben bu oyuncuları düşünerek yazmıştım karakterleri. Bir bakın derim. +Bölüm şarkısı her zamanki gibi sizi bekliyor.

Umarım beğenirsiniz :)

* * *

Kerem dirseğini dayadığı arabanın camından destek alarak baş parmağı ve işaret parmağıyla gözlerini ovuşturdu. Birden camın tıklatılmasıyla irkilirken bakışlarını elindeki kahveleri işaret eden Tuna'ya çevirdi. Tuna eliyle camı açmasını işaret ediyordu.

Birkaç saniyelik duraksamadan sonra eli arabanın kapısındaki düğmeye gidince açılan camdan Tuna'nın kendisine uzattığı kahveyi aldı. Burnuna götürüp kokladı "Mocha ne lan?" dedi yüzünü buruşturarak arabanın önünden dolaşıp yan koltuğuna yerleşen Tuna'ya bakarken "Latte alsaydın çok ağır kaçmış bu"

Tuna omuz silkip kahvesinden bir yudum alırken "Çok söylenme sabahın köründe açık kahve dükkanı bulduğuma şükret sen" dedi umursamazca

"Kaç dakika oldu?" dedi Kerem tek kaşını kaldırıp Tuna'ya baktıktan sonra önlerinde durduğu apartmanın 3. Katındaki balkona göz gezdirdi

Tuna kolundaki saate bakarken "Tam 47 dakika" dedi bıkkınlıkla

Kerem oflayarak elindeki kağıt kahve bardağını ağzına götürürken duraksayıp Tuna'ya baktı. İçtiği kahveye hızla uzanıp elinden kaparken "Sen ne içiyorsun?" dedi

"Versene abicim kahvemi" dedi Tuna Kerem'in elindeki kağıt bardağa uzanırken gözlerini kaçırarak

Kerem ona öldürücü bakışlar atarken "Vaay" dedi tehditkar bir ses tonuyla "Kendine filtre almışsın"

Tuna bir süre suçlu bir çocuk gibi Kerem'e baktıktan sonra sıkıntıyla bir nefes vererek sırtına yaslandı "Makineleri bozulmuş 1 tane çıktı napayım"

Filtre kahveyi alıp Tuna'ya mocha bardağını uzatırken sırıttı Kerem "Pis herif"

Tuna mochadan büyük bir yudum alırken pekte memnun olmayan bir ifadeyle Kerem'e bakıyordu "İğrenç lan bu" dedi suratını ekşiterek

Kerem onun bu haline neşeli bir ifadeyle gülerken sırtına yaslandığında apartman kapısının açılıp Ceylin'in önde, Zeynep'in arkada çıktığını görünce eli kapı koluna gitti.

Elindeki kahve bardağını yolun kenarına fırlatırken Ceylin'in arabanın kaputuna yaslanmış Tuna'nın yanağına bir öpücük kondurduğunu gördü.

"Günaydın sevgilim" dedi Ceylin Tuna'ya doğru eğilirken başını kaldırıp Kerem'e baktı "Günaydın Kerem"

Kerem surat asarken Zeynep'in yanağını öpmesiyle irkildi. Ceylin'e dönüp "Bir dahakine verdiğiniz saatten 45 dakika sonra geleceğim. Akıllandım" dedi

Gözlerini KapatmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin